Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Ruisrock 8.7 2006
Sivut: 1 2 3 4 5
Elikkäs, sain tänään sähköpostia Ruisrockin järjestäjiltä, ja kuten varmaasti huomaattekin, Rasmus on varmistanut tulonsa ^^

"Ruisrockin ohjelma julki!
13.3.2006

Ruisrockin aikana Turun Ruissalossa 7.-9.7. nähdään mm. seuraavat artistit: Tool (USA), Mew (DEN), Mogwai (UK), The Cardigans (SWE), The Sounds (SWE),
Flogging Molly (USA), Backyard Babies (SWE), Danko Jones (CAN), Gogol
Bordello (USA), The Gathering (NED), Opeth (SWE), Soilwork (SWE) ja Saxon
(UK). Bändien tyylilajit varioivat progressiivisesta metallista
toimintarockiin, ooppera- ja kasarimetalliin ja älykköpoppiin, joten
kokonaiskattausta voinee hyvällä omallatunnolla kutsua eklektiseksi.

Myös kotimaisten bändien osalta tarjonta on monipuolista ja laajaa. Tähän
mennessä vuoden 2006 Ruisrockiin tulonsa ovat varmistaneet mm. Disco
Ensemble, The Rasmus, Apocalyptica, CMX, Timo Rautiainen, Maija Vilkkumaa,
Mokoma, Tiktak, PMMP, Ismo Alanko säätiö, Hanoi Rocks, The 69 Eyes, Nicole
Willis & The Soul Investigators, Negative, Apulanta, Stam1na, Lapko, No
Shame, Egotrippi, Diablo, Amorphis, Teräsbetoni, Lemonator, Don Johnson Big
Band, Neljä ruusua, The Crash, Sonata Arctica, Viikate ja Poets Of The Fall.

Ruisrockin ohjelmistoon haetaan vielä kansainvälistä pääesiintyjää. Tästä esiintyjästä pyritään tiedottamaan jo lähipäivinä. Ohjelma täydentyy vielä n. 10 esiintyjällä.

Tapahtuman ennakkomyynti käynnistyy maaliskuun 20. päivä. Voit tilata liput suoraan sivuiltamme lähimpään postiisi, tai voit hankkia ne Lippupalvelusta, Tiketistä sekä useista levykaupoista ympäri maan. Lipunmyynti käynnistyy kolmen päivän lipuilla. Yhden ja kahden päivän liput ilmestyvät saataville hieman keväämmällä. Kolmen päivän lipun hinta on 85 euroa.

Lisää infoa kaikesta festivaaliin liittyvästä ilmaantuu nettisivuillemme pian. Voit myös poistua tai liittyä postituslistallemme osoitteessa http://www.ruisrock.fi.

Terveisin,
Ruisrock 2006"
On kyllä aivan loistavia esiintyjiä tulossa Ruissiin tänä vuonna. Ihan pistää miettimään, lähtisinkö sittenkin sinne Ankan sijaan. Katsoo nyt tuleeko Ankkaan puoliksikaan yhtä hyviä bändejä.
tuiha kirjoitti:On kyllä aivan loistavia esiintyjiä tulossa Ruissiin tänä vuonna. Ihan pistää miettimään, lähtisinkö sittenkin sinne Ankan sijaan. Katsoo nyt tuleeko Ankkaan puoliksikaan yhtä hyviä bändejä.

minäkin huomasin, että aika hyvän esiintyjälistan ovat kyllä kasanneet. alkaa tosiaan harmittamaan, ettei tuonne ole mitään saumaa, kun asun kuitenkin ihan sairaan kaukana turusta ja konfirmaatio menee päällekäin tuon kanssa.
En varmaan tuonne pääse, mutta kiva ois kun 69 eyeskin siellä on Very Happy
Juu, mahtava bändilista on kyllä. Mutmut, ei mullakaan enää mitään saumoja tuonne päästä ku Rovaniemirock ois samaan aikaan. Sinne paljon paremmat mahkut päästä. Harmi. ://

AmandaFlower

Mä oon niin ilonen että ne tulee ruisrockiin Razz Toi vaasa on aika kaukana meiltä ja jo kerran ruisrockissa olleena olen todellakin menossa sinne myös tänä kesänä Razz

paljokohan yhen päivän lippu maksaa..? 2004 maksoi 40€ niin selviäisköhän samalla tai alle?
Ämph... Voi olla etten tuonne pääse, luulen että liian on kaukana... taino, Ankkaan meiltä melkee sama matka, mutmut. Viime kesänä Turussa kävin, mutta tuo Ruissalo on ihan vieras paikka mulle. Äidiltä kyselin, että pääsiskö tuonne, mutta ei hyvältä näytä Sad Hyvä jos edes Perryyn pääsen.
oi ihanaa, tuonne voisi ehkä päästä kun en varmaan rockperryyn pääse. Smile
Jos pojat ei oo Ankassa niin mä oon todellakin sillon menossa Ruissiin, mutta jos pojat ankassa niin mä taidan kallistua enemmän sen puoleen, koska se on parempana ajankohtana... Tai sit pitää toivoo et ois vapaapäivä just sillon kun rasset on ruississa :wink:

defective

Mäki eilen kattelin tota bändilistaa, heti osui Rasmus sieltä silmään ja on kyllä pakko päästä kattomaan <3 en kylläkään tiedä miten onnistuu kun asun Espoossa ja on sinne Turkuun jonkin verran matkaa. :/ no mutta pitää yrittää. (:

An

Ruissiin olisi ihana päästä, mutta pitää ensin tietää mikä päivä Rasmus on siellä, koska jos onnistun pääsemään sinne niin varmaan vain yhdeksi päiväksi. Rasmuksen lisäksi ainakin Sonata, Apot ja Poets of the fall olisi kiva nähdä livenä, pitää toivoa että osuisi kaikki samalle päivälle. Very Happy Ja pitää vielä katsella, jos muillakin festareilla olisi hyviä esiintyijiä, ankkaan olisi paremmat mahdollisuudet päästä, jos Rasmus on siellä.

Gwindorfyel

Tekisi niin mieli päästä tuonne Smile

Oisi upeeta nähdä Rasmus, Mew, Poets Of The Fall ja moni muukin kiva yhtye samoilla festareilla!
Mutta mistä vetoa, että nuo kolme esiintyvät jokainen eri päivänä, joten tulee hirveän vaikea päätös..Mutta eiköhän se Rasmus mene kuitenkin muiden bändien edelle, olivat ne kuinka hyviä tahansa.

En kyllä tiedä vielä uskallanko edes lähteä, kun en ole Turussa käynyt kuin kerran elämäni aikana enkä tiedä Ruissista yhtään mitään.

Nypon

Tonne olis mahdollisuus päästä, jos Rasmus ei esiinny 9 päivä.Silloin on meinnan mun serkun konfirmaatio ja äiti ei varmaan sillon päästä...Mutta ehkäpä olen tonne menossa tai ainakin olisi todella hienoa mennä!

AmandaFlower

Mä toivoisin että ne esiintyis 7.päivä koska olen 6.päivä kattomassa gunnareita hartwallilla ja sieltä vois lähtee suoraan turkuun, tietty kahdeksaskin päivä kävis, mutta yhdeksäsä olis jo liian kaukana, pitäs alkaa etsimään yöpaikkaa välipäiviksi sillä en viiti ramapata kuopion ja etelä-suomen väliä...
Rasmus esiintyy 8.7 siellä Smile
Sivut: 1 2 3 4 5
Julkaisun osoite