Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Kylttejä
Sivut: 1 2
Elikkä, jotain kyltti ehdotuksia-
Esim siinä dokkarissa oli pari hyvää "On ollut ikävä teitä Rasmukset" jne.
Sit ois nää kaikki perinteiset: The Rasmus = Elämä jne.
Ja sit tää, mitä on Lauri-aiheessa puhuttu, eli "Lauri paita pois, niinku jo ois!" :wink:

Ehdotuksia.

peeäs: Ois kiva myös kuulla minkälaisia kylttejä teillä on keikoilla ollut..
Itse oon vasta yhellä Rasmujen keikalla ollut, eikä mulla käyny mielessäkään, että kyltin oisin mukaani raahannut. Mutta jos jonkun näppärän keksis niin mikäs siinä. Tosin hirveen ison lakanan kantamista en haluis ees ottaa, kun kukaan sen takaa mitään näkis Very Happy

Siinä gogon dokkarissa näkyi yks aika suorapuheinen kyltti: Lauri kuinka usein masturboit? Että tuskin sellasta ainakaan ilkeisin ees kannatella.

Niin ja se kauan keskusteluissa mukana ollut Lauri paita pois- kyltti ois kyllä hyvä Very Happy Toivottavasti joku Rasmuista lukis näitä juttui, niin asia menis perille! :wink:
EtusivunEnkeli kirjoitti:Tosin hirveen ison lakanan kantamista en haluis ees ottaa, kun kukaan sen takaa mitään näkis Very Happy

Niinpä, ois se aika ilkeetä jos edessä seisois joitain joilla olis semmonen armottoman kokonen lakana mukana.. Ei kiva.

Döörr

EtusivunEnkeli kirjoitti:Siinä gogon dokkarissa näkyi yks aika suorapuheinen kyltti: Lauri kuinka usein masturboit? Että tuskin sellasta ainakaan ilkeisin ees kannatella.

eikös tätä kannatellut mm. mar_iah? tai ainakin muistan lukeneeni jostain.. vaiiiii..? Rolling Eyes

Campellissa oli jollain "Dick shaved on the backseat"-lakana, tälläsen muistan Laughing
..tai siis videolta näin, en siis ollut ikäväkyllä paikanpäällä ;)
Voi että mä vihaan kylttejä keikoilla Rolling Eyes Tokihan niistä saa viestitettyä asiaa bändin pojille paremmin kuin huutelemalla, mutta jos sellanen kyltti sattuisi juuri eteen, menisi siinä kyllä koko keikka ihan pihalle. Esimerkiksi Ouluun eräät nimeltämainitsemattomat ihmiset kantoivat ihan jumalattoman ison kyltin ja yrittivät vielä vähän etuilla jonossa. Onneksi eräät henkilöt tajusivat käskeä ne omalle paikalleen jonoon. Ei olis ollut kiva, jos sellanen ois ollut nenän edessä koko keikan ajan.

Eli jos nyt niitä kylttejä teette, niin älkää kiitos mitään isoja. Ei sellanen pieni ehkä estä näkemistä, mutta kyllähän se vituttaa, jos sellanen just eteen sattuu.

keiju

Lauri, paita pois! Ois kyllä hyvä, ehkä aika klisee, mutta silti. :wink:

Me otetaan Döörrin kanssa ens keikalle liitutaulut mukaan, semmoset minikokoset. Eiksjeah Döörriseni? 8)
"Puhu Pauli puhu!" Tai joku tuollane Very Happy
" Pauli paita pois!" tuli ensimmäisenä mieleen noista kylteistä.... oli mulla tässä joku muukin kylttiehdotus mut unohdin sen....
Mä en ite kauheesti tykkää keikoilla mitään kylttejä pitää käsissäni, kun yritän aina keskittyä mielummin siihen keikkaan.
Mutta toi Dancerin ehdottama "Puhu Pauli puhu!" olis kyllä semmonen, jota vois kokeilla! Very Happy Saiskohan Paulin puhumaan semmosella..?
Skorppari kirjoitti:Mutta toi Dancerin ehdottama "Puhu Pauli puhu!" olis kyllä semmonen, jota vois kokeilla! Very Happy Saiskohan Paulin puhumaan semmosella..?
Sehän ei selviä muulla kuin kokeilemalla Very Happy Eli nyt kaikki Rasmuksen festarikeikoille menevät, aina tuontyyppinen kyltti mukaan :>

mar_iah

"Siinä gogon dokkarissa näkyi yks aika suorapuheinen kyltti: Lauri kuinka usein masturboit? Että tuskin sellasta ainakaan ilkeisin ees kannatella."

NO MUT SE SENTÄÄ VASTAS SIIHE!!!!11

Laughing
mun mielestä se oli hauska läpyskä...hahahahaa...

Panda

No itte en ainakaan niitä jaksais ees pitää, kun pitäähän siellä hyppiä ja ottaa kuviakin 8> Turhaan vaan kädet väsyy, mutta onhan ne sillein ihan kivoja, luo tunnelmaa 8D Joskus on ollu joku kiva mielessä, mutta en oo voinnu laitaa minnekkään kylttiin kun en oikein niitä tykkäile pitää, ja oon ollu vaan yhen kerran niiden keikalla....Tosin meen nyt Tammerfesteille niin sit siellä kauheet kymmenen metriset lakanat kädessä x> No ainakin näkee...

essukka

en harrasta. harrastin kerran. olipa kerran yhteinen asia, joka oli maanantaina ja edellisellä viikolla sain päähäni tehdä kyltin lakanasta, jossa luki "i don't go to school every monday" it vas truuuuuu ja nii.
mut emmä harrasta noit.
tai no joo. oliha meil ankas 06 "kyltti" jos luki "sauna-ilta 06" mut ku ei se periaattees ollu kyltti ja ku se on sellane meän porukan juttu mitä muut ei ymmärtäs vaik kuinka selitettäs. mut q se oli vaa siin aidas kii ja sellane sikapieni ku kirjotettii vaa maasta löydettyyn kertakäyttölautaseen se, nii ;> ei sitä lasketa :--D
Viime vuonna Qstockissa taisi jollain olla melko pienikin lappunen, jossa luki "UFO"? Pojathan huomasivat sen ja Ufolaulu soitettiin ^_^ Jos edessä on, ei tarvi varmaan mitenkään iso kyltti olla, että se huomattaisiin. Itse ajattelin ottaa Lahteen keikalle jonkun pienehkön lapun, johon kirjoitan "NALLE<3" tai jotain Very Happy Enpä tietenkään sitä koko ajan aio ylhäällä heilutella ^_^
Minä ja TR-Mari otetaan Lahteen semmoinen kyltti missä lukee näin:
:sydan:RASMUS
SOITTAKAA
NIGHT AFTER
NIGHT heart
Sivut: 1 2
Julkaisun osoite