Onko täällä ketään, joka pitäisi heidän musiikistaan? Itse pidän ja kuuntelen sitä aika paljon. Kaikki ihmettelevät, miten voin pitää tällaisesta, mutta minusta se on kaunista ja rauhoittavaa musiikkia.

Onko täällä ketään muita, jotka pitäisivät?
En itse välitä, enkä oikeen jaksa kun joka maassa on omat Il Divonsa.. Suomessakin on Virtuoso [smilie=huh.gif]
Joo-o, mä en pidä Il Divosta.. en pidä siitä musiikki tyylistä..vai miten sen nyt vois jotenkin fiksusti sanoo.. :?
Joo, toi Virtuoso on kyllä naurettava..
'En sanonut niin, mut silti kaikki päättyi kyyneliin...'
No ei kyllä oo mun mielimusiikkia. Ja jotenkin tää koko asetelma, et Idols-Simon kerännyt ton porukan yhteen on aika säälittävä. Eikä Pelkkää rahastustahan tuo on. Kyllä se aika paljon kertoo, et tyypeiltä tulee monta levyä ihan peräkkäin.
Mut mikäpä siinä, voi siitä musiikista tykätäkin vaikka se rahatusta oliskin. Itse en vaan tykkää.
Mut ihan samaa mieltä BilBerryn kanssa. Suomalainen versio on vielä paljon säälittävämpi. Ihan oikeesti, eikö suomalaiset muka voi keksiä mitään ite? Kaikki pitää apinoida jenkeiltä. :?
sori nyt vaan mutta en perusta..
mä menin aina sekasin

ku tuli niitä mainoksia Virtuososta ja il divosta samaan aikaan [smilie=tantrum2.gif] että sillä lailla
MC Minni.Koo kirjoitti:mä menin aina sekasin ku tuli niitä mainoksia Virtuososta ja il divosta samaan aikaan
ja vielä kun sekaan heitettiin il Vaselino niin ei niistä oikeen erottanut mikä oli se "aito" ja mikä vitsi
en itsekään pahemmin välitä. ne laulaa niin musikaalisesti jokainen että yhdessä ne on musikaalisia ihan liikaa tjtn.
no pakko kyl myöntää,etten oikeen välitä. Jotkut laulut on ihan ok,mut suurin osa huonoja.
Muutenkaan en tykkää tälläisistä,missä on monta laulajaa,mielummin vaan 1-2.