Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Foorumilaisten tekemä tarina
Sivut: 1 2 3
Tuli tässä mieleen että me foorumilaiset voitaisiin kehitellä jonkinlainen tarina tuonne "Tarinat ja runot" -puolelle? Eli jokainen kirjoittaisi jonkun osan.
Onks tää idea ihan älytön?

PS. Joku muu sais tietty alottaa sen kuin mä. Eli toisin sanoen kuka?
Laitoin tän tänne koska äänestyshän tämä tavallaan on. Siirtäkää jos aihetta.
Hyvä idea! Me ollaan koulussa tehty joskus sellainen, johon on kaikki kirjoittanu jonkin matkaa (mutta alkua ei oo saanu kattoa) ja hauskoja on tullut Very Happy Kyllä siis minulle ainakin sopii.
Tosi hyvä idea! Me ollaan koulussa tehty sellaisia, että kirjotetaan tarina ja sitten jokainen lisää adjektiivin väliin ja siitä tulee esim " Karvaiset housut" tai jotain tollasta

Mimra-Virus

Jees tosi hyvä idea. Joku näistä foorumin veteraani kirjottajista sais sen alottaa ja kaikki sais osallistua siihen vaikka silleen et varaa aina vuoron laittamalla viestin minä, johon sitten myöhemmin kirjoittaa tarinan ettei nämä tarinan pätkät mene ihan sekaisin ja päällekkäin... vai?
Mimra-Virus kirjoitti:...ja kaikki sais osallistua siihen vaikka silleen et varaa aina vuoron laittamalla viestin minä, johon sitten myöhemmin kirjoittaa tarinan ettei nämä tarinan pätkät mene ihan sekaisin ja päällekkäin... vai?
Hyvä ehdotus, ja mun mielestä kantsis kirjoittaa enemmän kuin lauseen tai pari, voisi pysyä sillä lailla enemmän selkeämpänä.
Pitäiskö sen aiheesta ja otsikosta ja sellaisista sopia etukäteen vai antaako mennä kaikki ihan omalla painollaan, jolloin siitä voi tulla hyvinkin jänskä? Very Happy
Dancer In The Dark kirjoitti:Pitäiskö sen aiheesta ja otsikosta ja sellaisista sopia etukäteen vai antaako mennä kaikki ihan omalla painollaan, jolloin siitä voi tulla hyvinkin jänskä? Very Happy

voishan siihen laittaa vaan otsikon valmiiksi, aihe sit muotoutuis itse. Very Happy Mut se tietysti on onkelma, mikä otsikko.. :?
funeral song kirjoitti:
Dancer In The Dark kirjoitti:Pitäiskö sen aiheesta ja otsikosta ja sellaisista sopia etukäteen vai antaako mennä kaikki ihan omalla painollaan, jolloin siitä voi tulla hyvinkin jänskä? Very Happy

voishan siihen laittaa vaan otsikon valmiiksi, aihe sit muotoutuis itse. Very Happy Mut se tietysti on onkelma, mikä otsikko.. :?

Mutta tarviiko siinä sen erityisempää otsikkoa olla..? Jos laittaa tälleen samallalailla, kun tässäkin on. (: "Foorumilaisten tarina" Tai jotain muuta semmosta, koska sitten myöhemmin saatettas huomata, ettei se otsikko sovikaan siihen koko tarinaan.
Skorppari kirjoitti:
funeral song kirjoitti:

Mutta tarviiko siinä sen erityisempää otsikkoa olla..? Jos laittaa tälleen samallalailla, kun tässäkin on. (: "Foorumilaisten tarina" Tai jotain muuta semmosta, koska sitten myöhemmin saatettas huomata, ettei se otsikko sovikaan siihen koko tarinaan.

niin no joo.. ihan järkevästi ajateltu. Okei, otsikko alkaa olla selvä jos muille vaan sopii(?) Aloittaja sit vielä.
kaivampa tämän taas täältä esiin ;)
tämä ois kyllä kiva juttu, vaikka onkin melkein puoli vuotta ollut unohduksissa.. Rolling Eyes ja aloittajaa haettiin? minä voin, jos ei kukaan muu, jos vaan joku osaa ehdottaa aihetta.. Razz
Taas sellainen aihe,mitä en ole huomannut..
Tää kuulostaa tosi kivalta,mut mä en ole kyllä se ihminen,joka keksii aiheen. 8)
Aiheen pitäis varmaan liittyä Rasmukseen jollain tavalla.
Kaivan tämän aiheen täältä nyt! Elikkäs tosi hyvä idea tuo on, mutta minä en osaa aloittaa tarinoita hyvin. Ja minulle käy tuo, että aihe liittyy Rasmuleihin.
Joo tää kuullostaa ihan lupaavaltaVery Happy Jonkun pitäisi vain kerätä lista, ja sitten aloittaa tarinaVery Happy
Joo tää kuullostaa ihan lupaavaltaVery Happy Jonkun pitäisi vain kerätä lista, ja sitten aloittaa tarinaVery Happy
Sivut: 1 2 3
Julkaisun osoite