Tietääkös kukaan tätä bändiä? Rovaniemeläislähtöinen, nykyisin Helsingissä oleskeleva bändi (lukuunottamatta laulajaa) ja debyyttialbumi ilmestyy 17.5.
Itse olin ensimmäistä kertaa Bleakin keikalla reilu vuosi sitten, ja aloin heti pitämään heistä. Odotan innolla tulevaa albumia, sillä singlet ovat olleet hyviä.
kotisivu:
http://www.bleakmusic.com
ja täältä voi kuunnella pätkiä biiseistä:
http://www.bleakmusic.com/e-card/
http://www.myspace.com/bleakmusic
Tietää \o/ Kuulin bändistä ekaa kertaa vähän reilu kuukausi sit, ku näin livenä Tampere-talossa. Seuraavana päivänä etin lisää tietoo ja ku selvis että levyn pitäs ilmestyä parin kuukauden päästä, ilahduin ja paljo

Levy minkä haluun ostaa, oli ylimäärästä rahaa tai ei ^^
rovaniemirokissa tään bändin näin ja awwww < 3 ihan hirmu hyvä. ^^
Tietääpä hyvinkin.

Tosiaan, tuolla Espalla bändiin tutustuin. Tosi hyvää musiikkia!
Albumikin (Burns Inside) on jotain niin hyvää että..

Muutama biisi sieltä kuitenkin löytyy, jotka ei iske mutta suurin osaa iskee täysillä ja tyrmää

Olisi vaan kiva, jos bändillä olisi enemmän keikkoja.. Livenä ovat todella mahtavia!
juu,kuulin pari päivää sitten kaverilta,ihan ookoo musiikkia.
Voi tykkään. Viikonloppuna viimein menin bändin sivuille tutustumaan ku luulin et en ollut kuullut ollenkaan näiden musaa. Selvisipä sekin, että tämähän on just se bändi, jonka sinkkubiisejä oon radiosta kuullut ja tykännyt paljo. Kesällä näen pojat tietääkseni kahdesti ja ootan kovasti! :>
Bleak on muuten huomenna Listassa vieraana, niin että kaikki vaan tv:n ääreen ;)
Sattuipas tuossa silmään kun [Burns inside] -levyn kansilehteä selailin, että osa levystä oli levytetty Dynasty Recordingsilla.
Olen nähnyt yhden videon Voicelta, ja tykkäsin!
Oli hyvää, enempää en ole kuullut bändistä..
Tuossa ei viellä mainittu, mutta bändillä on tai ainakin väitetään olevan oma nick, eli taisi olla joku [Bleak]
En ole aivan varma, mutta se löytyy kuitenkin yhteisöstä, Bleak
Mä olen radiosta kuullut tätä ja tekevät ihan mahtavaa musiikkia!

Nyt kuuntelin tuolta sivuilta lisää noita pätkiä biiseistä ja päätin että rupeempa säästämään rahaa levyyn.
Hei, te muut kun olette keikoille päässeet, niin kertokaapa mimmosta on livenä? Muillakin sanoin, kun "mahtavaa". Osaavatko soittaa ja laulaa livenä? Yhtä hyvin kun Rasmus? 1-10 arvosana keikka fiiliksestä

Tai jotain mitä tulee mieleen. Olis ihan kiva tietää, jos joku viitsis kertoo kokemuksiaan (: Vois ehkä itseki käydä katsomassa jonkun keikan.
Skorppari kirjoitti:Hei, te muut kun olette keikoille päässeet, niin kertokaapa mimmosta on livenä? Muillakin sanoin, kun "mahtavaa". Osaavatko soittaa ja laulaa livenä? Yhtä hyvin kun Rasmus? 1-10 arvosana keikka fiiliksestä
Tai jotain mitä tulee mieleen. Olis ihan kiva tietää, jos joku viitsis kertoo kokemuksiaan (: Vois ehkä itseki käydä katsomassa jonkun keikan.
Hyvin soittavat livenä. Varsinkin Free recordsissa sen huomasi, kun ei ollut mikkejä eikä mitään tämmöisiä. mä en ymmärrä miten Calebista (laulaja) voi lähteä niin paljon ääntä ilman mikkiä
ja myös tuo yksi "oikea" keikka millä olen ollut oli hyvä. Kaverin sanoin "soittivat sairaan hyvin"

Todella hyvä fiilis on ollut heidän keikoillaan (:
Kehotan kyllä menemään katsomaan Bleakia. (:
~twilight~ kirjoitti:mä en ymmärrä miten Calebista (laulaja) voi lähteä niin paljon ääntä ilman mikkiä 
joo samaa mietti tämä, olin tuolla paikalla kanssa. en oo kyllä nähny ku kaks keikkaa, mutta hyviä vetoja on ollu. o/
~twilight~ kirjoitti:Hyvin soittavat livenä. Varsinkin Free recordsissa sen huomasi, kun ei ollut mikkejä eikä mitään tämmöisiä. mä en ymmärrä miten Calebista (laulaja) voi lähteä niin paljon ääntä ilman mikkiä 
Okei, kiitos. Jos ilman mikkiä laulaa kovaa, hyvällä äänelläki vielä, ni bändi ei voi olla mitään muuta ku mahtava!

Täytyy nyt vähä seurailla niiden keikkakalenterii ja mun rahatilannetteni.. Joku keikka on pakko päästä tsekkaamaan!
Sain nyt yhen videon nettiin tuolta Free Record Shopista, joten here you are:
http://www.youtube.com/watch?v=MVqFFtJokPM
(lisää voin laittaa myöhemmin, nyt kone jostain syystä jumittaa kun yrittää laittaa noita tuonne... )
mä olen juu kiinnostunut

olikos se What you are (?) -video? niin, se on hyvä ^^ eilen olivat...(rumpali?) Juniori (eli Mikko) ja (kitaristi?)Rapu Listassa.
voisin itse asiassa käydä levyn ostamassa... jos niillä semmoinen on? kun niin hyvältä kuulostaa
nyt kun tuon videon katsoin, olin että VAU. upeaa.