Tällaisen jutun luin tuolta kansainväliseltä foorumilta ja ajattelin laittaa tännekin tällaisen kyselyn.
Itse en pidä Rasmuksissa siitä, että:
-Lauri ja Pauli polttaa
-Eero ei leikkaa hiuksiaan lyhyemmiksi
//Ja jotta tämä ei mene siihen, että seuraavat viisi sivua ovat "en minäkään" ja "samaa mieltä" -juttuja, niin kirjoittakaas viestiä vain jos on jotakin uutta sanottavaa asiasta. Muistakaa perustelut. -_Ninzu_
uudesta musasta
hfts:illa on vaan pari biisiä, josta oikeesti voin sanoa pitäväni.
hidastumisesta.
mihin kaikki se hullu lavaenergia on jäänyt? älkää nyt ihan vielä kasvako, jooko.
lafawiblu kirjoitti:uudesta musasta
hfts:illa on vaan pari biisiä, josta oikeesti voin sanoa pitäväni.
hidastumisesta.
mihin kaikki se hullu lavaenergia on jäänyt? älkää nyt ihan vielä kasvako, jooko.
Mul on sama.
Jotenkin se ns. värikkyys ja voimakkuus lopsahti tähän Hide From The Suniin, ei se lava energia mielestäni kuitenkaan ole niin tärkeä, jos musiikki olisi parempaa.. Dead Lettersiltä kaikki ovat olleet tai ovat hyviä biisejä. Sanoisin, että kaikki paitsi First Day Of My Life, ja se vain sen takia muiden ala puolella, koska se on kulutettu liialla radio soitolla.
Mutta Hide From The Sunilta vain Keep You Heart Broken ja Heart Of Misery ovat niitä jotka nostavat kylmät väreet. Uudesta levystä en oikein niin tykkää. Ja täytyy viellä sanoa, että luulen, että levy ei sen takia ole niin hyvä, koska se tehtiin rundilla, kaiken juhlan ja riemun keskellä, Dead Letters taas tehtiin silloin, kun oli fiilis, että nyt mikään ei onnistu, mikään ei toimi, kukaan ei välitä..
Huom! Tämä on vain
minun mielipiteeni..
Mäkään en pitä Eeron pitkistä hiuksista. Lähetän sille kohta sakset

Mullekin HFTS oli hienoinen pettymys, vaikka toki levystä tykkäänkin! Mutta sitä vaan ehkä odotti deeällän jälkeen jotain samantyylistä. En kuitenkaan haluaisi mollata millään tavalla koko bändiä, mulle tulee siitä vaan paha mieli.
Jaa-a. No siis, mua ei tupakointi haittaa, omapahan on asiansa. Mutta lavalla polttaminen ei oo oikeen mukavaa, mutta minkäs teet. En mä tiiä, siis ei mulla oo oikeestaan mitään valittamista. :P
Uudessa musiikissa (Intosta eteenpäin) on välillä ärsyttänyt vähän se, että sitä on tuotettu niin paljon. Esim. No Fear kuullostaa niin paljon paremmalta livenä. Joskus on myös vähän ikävä sellaista suorapuheisuutta tai vastaavaa, mitä oli ensimmäisillä levyillä, ja vanhoja biisejä ihan yleensä. Kolmen ekan levyn biisejä olisi kiva kuulla enemmän livenä. Ja niin joo, Laurin lauluäänestä tykkäsin myös enemmän levyillä ennen HFTS:a. Johtuu varmaan osittain polttamisesta, että Laurin ääni on muuttunut.
Mutta nuo on oikeastaan sellaisia asioita, joita ei kovin usein tule ajatelleeksi, ei siis häiritse paljon.
Ja ei Eeron hiuksissa mitään vikaa ole, ne on hienot noin. :wink:
muakin ärsyttää toi et lauri polttaa, paitsi eihän se meijän fanien vika oo, mut silti.
ja sit live lettersissä ois voinu olla tekstitys. :wink:
Toivoisin että tulis taas lisää esim.Rasmus-vihreetä edustuskuviin.
Että ei pelkkää mustaa, ei antas niin synkkää kuvaa 8)
Minäkin toivoisin lisää väriä pukeutumiseen. En tietenkään tarkota mitään pinkkiä tai mitään räikeetä, mut just tota Rasmus-vihreetä, metsän vihreetä ois ihana nähdä pojilla enemmän päällä. Ja kaikenlaisiin raitavaatteisiin oon aaivan ihastunut, joten raitoja, kiitos. :>
Edelleen toistan muiden juttuja. Eli minuakin tuo "ylituottaminen" välillä vähän riepoo. Kivahan se on, et biisit kuulostaa hiotuilta, ainakin tietää että niiden eteen on tehty töitä, mut toisaalta ois kiva kuulla enemmän "spontaania" musaa, niinku Rakkauslaulu. No okei, ei ehkä ihan niinku Rakkauslaulu, mut jotain siihen suuntaan. :'D
Vähän myös pelottaa, et Rasmus alkaa menemään liikaa kaupalliseen
suuntaan (niinku minun mielestä Him). Vielä siihen ei minun mielestä oo liikaa menty.
