haa, tästä miehestä ei ole aihetta viel
tein tämän, kun sen uusi biisi "I'ts all right" soi koko ajan päässä, vaikken siitä tykkääkkään. Josku ihan lapsena tykkäilin äidin kanssa tästä, mutta nyttemmin en hevin kuuntele, ainoastaan jos voicelta tulee ja silloinkin useimmin vaihan kanavaa x)
entäs teillä muilla, minkälaisia kokemuksia teillä on kyseisestä miehestä?

No mun kokemukseni on sellaiset, että en tykkää

Muhun ei uppoa tuollainen keikuttaminen eikä latinopoppi muutenkaan. Aina jos Voicelta tai muualta tulee video, niin kanava vaihtuu hyvin äkkiä. Varsinkin hänen vanhat kappaleet saisi vetää alas pytystä

En voi ymmärtää, ei siis kuulu mun musiikkimakuun tollanen ihmepoppi...

Koskaan en ole ymmärtänyt sitä musiikkia, enkä tule ikinä ymmätämään....

Eli ei oikein kolahda...
Musta se on aina mielettömän huvittavaa katsella kun tollanen reilusti päälle 30-vuotias keikuttaa takamustaan ja yrittää olla niiiiin hot

Ei uppoa musa kyllä muhun

Juueientykkää. :'D Kauheen kuulosta.
Jatkan tätä samaa linjaa kuin aikasemmatkin :wink: Ei putoa.
Viime viikolla oli aivan kamalaa kun aamulla Voicelta oli tullut It's allright enkä ollut älynnyt vaihtaa kanavaa. Tietty se jäi sitten soimaan mun päässä ja kun valitin siitä koulussa kaverille se alkoi aina säännöllisin väliajoin hokemaan Ricky Martinia jolloin toi biisi alkoi taas soimaan päässä...

Toi ei kyl uppoo muhun, jotenkaan en vaan tykkää siit musiikist ja musiikki videot jotenkin ärsyttää mua :?
Vastaan kuitenkin, vaikka aihe onkin hyvin vanha... Itse pidän paljonkin, esim. Dame Más(Loaded) soi esim kännykässä, lapsena pidin hyvin paljon tästä laulajasta pidän kyllä vieläkin... Ja duetto Christina Aguileran kanssa (Nobody wants to be lonely) on ihana.