Eli soitatko jotain soitinta? Tai laulatko? Niin ja kerro, jos olet jossain
bändissä
Itse soitan rumpuja, en missään bändissä kylläkään

Innostuin niistä seiskalla. Sain rumpukokeesta 10 ja muutenkin tykkäsin soittovälkillä soitella niitä. No ostin rummut iskän kanssa puoliks(sekin on soittanut rumpuja nuorena paaaljon) Saksasta netin kautta ja viime keskiviikkona meille tuli 1 lisälautanen, pieni 'lisä'rumpu ja lehmänkello

Kitara. En mä sitä vielä osaa soittaa, mutta oon nyt alkanu opettelemaan itekseni.. kirjan avulla. Ja sitten joskus saatan alottaa 'virallisesti', eli meen kitara tunneille.. tai jotain.
Kitaraa soitan. Mulla on semmoinen vanha akustinen, jota tulee rämpyteltyä. Millään soittotunneilla en ole koskaan käynyt, koulussa olen opetelut enimäkseen. En ole mikään mestari todellakaan, mutta omaksi iloksi soittelen aina kun siltä tuntuu...
Laulamista harrastin koulun kuorossa pari vuotta, mutta lopetin kun innostus loppui.
Rumpuja koulussa tulee myös "soitettua". :wink:
"Soitan" pianoa. En osaa kylläkään lukea nuotteja enkä yhtään mitään olennaista pianoon liittyvää n___n
Sain 10-vuotislahjaksi sähköpianon, jolla olen joitain kappaleita opetellut itse. Siinä on 100 kappaletta, joiden sormimerkinnät sitten näkyy sillai jännästi siinä näytössä. Tänään kokeilin taas monen kuukauden jälkeen soittaa, ja olin unohtanut kaiken, joten hermot meinas mennä

Eli siinä mun musiikkiharrastus.
Soitin ennen pianoa, mut nyt lukiossa ei enää oikein aika riitä. Eikä kyllä intokaan riitä tunneilla kulkemiseen, mutta joskus tulee itsekseni soiteltua vähän kaikkea. :>
Kitaraa soittelen ihan omaksi huvikseni. Tosin nyt olisi tarkoitus etsiä joku opettamaan, ko haluaisi vähitellen oppia jotain uuttakin ;> En todellakaan ole mikään mestari, toisin sanoen en oikeastaan osaa edes soittaa. Koulusta olisi ollut todella kiva oppia jotain alkeita, mutta meillä huonot musiikinluokan tilat, joten sekään ei sitten ole toteutunut..
Kitara. En missään bändissä.
Soittelen kitaraa. En käy tunneilla, enkä soita bändissä. Vähän yli vuosi sitten ostin kitaran ja sen aikaa sitä rämpyttänyt.
Täältä löytyy yksi rumpali o/
Olen aina tykännyt rumpujensoitosta ja ala-asteella olin aina se ensimmäinen halukas rumpaliksi kaikkiin laulettuihin biiseihin. Seiskaluokalla rummut alkoi yhä enemmän kiinnostamaan, kun koulussa opeteltiin pelkän ykkösbeatin lisäksi muitakin komppeja. Rumpukokeesta tuli kymppi ja tunneilla loistin osaamisellani. Kasiluokalle otin valinnaiseksi kaksi eri musiikkia, yhden koko vuoden ja yhden puolen vuoden musiikin. Molemmissa ryhmissä meillä on kasassa bändit, ja oman soittimen valitessa valitsin tietenkin rummut. Syksyllä huomasin sattumalta myös, että tässäkin pikkukylässä voi nykyään ottaa rumputunteja! Kyselin tietenkin heti itselleni ajan ja viikoittain käyn sitten uutta opettelemassa.
Ja rakastan myös laulamista, kuorossa olen lauleskellut kohta 5 vuotta ja yksinlaulua harjoitan itsekseni joka ilta. Mulla on kuitenkin ihan kamala esiintymisjännitys yleensäkin pelkän puhe-esiintymisenkin suhteen, joten en ikinä pystyisi laulamaan yksin yleisön edessä. Pelkkä laulukoe, jossa oltiin kaksin opettajan kanssa, sai minut menettämään yöuneni, joten pidän tiiviisti suuni kiinni muiden kuunnellessa.
Eli siis lyhyesti = soitan rumpuja kahdessa bändissä ja laulan kuorossa

Mie en kylläkään oikeestaan mittään... enää ;) Nykyää kuuntelen vaa musiikkii (nappikuulokkeilla), en osallistu ees musiikin tunnilla, vaikka tunnilla aina oonkii (en tee joitai muitakaa asioita koulussa, vaikka pitäs)...
Pienempänä (ku meillä on kotona piano), ku hyvä et olin ees syntyny, iskä halus et mie jottain musiikista, en tiiä... ni se osti miulle jonku pienen sähköpianon ja muuta... en vissii osannu vielä ees puhhuu, ni iskä yritti tutustuttaa minnuu musiikkiin...
Sit joskus ala-asteella mie kotona aina soittelin pianoo, joitai lasten-lauluja ja joululauluja opettelin semmosesta kirjasta, missä oli semmoset merkit, oli tullu Amerikasta (meijän sukulaisilta), semmone lasten kirja...
Ennää en siis tee mittää muuta ku kuuntelen musiikkii nappikuulokkeilla ;)
Alotin tänä vuonna pianotunnit. Kyllä mä nuotteja oon osannu lukee jo sitä ennen ja isot veljet on opettanu kaikkee ku ne soittaa bassoo ja kitaraa ja hallitsee myös pianon soiton salat. Tosin mulla on vaan sähköurut mutta kyllä niillä pärjää. Pienenä kaikki yritti kannustaa mua soittamaan viulua mutta olin niin idiootti etten alottanu. Kyllä harmittaa. Kitarastakin osaan kaikkia perusjuttuja.
En varsinaisesti soita mitään muuta kun suutani.

Mutta joskus on tullu rämpättyä kitaraa ja bassoa.
Bassoa,kitaraa mutta eniten rumpuja
mitähän tohon pitäis vastata, kun ossaan soittaa viulua ja musiikin tunneilla soitan bassoa, kitaraa ja laulan... en mä missään bändissä kyllä ole, pari luokkalaista on pyytäny soittamaan niiden bändissä viulua ;)
(ainiin, osaan soittaa pianolla "Hauva ikkunassa" xD )
Haluaisin niin osata soittaa jotain soitinta, mutta ei vain ole tullut missään vaiheessa opeteltua. Pienempänä olisi ollut mahdollisuus aloittaa pianon soitto, mutta jostain syytä en sitten halunnutkaan mennä pianotunneille. Harmittaa vieläkin tuo.
Rumpuja ja kitaraa olisi myös hienoa osata soittaa.