Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Björk
Sivut: 1 2

Rosvo-Rontti

Siis tämä ihana islantilainen laulajatar. <3
Kun kuulin Rasmuksen version Play Deadista, ihastuin siihen.
Ja sitten vielä kun vihdoin ja viimein kuulin sen Björkin esittämänä
ihastuin siihen vieläkin enemmän. <3<3<3

Kohta on koneella musiikkina vaan Rasmusta ja Björkiä. O.o'
Mutta hyvähän se vain on. <3
Björk on erikoinen, piristävä ja hyvä. Ei ihme että Lauri on siihen niin ihastunut.

lafawiblu

uh, rakastan tätä lähes yli kaiken.
kovin omaperäinen, kekseliäs, epäluuloton, lahjakas, uskalias, ja kaikkea.
vallan mainio näyttelijä myös, jonka dancer in the dark paljastaa.

islannista myös emilian torrini, joka on mainio kerrassaan.
Mä en ole kamalasti kuullut Björkin musiikkia, paitsi joskus pari vuotta sitten taisin lainata levyn kirjastosta. Ei kamalasti iskenyt, mutta omaperäistähän se ainakin oli. Jotenkin hieman laimeahkoa minulle. ^_^ Ainiin, näinhän mä myös Björkin esiintymisen Live8:ssa.

Riikka

hmm. björkin musiikki on sellaista josta en oikeen osaa sanoa mitään. en itse oikeen pidä, mutta varmasti hän on todella hyvä siitä mitä tekee. Björkin tyyli on omaperäinen ja erikoinen, arvostan tätä naista todella, ja siis tuo menestyskin, on siinä lahjakkuuttakin pakko olla.

Musiikki on hieman liian erikoista mulle. ainakaan taustamusiikkina pelkästään sitä ei todellakaan voi soittaa. Jotkut kappaleet on aika lähellä omaa musiikkimakua, mutta lähinnä vanhasta, musiikillisemmasta materiaalista pidän enemmän. uusi levy ei oikein niin iske Very Happy

Mimra-Virus

Björkin musa on aivan mahtavaa, sitä kuuntelee paljon... Kiitos Laurin, tutustuin siihenkin musaan.
Björkkiliini on parasta Dynasty-bändien ohella! Omistan kaikki levyt ja Dvd:itä yms.! Björk on lahjakas,omaperäinen ja räväkkä täti. Smile Koskettavia biisejä ja sopivasti asennetta! Björkillä on myös mahtava tyyli....ja mahtava oli myös hänen suorituksensa Dancer In The Dark-leffassa. <3 *suunnatonta ihailua*
Kiitosta vaan Laurille, hänen kauttaan tutustuin tämän tähtösen tuotantoon.

no fear&lt;3

Mä en ole kuullut ikinä björkin musaa, mistä vois kuunnella?

Isobel

Minäkin pidän tästä islantilaisesta menninkäisestä. Olen pitänyt jotain kolmisen vuotta.. jos oikein muista. Rolling Eyes Kuitenkin vähemmän aikaa kuin Rasmuksesta. Pidän eniten Björkin erilaisesta ja vahvasta lauluäänestä. Kiitos vain ystävälleni ja Laurille, kun tutuistuin tähän naislaulajaan!

no fear&lt;3 kirjoitti:Mä en ole kuullut ikinä björkin musaa, mistä vois kuunnella?
Kirjastosta kyllä varmasti löytyy, joku Björkin levy. Etit vaan B: n kohalta.
Taidan siis olla yksi ainoista joka tiesi Björkin ennen kuin Lauri hänestä puhui Rolling Eyes Olin silloin todella yllättynyt kun Lauri kertoi pitävänsä Björkistä. Björk on mielestäni yksi lahjakkaimmista muusikoista. Ja ne vaatteet.. tää tyttö haluu kans sellaisia!
Pitäisi ostaa loput levyt.. mutta rahatilanne on heikoilla, kiitos Rasmuksen Laughing
Kyllä mä vielä joskus ne loput Björkin levyt hommaan..
hienoa musiikkia Björkillä. epäilin vähän ensimmäisellä kuuntelu kerralla, kun kuuntelin Aurora biisin, jonka sanat ovat vähän sekavat. ;D Laurin ansiosta tähän laulajaan tykästyin. parhaat biisit on Hidden place ja Hyperballad.