Ja tietysti tämä mitä varmasti jokainen fani joskus valittaa. Haluan lisää keikkoja!!!
Hmm. Rupesin nyt ihan oikeasti miettimään tätä asiaa, ja en keksinyt mitään mistä en pitäisi. Minua kun ei voisi vähempää kiinnostaa polttaako joku vai ei, tai ei minua muutenkaan häiritse ollenkaan heidän pukeutumistyylinsä tai muutenkaan ulkonäkönsä. Sehän on heidän tyylinsä eikä sillä pitäisi olla mitään tekemistä minun kanssani ^^
Myöskään mitään tällaista ylituottamista en ole kyllä huomannut..Tai sitten olen vain liian sinisilmäinen. Muutenkin musiikki on vain mennyt parempaan suuntaan, parantunut koko ajan.
Ehkä jos nyt jotain keksisin, voisi olla aiheesta keikat. Okei, heidän keikkansa ovat uskomattoman energisiä verrattuna moneen moneen muuhun yhtyeeseen ja he osaavat ottaa myös yleisön erittäin hyvin haltuunsa. Mutta joku energianlähde sieltä nyt kuitenkin puuttuu. Varsinkin, jos katsoo Into-levyn aikaisia keikkataltiointeja. Mutta ehkä se energisyys sitten vain häviää iän myötä, ja varsinkin kun on tehnyt jo satoja satoja keikkoja, niin eihän sitä nyt joka keikalla jaksa pomppia kuin mikäkin kenguru.
Eli oikeastaan en voi siitäkään valittaa (:
He ovat myös erittäin mukavia ja viisaan tuntuisia ihmisiä, että asennekaan ei ole ongelmana. Ehkä enemmän keikkoja Suomeen, siitä en pidä että joutuvat olemaan niin hirveästi ulkomailla, vaikka kuitenkin tiedän myös, että se on heille tärkeintä, soittaa niin monessa maassa kuin mahdollista, koska eiväthän he pelkästään Suomessa soittamalla voi menestyä, ainakaan kovin hyvin. Mutta silti toivoisin, että hiukan enemmän jaksaisivat täälläkin soittaa, ettei ihan unohduta ^^
Mä tässä mietein, että mikä Rasmuksessa on sellaista mistä en pidä. Tulin siihen tulokseen (kuin ilmeisesti muutkin), että HFTS on ehkäpä jopa vähän tylsä. Dead letters oli ja on tosi hyvä, koska tietenkin kappaleet on aikas synkkiä, mutta niissä on sitä energiaa. Mutta HFTS:ssa kappaleet on aika samankaltaisia. Kun kuuntelin sitä ekaa kertaa, petyin. Korvissani melkein kaikki kappaleet kuullostivat samoilta, paitsi Sail away... Mutta kyllä levy on silti hyvä, kun sitä on kuunnellut tarkemmin. Ja en oikein tykkä Shot:n videosta. Se on jotenkin outo. Eikä se mun mielestä sovi kappaleeseen. Kyllä muakin risoo Eeron hiukset
. Ja Laurin polttaminen. Ja olen samaa mieltä toisten kanssa, että voisivat Rasset vähän käyttää enemmän väriä. Juuri sitä maastonvihreetä Rasmusvihreää....
toivon vain, että Rasmuksen ainainen energia ei loppuisi vielä pitkään aikaan. Jätkien energisuus on meinaan aivan ihanaa ja tarttuvaa 
Mä en kauheesti tykkää siitä että Lauri polttaa. Ja Eeron hiukset on välillä aika rasittavat. Muutenkin oon aika lailla samoilla linjoilla muiden kanssa. Enemmän värejä (just sitä vihreää) ja vähän enemmän energiaa keikoille.
Uusin levy ei oikei iske vieläkään. Se minua häritsee lähinnä.
Tykkäsin enemmän siitä mitä ne oli intolla ja dead lettersillä.
Tuossa Hide form the sunilla on vaan muutama hyvä biisi.
Oon kyllä aika samoilla linjoilla kuin useimmat, eli petyin uusimpaan levyyn. Jotenkin se on tylsä ja moni kappale muistuttaa liikaa toisiaan. mutta toki muutama huippu kipale siltäkin löytyy.
Enkä tykkää Laurin polttamisestakaan. Polttaahan Paulikin tietääkseni, mutta harvemmin sitä mistään näkee.
Ja Eero parturiin.

pixie kirjoitti:Enkä tykkää Laurin polttamisestakaan. Polttaahan Paulikin tietääkseni, mutta harvemmin sitä mistään näkee.
Joo kyllähän Paulikin polttaa, mutta se ei ole jotenkin niin paljon esillä. Jos Lauri polttaa, niin se on sen oma juttu, mutta jossain keikkataltioinnissa ja kuvissa on sätkä kädessä, niin siitä en tykkää yhtään :/