Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Harrastatko mitään urheilulajia?
Sivut: 1 2 3 4
Eli harrastatko jotakin urheilulajia, ja mitä/kauan olet harrastanut?

Itse harrastan koripalloa ´Panttereissa kuudetta kautta.
Uintia ja jalkapalloa, tosin en enään. Uinissa kävin 5 vuotta ja jalkapallossa 3 vuotta. Oli pakko lopetta koska muuten mulla ei olisi ollut bändille aikaa yhtään ja se on yksi tärkeimistä asioista tällä hetkellä.
En varsinaisesti harrasta mitään.. Talvisin käyn laskettelemassa ja kesäsin pyöräilen, en oikee muuta.

It's Madness

En harrasta...
Tammikusta 2005 toukokuuhu 2005 ratsastin, mut sitte poni heitti selästä ja oikee olkavarsi murtu... En oo sen jälkee ratsastanu, ku on vielä ainakii vähä arka hevosia kohtaa, vaikka hoitamassa kävinkii...
Sit pyörällä meen mieluummi minnekkää ku kävellen, paitsi tietysti talvella ei voi...
en harrasta mitään, vaikka tuo nyrkkeily kovasti kiinostaakin.... vielä minä joskus nyrkkeilen... :wink:
en harrasta erityisesti mitään. kyllä välillä käyn lenkkeilemässä ja lumilautailemassa.
Meidän pikkukylässä ei tytöille ole minkäänlaisia joukkueita tai yleensäkään juuri harrastusmahdollisuuksia urheilun puolelta. Lentopallojoukkue täällä on kai joskus ollut, mutta vihaan lentopalloa henk.koht. yli kaiken. Pojille löytyy esimerkiksi jalkapalloseura, mutta tytöille ei. Koripallojoukkueita täällä ei ole ikinä ollut, eikä varmasti tule ikinä olemaankaan. Salibandyjoukkueet tytöille on myös aika harvassa, nyt kai sellainen on jotenkin saatu kasaan, mutta lähinnä vain koulujoukkueeksi. Olisin mielelläni ollut mukana pelaamassa, ja olisin ehkä päässytkin kuten viime vuonna koulujen välisissä kisoissa, mutta koska muut pelaajat ovat niin kusipäitä, mua ei huvita lähteä mukaan ollenkaan. Ehkä huono syy jäädä pois, mutta tervetuloa Vaalaan, kokeilkaapa itse tulla toimeen niiden ihmisten kanssa.

Ja mitään muutakaan urheilulajia en harrasta, joten hyvä elämä mulla, pisin lenkki sitä tietokoneen ja jääkaapin väliä.
laitoin kyllä, mutta siis en nyt missään seurassa käy mutta juoksentelen usein Very Happy *ihanaa* tänäänkin pitäis käydä. 3 kilometriä on suurinpiirtein se matka mitä nyt oon alkanut.

ja vähän sama juttu kuin Bulletilla. korvesta on pitkä matka kaikkeen kivaan :?
Harrastin monta vuotta lentopalloa,mut sit se loppu. Sen jälkeen harrastin tanssia puoli vuotta ja sekin loppu,korvessa kun asun...
Yleisurheilua harrastan aina kesällä ja käyn kisoissa,vaikka en oo oikeen hyvä.. Embarassed
Ja sit kaikkee lenkkeilyä,juoksua,luistelua ja lumessa rämpimistä Laughing

Nypon

Mä harrastan ratsastusta ja käyn meen tuttujen talilla melkein joka päivä.Tai niin usein kun kerkeen ja ei oo huono ilma.
Ja sit tietysti pyörilen kouluun,johon on vähän päälle 5 kilsaa yhteen suuntaan,mut ei sitä oikeen harrastukseks voi sanoa.
Mä ratsastan ja pelaan jalkapalloo. Tosin jalkkiskausi ei ole vielä alkanut eli nyt mä vaan ratsastelen :wink:

muoks. En kyllä enää aio aloita uutta jalkkiskautta eli ratsastuksesta tulee ainoa urheilulaji mitä harrastan.
Harrastan kilpauintia 6 krt viikossa, Tampereen Uimaseurassa. Oon harrastanut kai nelisen vuotta. Ihan mukavaa puuhaa, mutta yleensä reenit on tosi rankkoja, niin ei aina jaksaisi

Mimra-Virus

En harrasta. Ja siitä kertoo myös huono liikunnan numero kun kunto on aika huono. Satunnaisesti tulee liikuttua, kun ei oikeen maistu noi urheilut.
Harrastan, mutten harrasta. Ainakaan siis mitään joukkulajia, enkä muutenkaan mitään Very Happy Sählyä tai curlingia olis kiva pelata, muttakun ei oo kumpaankaan täällä meillä mahdollisuuksia ja kaikki on kaukana. Täällä pesäpallo ja koripallo on kaikille muille henki ja elämä, joten mun urheilut jää vaan hiihtoon ja lenkkeilyyn ihan oman kunnon ylläpitämiseksi.

Ainiin, joskus molemmin puolin kymmentä ikävuotta ratsastin myös, mutten niinkään säännöllisesti. Hiiteen kaikki välimatkat :evil:
Pesäpalloa harrastan. Ja rakastan. Pari viime vuotta olen pelannut kahdessa eri joukkueessa. Pesis on tään kylän henki ja elämä, sen vuoksi minutkin silloin joskus 9-vuotiaana treeneihin lykättiin. Ja hyvä että lykättiinkin, sen verran mukavaa hommaa se pelaaminen on.
Muita harrastuksia on ratsastus, jota harrastan säännöllisen epäsäännöllisesti. :wink:
Sivut: 1 2 3 4
Julkaisun osoite