Oli nyt pakko tästä bändistä aloittaa aihe..

Sain joululahjaksi Fall Out Boy:n levyn nimeltä: From Under The Cork Tree ja oon siitä lähtien kuunnellu levyä tauotta.. x)
Onko täällä muita jotka pitävät Fall Out Boy:sta..?
Tämä bändi on siis pop-punkkia soittava bändi Jenkkilästä.
Juu kyllähän toi albumi on tullu kuunneltua ja Tukholmaan ollaan lähössä kattomaan sitten maaliskuussa : )
Bändin nimen oon kyl kuullu,mut en sit muuta.
Fall out boy on just IHANA. (ja Pete.) Mulla on Infinity on high ja From under the cork tree, hienoja levyjä kumpikin. Kertosäkeet on niin, hmm, miten sen nyt selittäis?

meneviä? Patrickilla on tosi omalaatunen ääni. Oho, on melkein vuosi ku viimenen on kirjottanu tähän topikkiin

Fall Out Boy on mieletön

, itselläni on se Infinity On High, mutta nyt ois tarkoituksena hankkia tuo From Under The Cork Tree. FOB:illa on nokkelia sanoituksia ja biisin nimiä, Patrickilla hieno ääni, Petellä mahtava mielikuvitus ja... No, pidän muustakin bändistä.

*Menee hankkimaan itselleen From Under The Cork Treetä..*
Joo tavataan taas neiti MC.

Joo eli onhan tuota tullut kuunneltua ja se on kyl yks suosikeista muuuutta sieltä häntäpäästä. Ei oo parhaimpia eikä huonoimpia
Fall Out Boy on musta ihan hyvä, sillä on pari tosi hyvää biisiä: Thnks fr th mmrs (tai Thanks for the memories, en oo 100% varma mite kirjotetaan) ja sit I Don't Care.
I Don't Care'ssa on kyllä tosi siisti video :'D
Sazazann kirjoitti:Fall Out Boy on musta ihan hyvä, sillä on pari tosi hyvää biisiä: Thnks fr th mmrs (tai Thanks for the memories, en oo 100% varma mite kirjotetaan) ja sit I Don't Care.
I Don't Care'ssa on kyllä tosi siisti video :'D
Niin, parhaat biisit on nuo mitkä Sazazann jo mainitsikin. Niistä tykkäilen todella kovasti itsekin...