Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Kuinka usein käyt tällä foorumilla?
Sivut: 1 2 3 4 5
Siinähän se kysymys. Itse käyn ainakin joka toinen päivä, mutta yleensä kyllä joka päivä. Joskus saatan käydä monta kertaa päivässä Very Happy
mä kyllä kävisin kai joka päivä, mutta me saadaan olla koneella vaan viikonloppuna. mä siis käyn ainakin joka päivä viikon loppuna, monta kertaa, aina kun on mun vuoro ^^
Aina ku oon koneella, eli melkein joka päivä. Ennen kävin (yli kaks vuotta) yhellä toisella foorumilla, olin siellä koko sen ajan ku olin netissä, mut sit ku löysin tänne ni se on jääny Very Happy
Joka päivä tulee täällä käytyä. Jos ei jostain syystä vaikka pariin päivään pääse käymiin, ni tuntuu että niitä viestejä on sillä aikaa kerenny tulla niin mielettömästi, ettei kaikkea jaksa lukea ;>

An

Laitoin tuhon joka päivä, koska se on lähimpänä. Yleensä käyn 1-3 kertaa päivässä, joskus saattaa jäädä yksi päivä välistä. Aina netissä ollessa menee suurin osa ajasta siihen, että luen täällä foorumilla viestejä. :D
käyn täällä aina kun olen koneella, eli lähes joka päivä. joskus toki saattaa jäädä yks päivä välistä ja tälleen mutta tuo joka päivä-vaihtoehto on lähimpänä.
Joka päivä käyn. Joskus hyvin harvoin saattaa jäädä käymättä, mutta se on tosiaan niin harvoin. Tää on niin hyvä paikka, että pakko täällä on käydä monta kertaa päivässä. Mr. Green
Mä käyn monta kertaa päivässä. Olen kai riippuvainen. Joskus alkaa mietittää myös että jos tuolla mediassa on jokin ilmoitus että rasset radiossa tai jotain vastavaa ja mä en tietäisi ja sitten missaisin sen vaan sen takia että en ole käynyt foorumilla.
Aina kun oon kotona koneella niin käyn täällä. Yleensä käyn viel monta kertaa päivässä! Joka päivä oon oikeestaan koneella, mutta joskus saattaa jäädä pari päivää, jos on kiirettä.
Käyn yleensä melkein joka päivä mutta saattaa sitä joskus jäädä pari päivää välistä koulukiireiden tai jonkun muun takia. Saatan käydä joskus montakin kertaa päivässä.
Melkein aina täällä tulee käytyä, aina kun vaan pääsee nettiin...

*PeeP*

Liian harvoin? tulee käytyä. Eli just sillon ku muistaa.. Oikeestaan ainut foorumi mitä mä luen vähintää 2 kertaa päivässä on Jokerifanit.net.. ;)
Joka päivä mäkin käyn. Joskus jopa 2-3 kertaa päivässä. Ainoo poikkeus oli sillon kun olin kipeenä viikon, siinä oliki sitte lukemista, kun oli niin monta päivää ollut poissa! Ja joskus jos on joku vaikeen aineen koe edessä, niin saattaa jäädä yks päivä pois, mutta tosi harvoin niinkään käy! Very Happy Täytyy mun sillonkin tänne päästä..
AINAKIN 6kertaa viikossa, ni laitoin ton 4-6..
Mää käyn aina kun tuun koneelle. Se sit riippuu vähän kuinka usein jaksan tul koneelle Razz käyn ainakin 4-6 kertaa
Sivut: 1 2 3 4 5
Julkaisun osoite