Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Paras Rasmuksen musiikki-video ja parhaat kappaleet livenä?
Sivut: 1 2

It's Madness

Aattelin laittaa kaks kyselyy, mut ku laitan nää yhtee ni ei tuu nii paljoo vatkaamista, eli:

Mikä siis on paras (tai parhaat) Rassejen video(t)? ;) Perusteluja?

Itestä varmaa Guilty, Guilty on muutenkii DL:ltä miun lemppari ja se video on nii jännä, ku niille ihmisille tapahtuu jtn, just semmone vähä pelottava (ja tuommoset just kiinnostaa minuu) Razz

-----

Ja mikä on paras kpl livenä, tai parhaat? Ja perusteluja kait...

Mie oon vaa kattonu noita keikkoja telkkarista ja koneelta (ku en oo ikinä keikoilla käyny), et niitten perusteella miusta Ice ja Falling on jotenkii parhaat Razz (Joitakii kappaleita en oo ees koskaa kuullu mistää livenä)... Ja No Fear on kans aika kiva...
Ne vaa kuulostaa nii jänniltä aina, et ne jää soimaa päähä..
Nii ja Rakkauslauluu ei saa unohtaa ;)
Parasta livebiisiä en mitenkään voi nimetä, koska en oo kuullut ku pienen osan livenä. Tietty nämä kaikki peruspomppubiisit, IML on aika kova, ja sit herkistelyt, esim. Don't Let Go oli aika täydellinen vika biisi. Melkeen liian ihana. Rolling Eyes

Paras video on ehkä tällä hetkellä myökin tuo IML. Ennen inhosin sitä, mut nykyään tykkäilen kyllä tooosi paljon. FDOML oli ennen se lemppari, jotenkin se autorata on niin kiva ympäristö. ITS:n mikään video ei kauheesti säväytä, Guilty on ihan ok. :> Uuden levyn videoista No Fear on se paras, Sail Awayhin on jo ehtiny kyllästyä ja Shot ei kovin mieluinen oo koskaan ollutkaan. Vanhoja videoita näytetään telkkarissa ihan liian vähän. Btw, miten hän Inton aikana on tehty niin vähän videoita? Surprised Liquid on jtn niin kaunista, että sitä videoa kyllä jaksaa katsella.

Crow

Tällä hetkellä mun mielestä paras video on In The Shadowsin toinen versio, se missä on ne varikset.
Se o vaan yksinkertaisesti makea ja hyvin toteutettu.
Tykkään kamalasti No Fearin videosta, etenki ne perhoset on ihania... Sit Shot:in video on kans ihana.. Ja paras live biisi on In The Shadows... Jotenki se saa porukan pomppimaan ihan hulluna.... Very Happy

An

Videoista paras on varmaan Chill tai Falling tai Liquid. Chill on ihan erilainen kuin muut videot, tykkään niin paljon siitä kun sitä on kuvattu keikoilla ja bussissa eikä jossain studiossa. Muutenkin se vaan on sellainen video, jota jaksaa katsoa vaikka kuinka monta kertaa.
Falling on niin energinen video että siitä ei voi olla tykkäämättä. Bändiosat ja niiden tyttöjen sekoilut on yhdistetty kivasti, tulee aina hyvälle tuulelle kun katsoo Fallingin videota.
Liquidin video on jotenkin suloinen ja erilainen kuin muut. Varsinkin se kohta missä Lauri ja Janne pyörittää hyppynarua on jotenkin ihana, ja kun Lauri kävelee ympäriinsa ja katselee kun muut soittaa. Sellainen rauhallinen video, sopii biisiin hyvin.
Uudemmista videoista tykkään eniten In the Shadowsin Suomen versiosta, In my life on myös kiva. Ärsyttää vaan, kun uudet videot on kaikki vähän samanlaisia, välillä voisi olla jotain vähän erilaistakin.

Rasmuksella kaikki biisit toimii paremmin livenä kuin levyllä kuunneltuna, mutta esim. Falling on yksi parhaista livenä, IML ja ITS toimii myös hyvin. Ne vaan on sellaisia jotka saa yleisön ihan sekaisin tai jotain. Rakkauslaulu oli myös kiva, kun kuulin sen livenä viime syksynä. Icea en ole livenä kuullut, mutta olen halunnut kuulla niin kauan kuin muistan, kaikissa livevidoissakin se kuullostaa niin hyvältä. Ghostbusters olisi myös kiva kuulla, siinä pääsisi yleisö huutamaan kivasti. :D
Videoista lempparini ovat olleet ja edelleenkin ovat Chill ja In my life. Chillin video tuo erittäin paljon muistoja mieleen ja se vain on niin parhain. Olen aina tykännyt sellaisista videoista, jotka on Chillin tapaisia. mm. Smakin Vesi tulvii sisään In my life taas on jotenkin kiehtova. Tai että, en ole ikinä vielä kyllästynyt siihen. Kolahti heti ensimmäisellä katselukerralla. Tosin Guiltyn ja Fallingin videot myös hyviä, mutta Chill ja IML nousevat kuitenkin niidenkin ohi.

