Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Sentenced
niin hieno bändi ja vilkaisin, ettei sille ole tehty omaa aihetta, joten tässäpä on Smile
harmi, kun lopettivat, niin hienoa musiikkia kun tekivät! Shocked oisin päässyt niiden viimeisimille keikoille, mutta tyhmä kun olen, en mennyt ja nyt harmittaa. *mörrinmärrin* levyt ovat olleet kovassa kulutuksessa Very Happy
Nauratti muuten aika pahasti, kun kerran tätä bändiä pk-seudulla asuville ystävilleni hehkutin, eivätkä edes tienneet tästä mitään Very Happy Aika ihmeellistä, koska Sentencedhän on valtavan suosittu eri puolella Suomea, vaikka oululainen bändi onkin.

Itse löysin Sentencedin aika vasta yhden ystävän kautta. Rakastuin tähän musiikkiin, niin upeaa, lyriikat niin hienoja, laulajalla upea ääni ^_____^ Yksi suosikeistani ehdottomasti tällä hetkellä. Harmittaa, että bändi ehti jo lopettaa, nyt ei ole enää mahdollisuuksia päästä keikalle kattomaan. Ois varmaan ollut aika hienoa jossain livenä tämä joskus nähdä.

Eli siis todellakin pidän, upea bändi ja upeaa musiikkia ^___^
Aww!<3 Tykkäilen kovasti bändistä..Hurahdin täysin tähän, kun satuin selailemaan veljeni levykokoelmia ja nappasin Sentencedin yhden levyn ihan summassa ja laitoin soittimeen. Kyllä siinä meni hiljaiseksi. Muuta en osannut kuin istua ja kuunnella biisejä niin tarkasti kuin vain pystyin. Aivan uskomattoman hienoja biisejä.

Itse en omista yhtään levyä, mutta veljeltä tulee lainattua Cold White Lightia ja Funeral Albumia. Täytyy vielä sanoa, että kun ensimmäisen kerran kuuntelin Funeral Albumin ja viimeisenä biisinä oli End of the road, niin kyllä siinä kyyneliä valutettiin. Ei vain voinut uskoa, että nyt bändi lopettaa..

Tykkään kovasti Villen äänestä. Se saa joka kerta ihon kananlihalle. Melodiat ja kaikki ovat aivan loistavia. Ei sitä voi sanoin kuvailla!

Parhaimpia biisejä..Hmm..Kaikki ovat upeita, mutta tällä hetkellä ehkä Home in Despair, Broken, One more day, Aika multaa muistot [Everything is nothing], No one there, Excuse while I kill myself, Blood & Tears, Lower the flags ja End og the road erottuvat korkeimmille sijoille.

Tosin vaikka noin hehkutinkin bändiä, mielestäni löytyy ainakin yksi sellainen biisi heiltä jota vihaan. Se on Routasydän. En voi sietää koko biisiä. En tiedä mistä johtuu, mutta olen aina vihannut sitä :"D

Harmittaa aivan vietävästi kun en koskaan kerennyt Sentencediä livenä nähdä.

Keep Your Heart Broken

Tää on jotain niin mahtavaa tää bändi! Tykkään todella paljon. Veli opetti kuuntelemaan tätä.. Kaikki levyt löytyy, tosin ei oo mun vaan veljen mutta pöllin ne aina siltä. :>

Niitten viimeselle jyväskylän keikalle piti mennä, mutta en sitten päässytkään. :/

Parhaita biisejä on Vengeance is mine, End of the road, Ever Frost, The River..
Onko porukka kuullut niitä aikaisempia Sentenced levyjä? Tarkoitan niitä Tanelin aikaisia? Mitä mieltä olette?
Itse en ole kuullut. Ja se harmittaa ihan vietävästi, kun ei koskaan oikeaan aikaan satu olemaan rahaa. Olisin nimittäin saanut eräältä tutulta kaikki Sentenced levyt kahdellakympillä..! Olen todella kiinnostunut kuulemaan myös aikaisempia levyjä, mutta pitää kai vielä odottaa...
Vanhat Sentencedin levyt on kyllä vähän.. köh, erikoisia :'''''D Minä tykkään enemmän uusimmista, koska vanhat ovat lähinnä melkoista "örinää". Uusimmilla levyillä sanat erottuu paljon paremmin ja muutenkin musiikki on paljon kehittynyt.

Nuista lempibiiseistä voisin minäkin sanoa pari ^^ Home in despair ja Broken on tällä hetkellä kovimmassa kulutuksessa, mutta tykkään ihan mielettömästi muistakin.
Bändi on yksi joka on just nyt lähellä mun sydäntäni.. Jotenki se musiikki vie mukanaan, etenki ne muutamat biisit kuten No one there ja Exuse me while i kill myself.. Jotain upeaa.. Harmi et lopettivat, mutta onneksi musiikki kuitenkin "elää" :wink:
Täytyy muuten myöntää, että ihmettelin kauan, kun kuulin että Ville tosiaan on laulamassa tuolla Negativen biisillä. Mietin kauan aikaa, että onko tuo nyt ihan totta. Lopulta oli pakko alkaa kuuntelemaan radiota sen verran enemmän, että pääsin kuulemaan Until you're minen ja sitten olikin jo pakko uskoa :''''D
Nyt kun Sentencediä ei enää ole, niin itselläni on heränyt kiinnostus Poisonblackiin..Eikös siinä ole nyt itse Ville Laihiala laulajana, kun entinen solisti halusi keskittyä täysipainoisesti Charoniin..Ainakin näin olen käsittänyt. Olisi kiva kuulla muutama Poisonblackin biisi. Voisi vähän katsella, että kuin erilaista se musiikki onkaan Sentencediin verrattuna..
Ja vielä kerran täytyy hehkuttaa sitä Villen ääntä !! Se on jotenkin, sellainen että se pomppaa ainakin omaan korvaani heti. Mutta hyvässä mielessä. Samalla tavoin, kuin esim. Laurin ääni..
Vanha aihe, mutta vastaampas silti... Mahtava bändi oli, kieltämättä ja Routasydän sen kun kuuluu edelleen radio Megassa ennen Kärppäotteluita... Sitä sitten ei ku laulelemaan ja kaverit(jos ovat paikalla) kuuntelee korvat hörössä...
Julkaisun osoite