Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Trapt
Onko kukaan kuullut tästä mahtavasta amerikkalaisbändistä? :wink: Kuulin itsekin vasta äskettäin tämän bändin biisejä ja rakastuin heti. Ryntäsin heti etsimään DC++:lta lisää biisejä. Very Happy Tiedättekö onko missään levyjä myynnissä? En tiedä bändistä vielä paljoakaan, mutta tässä on viralliset sivut: http://www.trapt.com

life705

Olen! Ja siitäkin on kiittäminen rasmuksen. Trapt oli nimittäin rasmuksen lämppäri joskus muinoin Saksan kiertueella, ja eräs saksalainen kaverini sitten esitteli mulle ton bändin ja lähetti ceedeellisen musiikkia. Ne biisit taitaa olla vuodelta 2004? Uudempaa matskua en oo kuullu..
Empä ollut tämmösestä kuullukaa. Nyt kun tuolta niiden nettisivuilta kuuntelin noita biisejä, niin kuulosti kyl hyvältä. Itseasias tosi hyvältä! Elikkä kiitos suuri tosta linkistä! Very Happy
Tämmöstä menevää musaa. Mun korvilleni just oikeenlaista. Livenä varmaa viel parempaa..
Mulla on koneella Traptin levy Someone In Control, joka on tietääkseni julkastu 2005, että se on varmaan uusin julkaisu. Smile

Jami

En ole ikinä kuullutkaan. Sad
Koskaan en ollut kuullut, mutta tämähän kuulostaa ihan tosi hyvältä. Voipa olla, että tulee eteen vielä levyn ostokin. Jos jostain vaikka sattuisi löytymään..
Mahtavuutta!
Mä en mistään kaupoista oo löytäny näiden levyjä, mutta nyt kun tossa yks päivä tutkailin huuto.nettiä, niin löysin ton Someone in control -levyn. Nyt sitte vihdoin sain sen ja sitä on todellaki tullu kuunneltua! Ihanaa musiikkia <3

maai-ju

En ollu kuullu ennen tästä bändistä. Mut kuuntelin sit pari biisiä. Oli ne kyllä aika hyviä. Waiting biisi kolahti mulle eniten. Smile
Julkaisun osoite