Parhaat biisit livenä..Hmm. Vähän vaikeaa siinä mielessä, ko itse on ollut vain yhdellä keikalla, mutta yritetään. In The Shadows on ainakin sellainen joka tavallaan räjäyttää kaiken. Se saa aina sellaisen riehumis ja hyppimis vaihteen päälle. Toisaalta Falling kuulostaa livenä myös erittäin hyvältä. IML ja FDOML. Eikä sovi unohtaa mahtavana keikan aloitusbiisinä toimivaa Night After Nightia !! Ehkä tuossa ne jotka omaa korvaa ovat miellyttäneet. Mutta tosiaan, varmasti kaikki biisit kuulostavat erittäin hyviltä livenä, mutta kun olen ollut vain yhdellä keikalla niin paha mennä kaikista biiseistä sanomaan :''>

Döörr

Tällä hetkellä tykkään hirveenä Funeral Songin videosta, ja muutenkin koko biisistä, kun se on jotenkin niin kylmiäväreitäkylmiäväreitä-biisi.
ja videossa ne korpit sieltä Laurin takin alta, uumh<3

-niin ja se livebiisi, Ice ois ainakin! en oo kyllä vielä kuullu paitti videolta nähny, mutta haluis kovasti ;)
LIVE:
night after night, yks maailman parhaista livebiiseistä. tyhmää vaan ku ei ärrät vedä sitä enään keikoilla. hmph.

in the shadows, oikeesti ku tää on yks ärrien sellane jonka varmaan jokainen ihmine maailmassa on kuullu ni kyl kaikki tietää miks tää on yks parhaista livenä!

immortal, äyh moshaustamoshausta!

+ falling, chill, liquid, sail away, IN MY LIFE!!!!

VIDEO:
immortal, no se vaan on sellane paras!

guilty, se video on vaa jjees tykkään ;>
Paras kappale livenä on ehdottomasti In The Shadows! Se biisi saa aina koko yleisön mukaan ja aina kun sen kuulee livenä, on tosi mahtava fiilis.

Paras video... Tää on vaikee. Tykkään In The Shadowsin siitä viimesestä versiosta, mutta tykkään myös No Fearin ja Guiltyn videoista Very Happy En mä osaa valita niistä parasta!
Lempivideo on ehdottomasti Chill <3 itse biisi on niin kesäinen (joten sopii tähän hetkeen mainiosti) ja videolla on ihania pätkiä keikoilta ja muualta.
Liquid tulee kovana kakkosena heti Chillin jälkeen. pojat on jotenkin niiiin suloisia siinä.

paras livebiisi.... (et sitten yhtään hankalampaa kysymystä keksinyt? Very Happy ) hmm... oikeastaan tähän voisi listata kaikki biisit. mutta mutta keep your heart broken on jotain todella ihanaa. In the shadows tosiaan räjäyttää kaiken kuten tuolla jo sanottiinkin. ja sitten tietysti kaikki hyppimis biisit on myös mahtavia livenä.

AmandaFlower

Paras video... hmm.. Kyllä se varmaan kallistuu Fallingiin. Jotenkin siinä vaan näkyy se sellainen alkuaikojen rasmus(siis se alkuaika mikä oli minulle fanina alkuaikaa) sitä sellasta intoa(siis intoa ei siis mitenkään viittaa levyn nimeen). Tuo muistoja mieleen ja muistuttaa kaukaisesta rasmuksesta Razz

Ja lemppari live on in the shadows, jotenkin vaan se että se on mahtava pomppu biisi ja sitten se että kun kaikki(siis ei fanitkin) tuntee sen varmasti niin sit paikan päällä on tosi hyvä fiilis tai siis kaikki pomppii Razz
paras video - chill (se reissaamisen iloinen fiilis on saatu mukavasti tähän. jotenki tosi "aidon oloinen." emmie ossaa tämmösiä perustella. se nyt vaan on jotenki kivaa katottavaa.)

paras/parhaat livet: night after night (toimii kyllä niin loistavasti ettei mitään rajaa!)

in my life (pois ne kaikki nyyhkybiisit setin lopusta, kyllä tämän pitäis lopettaa joka keikka. jäis semmonen energinen olotila.)

liquid (ah.)

in the shadows (ei kait tarvinne perustella)
Varmaan se Chill ja sit tykkään Funeral Songin videosta.
Parhaat livebiisit on Ice, se jotenkin vaan on aina hyvä ja kolahtaa kunnolla. Tykkään kans Night after nifhtistä ihan mahtavaa Laughing
In the shadows on mieletön, kun se saa tunnelman niin ylös et huh :wink:
Hankalat kyssärit.. hmm.. ehkä paras musavideo on Fallingin viedo. Se on yhtä koheltamista!Very Happy Mutta siis.. toinen vois olla In my Life. "Vakavista" videoista puhuen, Sail away ja Funeral song.

Live-biiseistä mun on paha mennä sanomaan kun kerran olen vain keikalla ollut mut.. kyl se on ITS. Tulee mieleen viime Ankka.. Jumalavita.. (anteeksi..)

Myself.

AmandaFlower kirjoitti:Paras video... hmm.. Kyllä se varmaan kallistuu Fallingiin. Jotenkin siinä vaan näkyy se sellainen alkuaikojen rasmus(siis se alkuaika mikä oli minulle fanina alkuaikaa) sitä sellasta intoa(siis intoa ei siis mitenkään viittaa levyn nimeen). Tuo muistoja mieleen ja muistuttaa kaukaisesta rasmuksesta Razz

Ja lemppari live on in the shadows, jotenkin vaan se että se on mahtava pomppu biisi ja sitten se että kun kaikki(siis ei fanitkin) tuntee sen varmasti niin sit paikan päällä on tosi hyvä fiilis tai siis kaikki pomppii Razz

Yhdyn täysin AmandaFlowerin mielipiteeseen.
Se on niin mieletön tunne, kun In The Shadows pärähtää keikalla soimaan! [smilie=pomppu.gif]

Chillin lisäksi tykkään myös Liquidin videosta .. Se on niin ihanan herkkä.
Sivut: 1 2
Julkaisun osoite