5.2.2006, 15:54
5.2.2006, 18:01
Tasan yhden biisin olen näiltä kuullut, ja siitä pidin. Sen enempää en ole bändiin tutustunut, tuskinpa jaksankaan tutustua.
23.6.2006, 10:49
Tämä on niin hyvä. Joskus viime vuoden lopussa kuulin Hand of blood nimisen biisin ja kiinnostuin. Tulihan se The Poison levy sitte hankittua ja retkahdin lopullisesti. Provinssissa tuli vihdoin nähtyä tää livenä ja olin myyty.
28.6.2006, 12:04
The Poison- albumi löytyy täältäkin. Provinssirockissa tuli livenä kuultua. Hyvä bändi, hyvä meininki. Ei ihan koko aikaa jaksa kuunnella (kuten Rasmusta), mutta yksi lemppareistani anyway. Tässä kohta varmaan olen hihamerkkiä tilaamassa Hoo & Peeltä, kun Bulletin Dog Tagin omistan jo.
28.6.2006, 16:41
Taas yksi bändi, joka on mulle ikuisuusprojekti. Muutaman biisin oon kuullut, ja tarkoitus ois tutustua enemmänkin. Huomhuom, nimenomaan tarkoitus. Mulla aina vaan vähän venyy nämä projektit, mut jospa tässä joskus tulisi bändiin tutustuttua lähemmin.
Kioto
1.7.2006, 21:49
Yksi kaveri lähetteli mulle aika paljon BFMV:n kappaleita mulle joskus talvella ja jonkin aikaa kuuntelinkin niitä aika paljon, mutta nyt en ole pitkään aikaan kuunnellut. Kivoja kappaleita ne kuitenkin ovat, niin melodioineen kuin sanoineenkin. Tykkään laulajan äänestäkin, mutta tota musaa en jaksa ihan viikkokausia kuunnella.
Se Smakin uusin kappale kuulostaa muuten ihan hirveästi joltain Bullet For My Valentinen biisiltä, jonka nimeä en nyt muista.
Se Smakin uusin kappale kuulostaa muuten ihan hirveästi joltain Bullet For My Valentinen biisiltä, jonka nimeä en nyt muista.
2.7.2006, 10:52
En oo tainnut kuulla yhtään biisiä,mut en oo kyl yrittänytkään..
Keep Your Heart Broken
3.7.2006, 16:14
Vähän aikaa sitten tutustuin tähän bändiin ja kuulostaa tosi hyvältä. (: Kiinostuin heti kun kuulin cries in vainin.
maai-ju
31.7.2006, 22:08
Nojoo. Kyllähän niitä jotakin biisejä kuuntelee. 
23.5.2008, 14:50
Aivan ihana bändi<3
Ei levyjä (vielä) oo, mutta tulossa toivottavasti.
Nyt kovassa soitossa Eye Of The Strom.
Ei levyjä (vielä) oo, mutta tulossa toivottavasti.
Nyt kovassa soitossa Eye Of The Strom.

4.4.2010, 15:44
Mmmh, jos yhden biisin perusteella pitäis sanoo, niin kyllähän minä tästäkin pidän ja paljon!