Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Red Hot Chili Peppers

Döörr

Mitäs mieltä?
Heräsin yks päivä biisiin otherside ja tulin siihen tulokseen että aika loistobiisi.
How long how long will I slide... Rolling Eyes
me soitettiin tänään näiden Californication konsertissa... (myö soitin kitaraa. huonosti.)

ihan hyväähän näillä on, mutta nykyään vähän tylsää. enpä oikeen tykkää siitä uudesta videosta.
Mä oon kuullu vaan Scar Tissuen ja Dani Californian ja hyviä biisejä molemmat on Smile Sillä laulajalla (nimeä en oo varmaan koskaan kuullutkaan) on aika kiva ääni. Muuta mielipidettä en nyt osaa sanoa.

muoks. Oho Very Happy Kiitos Bulletin, muistin että eka biisi jonka RHCP:ltä kuulin oli By the way.
Mulla pyörii joku näiden kokoelmalevy soittolistalla, ja varsinkin By the way ja Under the bridge toimii tosi hyvin. Ei lukeudu lempibändeihin, mutta onhan tästä pakko pitää jo bändin legendaarisuuden vuoksi Very Happy

Gwindorfyel

Bullet kirjoitti:Ei lukeudu lempibändeihin, mutta onhan tästä pakko pitää jo bändin legendaarisuuden vuoksi Very Happy

Ihan sama mielipide mulla.
Ei oo suosikkiyhtyeitä, mutta onhan RHCP jo niin legendaarinen, että täytyyhän siitä tykätä jo tosiaan sen vuoksi.
Koskas nää alottikaan?Joskus 80-luvulla?
En oo kyllä itse asiassa kuullut edes kovin montaa kappaletta, tai ainakaan kovin moni ei ole mieleen jäänyt.
Tosin, Californication on yksi parhaista ikinä tehdyistä kappaleista. By The Way and Can't Stop nyt on myös jääneet mieleen, vaikken niitä vuosiin ole kuullutkaan.
Scar Tissue myös kuulostaa tutulta, mutten muista miten se menee..

Pitäisi kyllä varmaan ehdottomasti ottaa enemmän selvää tästä yhtyeestä, liian vähän kappaleita oon kuullut. Luin äsken laulajan nimen, ja yllätyin suuresti, sillä en ollut kuullut sitä koskaan ennen Shocked

Uudesta kappaleesta en pidä, ja videokin on aika hirveä.
En oo oikeen tykänny näitten kappaleista, mutta Dani California on aika hitti! Tosi kesä biisi.
Laulajalla on jännä ääni ja se tekee varmaan, että yhtyeestä pitää tai sitten ei.
Pitäisi kirjastosta katsella, jos vaikka löytyisi näitten levy, niin voisi tutustua paremmin... Jos vaikka alkaisi enemmältä tykkäillä Smile
Eikös RHCP ole Akin yksi lemppari bändeistä?
Diggailin yhdeksänkyt-luvulla. Mieleeni on ikuisesti syöpynyt se irvokas kuva basisti Fleasta loikkimassa munasilteen Ruisrockissa. Kyllä siinä suu loksahti auki kun tyyppi koikkelehtii lavalle pelkät kengät ja kaasunaamari yllään!

Tämä bändi on nähnyt kyllä monia värejä ja hetkiä, ulkonäkökin on muuttunut moneen kertaan, ja kitaristi.

Lempparibiisejä mulla on monta jotta vaikea niitä alkaa eritellä. Levyjäkin taitaa löytyä kolme kappaletta. Kelpo bändi, nykyään ei tosin tule enää juurikaan kuunneltua.
Pari päivää sitten totesin, että tää on mielettömän hyvä bändi! Dani California on musta hyvä ja se videokin ihan huippu Laughing

Iida^^

Tykkään siitä yhdestä niiden vanhemmasta kappaleesta, en nyt muista nimeä, mutta.. ei oikein kolahda nämä uudemmat, eikä muutkaan. En tiiä mikä siinä oikein on. Ehkä mie oon vähän nirso, enkä voi tykätä samasta bändistä kuin miun isä! Laughing
Iskä osti RHCP:n uuden levyn ja se on oikeesti todella hyvä, tai siinähän on kaksi levyä Laughing
ihan kivahan tämä bändi. en levyä omista taimitään. mutta kun radiosta tulee niin en vaihda kanavaa tjn :'D

maai-ju

Tykkään kyllä. En kyllä vielä levyjä omista mutta kyllä ostan.
Dani California on kyllä mustakin ihan huippu biisi. On niitä kyllä muitakin mutta ei tuu just nyt mieleen. Very Happy
Oi, tykkään kovasti. Lempparini niistä muutamista kuulemistani biiseistä on ehtinyt vaihtua jo melko moneen otteeseen, mutta tällä hetkellä kärkisijaa pitää Otherside -biisi. Pidän siitä ja sen biisin videokin on ihan OK. Mutta en oikein ymmärrä niiden videoiden tarinoita, se jää vähän kalvamaan, mutta epä se haittaa.

Ms.Joa kirjoitti:Diggailin yhdeksänkyt-luvulla. Mieleeni on ikuisesti syöpynyt se irvokas kuva basisti Fleasta loikkimassa munasilteen Ruisrockissa. Kyllä siinä suu loksahti auki kun tyyppi koikkelehtii lavalle pelkät kengät ja kaasunaamari yllään!

Voi taivaan vallat ja elämän kevät! Shocked Tuo oli varmaan aika näkemisen arvoista, ja melko hauska näky... Ei kiesus.
Tykkääntykkään : DD Parhaita biisejä on just toi Otherside, mut tykkään kans Snow'ista ja Californicationista.
Julkaisun osoite