Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Miksi ramusfanit eivät äänestä?

mari

Ihmettelen, miksi fanit äänestävät shot:ia niin vähän? Eikö tästä kappaleesta pidetä? Sitä ei olla äänestetty himoituimmat listalle ja kerran se käväsi nrj:n radiolistalla.
Videota näytetään Saksan Vivaplussalla ja mtv/trl listalla. Video on mielestäni aivan hyvä, kai se tulee myös pian the Voicelle.
Jos haluatte äänestää ,valitkaa äänestä rasmusta. :?
Itse äänestän harvoin, en itse asiassa tiedä minkä takia.
Mutta tässä mun mielipiteeni :wink:
No mun mielestä esim. joku Sail Away on parempi, niin tottakai sitä äänestän mielummin.. Rolling Eyes

mari

Saksan Mtv/trl listalla Shot nousi ensimmäisenä päivänä sijalle 3, äänestäneitä oli yli kolmetoistatuhatta. Siellä videota alettiin näyttämään maanantaina.
Minä äänestän kyllä rasmusta, eihän noita listoja nyt niin paljon ole. Eikä kappaletta soiteta listalla kuin kerran viikossa(himoituimmat), tietenkin soittolistoilla kun on, niin sitä soitetaan päivittäin muutaman kerran.
Olen minäkin äänestellyt, ja en ole enää mikään lapsi. Muistan kun Lauri kiitti fanejaan äänestyksestä eräässä haastattelussa. Pidän kyllä shot:sta ja ja siitä videosta. Kiva kun se pärjää Saksan mtv:n trl listalla, taitavat saksalaiset pitää siitä. :wink:

Video on ollut välillä fanien tuomana http://www.myspace.com/therasmus

sivulla.
Itse olen äänestellyt,mutta liian vähän.
En sitten tiedä mikä on,johtuuko se siitä että rasmukset ovat maailmalla ja ei heistä mitään kuulu vai siitä että olen ajatellut että "kyllä niitä faneja riittää,kyllä ne äänestää." Emma gaalassa heräsi itselleni tämä sama kysymys.
Minusta tuntuu, että rasmusfanit eivät äänestä, sillä heillä ei ole uskallusta. Tuokin tullut esim. Voicella ilmi ja hyvin vahvasti.
En_tiedä_kuka_olen kirjoitti:Minusta tuntuu, että rasmusfanit eivät äänestä, sillä heillä ei ole uskallusta. Tuokin tullut esim. Voicella ilmi ja hyvin vahvasti.
Ei sillä uskalluksella ole mitään asiaa sen kanssa ettei äänestä. Moni tuskin edes jaksaa äänestää. Esimerkiksi minä en äänestä koskaan, koska en yksinkertaisesti jaksa. Eikä se minun elämääni kaada jos Rasmus ei nouse tietyllä listalla tietylle sijoitukselle.

En oikein ihan ymmärrä mistä sait käsityksen ettei faneilla ole uskallusta äänestää?
Icarus-, sillä minä vaan siitä uskalluksesta, että monissa äänestyksissä pitää laittaa joitain yhteystietoja niihin kenttiin. Jotkut ovat jopa pakollisia. Itse en äänestä kuin niissä, joissa voi esiintyä anonyyminä, sillä en halua kenenkään tietävän yhteystietojani. Lähinnä tarkoitan tuolla itseäni. Äiti on "liimannut takapuoleeni lapun, jossa lukee: Suoramarkkinointi ehdottomasti kielletty!!". Ei kirjaimellisesti, mutta kuvaannollisesti. Sama pätee kavereihinikin.
En_tiedä_kuka_olen kirjoitti:Äiti on "liimannut takapuoleeni lapun, jossa lukee: Suoramarkkinointi ehdottomasti kielletty!!". Ei kirjaimellisesti, mutta kuvaannollisesti. Sama pätee kavereihinikin.
Mutta myös monessa äänestyksessä on valintaruutu "tietojani saa käyttää suoramarkkinointiin", ja jos et sitä rastita, eivät tietosi mene suoramarkkinointiin. Se on aivan oma päätös.

rasmusfani

mä ainaki äänestän joka paikas rasmusta ku vaa tiedän että sellane on... kylhä noi porukat aina valittaa mut ei voi mitää jos jostain oikeesti välittää nii paljo että haluu tehä jotai niitte etee.jos ne putoo kauheesti listoilt nii voiha se olla että ne lopettaa... mä ainaki kuolisin sillo! tähänki päivää asti pärjänny rasmuksen voimalla. enkä mä ois täs jos rasmust ei ois. kiitos niille ihanille jätkille siitä että ne on olemas ja parantaa munki elämän<3 <3
Julkaisun osoite