Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Evanescence
Sivut: 1 2
tääl ei ollu mitää aihetta Evanesencista,joten aattelin tehä aiheen..
mitä mielt ootte kyseisest yhtyeest? Evanesence on musta paras ulkomainen bändi!!!!!!! Very Happy [smilie=triste_2.gif]
Onhan se ihan ok. En hirveesti pidä.. mulla on se Fallen-levy, kun sain isoveljeltä joululahjaks pari vuotta sitten, ei oo kyllä kauheesti tullu kuunneltua.

AmandaFlower

Mä olen myös sitä mieltä että tämä bändi on ihan ok. Ainakin kaikki sinkkubiisit ovat olleet ihan hyviä, tosin ehkä hieman yli soitettuja radioissa... Pidän myös laulajan äänestä, sitä on kiva kuunnella...
Tykkäsin ennen en enää. Amy-Leen ääni liian ''kova''
Pientä pilkunviilausta, mut se kirjotetaan Evanescence :>

En oo kauheesti tutustunu, mut My immortalista tykkään ja paljon. Netissä jotain pätkiä Fallen-levyn biiseistä oon kuunnellu. Jos olis ylimäärästä rahaa, voisin ostaakki ton levyn.
Mä tykkäsin joskus tästä bändistä. Ostin levyn, joka oli mieletön pettymys. Kaikki biisit kuulostivat samanlaisilta. Kyllähän levyä jaksoi viikon ajan soitella, sitten biisien samanlaisuus alkoi jo ärsyttämään.
Ja kun näitä niin samantapaisia bändejä on niin paljon (esim. Within Temptation, joka on muuten paljon parempi), ja kyllähän uusi levy tietenkin kannattaisi tehdä useammin kuin kolmen vuoden välein Rolling Eyes siinä ehtii jo vähän kyllästyä ja varsinkin kun kilpailu markkinoilla on kovaa, pitäisi uutta materiaalia (tai edes singlelohkaisuja) tulla melko tiuhaan tahtiin. Ottakaas hiukan mallia Rasseista!
Fallenin ilmestymisen aikaan pidin kovasti yhtyeestä. Nyt kiinnostus bändiä kohtaan on hiipunut, se alkoi hiipua jo siitä päivästä alkaen, kun jostain luin Amyn pitävän muita bändin jäseniä vain työkavereina. Jotenkin sen jutun luettuni tuli muutenkin vähän sellainen olo, että Amy piti itseään muita jäseniä parempana tjsp. Kaikenlisäksi Evanescencestä ei ole mitään kuulunutkaan pitkiin aikoihin, kyllästyähän siinä sitten ehtii kuin ei moneen vuoteen bändistä kuulu mitään.
niinpä.. vois tehä useammin levyn.

ja Kati.. kiitti muistutuksesta(en muistanu,et se c tuli sinne väliin.. Rolling Eyes )
kyllähän bändin biisit kolahti kun ne soi radiossa, varsinkin "immortal" (olikohan se sen biisin nimi? xD) niin kyllähän tuota kuunteli, mut kun ei oo näkyny julkisuudessa niin en oo jaksanu kiinnittää huomiota siihen.
se on "My Immortal".. Razz mut meni melkei oikei..

Meikku

Evanescencestä tykkään, tosin en enää niin paljon kuin ennen. Harmittaa kun mistään ei tunnu löytyvän bändin toista levyä, Originia, joka, jos oikein muistan, on Fallenia vanhempi. Sen kappaleita sitten etsitään netistä kissojen ja koirien kanssa... Evanescence on sellainen bändi ettei bändin jäsenien ulkonäkö natsaa, eikä lehtijutut jaksa kiinnostaa, mutta musiikista tykkään. DVD:nkin ostin lähinnä sen takia että siinä oli kappaleita Fallenin ulkopuoleltakin. Etsikääpäs jostain Field of Innocence tai Lies, ne ovat kauniita kappaleita.

Iida^^

Sanoisinko että ihan kiva Smile Jos tulee radiosta, niin pistän isommalle, mutta levyä en kuitenkaan ostaisi.
Vanhemmista biiseistä tykkään kyllä aika paljon,mut en enää uudemmista niinkään paljoa...
Amyllä on tosi kaunis ääni,mut se on sellane, että tulee pää kipeäks jos kuuntelee paljon tai liian kovalla.
moikka!

itse pidän paljon ja Amy Leen ääni on ihan mahtava.. tykkään tuosta Call me when you sober tai miten kirjotetaan!?
zenni kirjoitti:Vanhemmista biiseistä tykkään kyllä aika paljon,mut en enää uudemmista niinkään paljoa.

Oon täysin samaa mieltä. Fallen on levynä aivan loistava ja kaikki biisit ovat levylle juuri sopivia. The Open Dooria kuunnellessa tuntui lähinnä siltä, että puolet levyn biiseistä on sellaisia "täytebiisejä", jotka eivät oikein tuntuneet edes levyn teeman mukaiselta. Lithium oli ensikuuntelu kerran jälkeen ainoa biisi, joka jäi edes jotenkin mieleen. Ei ollutkaan mikään yllätys, että se oli toinen singlevalinta tältä albummilta.
Fallen -levy on ehdottomasti parempi kuin The Open Door, vaikka se ei olekaan ulkoasullisesti yhtä upeaksi tehty.
Sivut: 1 2
Julkaisun osoite