Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: 'Neljäs sukupolvi'
tr.fi:n sivuilta voikin jo lukea,että tuon niminen opus on julkaistu.Aikooko joku hommata? Ja jos aikoo,niin voisiko kirjoittaa haastiksen tänne?
Mä lainasin ton kirjan kirjastosta pari päivää sitten, mut en oo ehtinyt vasta kun selaileen sitä.. Se haastattelu on aika pitkän näkönen, kaheksan sivua tekstiä plus kuva ja tollanen aikajana... Kirjan vois tietty hankkia itellekin, mut en tiiä viitsinkö kun kuitenkin pääsen nyt lukeen sen ilmaseks :wink:
Tietääkö joku paljon tämä muuten maksaa?
Kävin netissä vähän katselemassa hintoja, niin 27€ näyttäisi maksavan. Mutta tokihan hinnatkin tulee alas, kun vähän aikaa odottaa.

It's Madness

Tulleeks tää Soundin mukana vai onks tää siis eriksee ostettavissa? en oikei tajunnu tuolta tr.fiConfusedtä...

life705

It's Madness kirjoitti:Tulleeks tää Soundin mukana vai onks tää siis eriksee ostettavissa? en oikei tajunnu tuolta tr.fiConfusedtä...

Mun käsitys on se, että noita "Neljäs sukupolvi"-sarjan haastatteluja on ilmestynyt aina yksi per lehti, ja nyt ne on päätetty laittaa yksiin kansiin kirjan muodossa. Mukaan kirjaan on otettu myös Laurin ja Villen haastattelut, joita ei soundi-lehdessä ole toistaiseksi julkaistu. Eli en usko, että kirja tulisi soundin mukana...
Mä olen sen kirjastosta lainannut, en varmaankaan osta omaksi. En lukenutkaan siitä melkein muuta kuin Alexi Laihon, Ville Valon, Jonne Aaronin ja (paras viimeisenä! Very Happy-->) Laurin haastattelun.
Mä en osaa lainailla tommosia. Pakkohan se oli rynnätä heti silloin ostamaan. Rahat meni, mutta kannatti. Tykkäsin hirrrmuisesti. On se hyvä, että Lauri ja Eicca keksii niinkin järkevää puhuttavaa, kun uudet leikkuulaudat ; ) No ei. Kiva pikkustoori Laurista. Tykkäsin.

Pidän kovin myös Negativesta ja oli Jonnestakin juttu, niin plussaaplussaa. Vaikka pelkän Laurin takia ostinkin.
Täällä tuo kirjaa maksaa 31€. Tänään kävin suomalsessa katsomassa niin ei löytynyt niin kysyin henkilökunnalta. Niin se tyyppi katsoi koneelta eikä löytyny, vaikka kone väitti, että yksi olisi vielä. Kolme henkilökunnan tyyppiä, minä ja mun kaveri etettiin yhtä kirjaa eikä löytyny. Niin ne tilaa semmosen mulle. Eikä se maksa mulle mitään. Paitsi, kun mä sit ostan sen.

Noin kirjan olen hakenut ja ostanut. Kannatti ostaa hyvä on ;)
Julkaisun osoite