Eikö tästä ollut jo aihe täällä?Minneköhän se katosi..?
Jos joku poisti sen, niin sitten varmaan tämäkin poistuu.
Mutta, ketäs on tulossa Tampereen Pakkahuoneelle 4.10.?
Ovet aukeavat kello 19.00 ja itse soitto alkaa 21.00.
Siinä edellisessä topicissa valittelin, kuinka vanhempani tuskin päästävät kun se on kerran keskellä viikkoa, mutta pääsin kuin pääsinkin!
Liput sain eilen hankittua.
Mihin aikaan menette jonottamaan?
Harmi on, että itse tuskin pääsen kovin aikaisin, kun koulu loppuu kello 3, mutta täytyy varmasti jo ennen kahta lähteä, niin olisin Tampereella ehkä puoli 5.
Varmaan joskus puoli kuuden aikaan vasta itse pääsen, toivon todellakin etten joudu tästä syystä ihan peräseinälle.
Täältähän poistui kaikki topicit kun tuli tää uus sivu... Eli tuskin tätä nyt poistetaan. Elikkä minä myös tulossa. En tiedä vielä mihin aikaan olen Tampereelle tulossa, mutta eiköhän se tästä piakkoin selviä. Mites se miitti? Mihin aikaan kokkonnuttas ja missä? Entä ketä olikaan tuolossa?
Pakkahuoneen miitti:
-Nypon
Mäkin pääsen huonoimmassa tapauksessa vasta kuuden maissa, vaikka asunkin vain tunnin matkan päässä. Mutta kun koulu loppuu vasta neljältä! :/ Muuten voisin vaikka lintsata tai jotain, mutta kun juuri sinä päivänä alkaa uusi jakso ja ois kiva päästä uusille kursseille jne.
Ei se mitään. Mulla on ruotsin koe sinä päivänä ja saksan koe seuraavana että hyvin menee mullakin.
Elikkä varmaan joskus päivällä tulen kun ei oo sitten muutakun se koe sillon.
Hui. Onneks mun koeviikko loppuu edellisenä päivänä.
MÄkin tulossa sinne Pakkahuoneelle.... Ja matikan koe samana päivänä, mut toivottavasti ei sentään pilaa keikkaa...
Minä en valitettavasti voi miittiin tulla, kun serkun kanssa olen menossa, mutta jos järjestätte sellaisen, pitäkää hauskaa minunkin puolestani!
Minulla loppuu koulu kolmelta, ja olisi viimeisillä tunneilla biologian koe, mutta taatusti nipistän ja lähden koulusta jo ennen kahta.
Ehtisin Tampereelle varmaankin puoli viideksi, nopee käynti serkulla ja sitten jonottamaan..

..
no joo jee. mulla on joku englannin koe. noo se loppuu siinä klo 12.. sitten hki >> tpr :F iltapäivällä varmaan ehdin sitten tanpereelle. hitto kun vika juna hki lähtee 23:07. seuraava vasta 4 jälkeen... jyy.
Aattelin koulun jälkeen mennä,kun pääsen kolmelta käyn syömässä ja sitten jonottamaan

Nohnih, vihdoin pääsin rekisteröityyn tänne
Iiiks.. 19 päivää keikkaan! [jos laskin oikein] Oooih, ei jaksais odottaa.
Tuun joskus koulun jälkeen jonotteleen, en tarkkaa aikaa tiiä vielä ^^
Pakkahuoneen miitti:
- Nypon
- keiju
[Miitiin oli tulossa muitakin, eli nimiä listaan!] :wink:
aah, onneksi meillä loppuu koeviikko sitä edeltävänä viikkona. ^^; se tosin tarkoittaa ettei voi nosturiin eksyä. itse en ole tietoinen jonottamisest, täytyy tässä katsella.
----------
Pakkahuoneen miitti:
- Nypon
- keiju
- Daidar
Liput on ostettu ja innolla ootan

Eka kerta ku nään Rasmuksen livenä (:
Samoin munkin eka Rasse keikka <3<3
Mulla kanssa eka keikka. Ellen kuole jännityksestä sitä ennen.
KAKS VIIKKOA.
..Ja miittiin saa kyllä tulla lisääkin porukkaa ;D
On myös minunkin ensimmäinen keikka, näin heidät kyllä Kaisaniemen Live05

sä, mutta se ei ollut heidän oma keikka ja he lauloivat ihan liian vähän biisejä

Ei millään jaksaisi odottaa ja keskittyä kouluun!Niin, tosiaan, enää tasan kaksi viikkoa..