-PeeP-

Lainasin Kirjastosta ihan huvikseni Björkin Homogenic(meniköhan se noin)-levyn, kun Lauri niin paljon hehkutti Björkiä!! Muakin aluksi epäilytti vähän mutta ihan kivaa musiikkia, erilaista kun muu!! Very Happy Parasta kappaletta en osaa sanoo!! Smile

mar_iah

itse omistan björkin
debut, homogenic, vespertine, post, telegram, selma songs ja medulla levyt.
post on ehdoton suosikkini. army of me, i miss you ja possibly maybe on niiiiiiin loistavia että Smile

_Ninzu_ kirjoitti:Taidan siis olla yksi ainoista joka tiesi Björkin ennen kuin Lauri hänestä puhui Rolling Eyes Olin silloin todella yllättynyt kun Lauri kertoi pitävänsä Björkistä. Björk on mielestäni yksi lahjakkaimmista muusikoista. Ja ne vaatteet.. tää tyttö haluu kans sellaisia!
Pitäisi ostaa loput levyt.. mutta rahatilanne on heikoilla, kiitos Rasmuksen Laughing
Kyllä mä vielä joskus ne loput Björkin levyt hommaan..

eeeen usko että olet Very Happy
ne vaatteet, mun mielestä ne on niiiiiiin kamalia että phyi! Laughing
mutta makunsa kullakin. Smile
joutsenpukuki oli niiiiiiiin floppipoppi.

Berneri

Hahaa. Tehtiin tänään harjoitukseksi ruotsin tunnilla 2003-vuoden Valtakunnallista koetta, siellä piti kirjoittaa ruotsiksi, mistä maasta jotkut henkilöt olivat kotoisin, ja yhdessä kohdassa oli Björk. Very Happy

AmandaFlower

Berneri kirjoitti:Hahaa. Tehtiin tänään harjoitukseksi ruotsin tunnilla 2003-vuoden Valtakunnallista koetta, siellä piti kirjoittaa ruotsiksi, mistä maasta jotkut henkilöt olivat kotoisin, ja yhdessä kohdassa oli Björk. Very Happy

Hei, meillä oli kanssa viime vuonna harjoitus kokeena edellisten vuosien kokeita ja muistelenn tolle hymahdelleeni.

Ja sitten itse Björkkiin.

Ensimmäistä kertaa kuulin Björkistä Laurilta, jossain haastaatelussa se sen mainitse ja sen verran sain tietää että joku islantilainen laulaja se on. Sitten Rasmukseltahan tuli se Björk cover 'Play Dead', jonka jälkeen olen hieman tutustunut björkin musaan ja totta puhuen se ei oikein kolahda. Onhan Björkillä ihan hyvä ääni ym, mutta niiden biisien perusteella jotka olen kuullut niin en hirveästi pidä. Tietysti jos jaksaisi tutustua paremmin niin mieli voisi muuttua, en siis totaallisesti teilaa.

Yhtään björkin elokuvaa en ole nähnyt, pitäsi varmaan joku katsoa, osaako kukaan suositella mikä olisi hyvä leffa?

Ja se pukeutuminen, tiedän että aihe on muu musiikki eikä pitäisi kommentoida pukeutumista, mutta silti... se järkyttävä joutsen olikohan oscareissa ja sitten se ateenan kisojen esiintymispuku.. öh? niin mikäköhän se edes yritti olla...? joko kivimöykky? joo antaa olla...
Sivut: 1 2
Julkaisun osoite