Miten vanhemmat ja ystävät tai muut ovat pelästytelleet teitä Rasmuksen kustannuksella?
Mutsi säikytti mut näin:
"Mimmu älä mee nukkumaan vielä, rasmus on kymppi uutisissa, ne on hajonnut huipulla."
*juoksee telkkarin ääreen videot valmiina*
"Et oo tosissas?!"
*sydän hakkaa kurkussa*
"Olen olen, äsken tuli mainoskin!" *pokka pitää*
*Itku meinaa tulla*
Uutiset alkavat ja uutisankkuri kertoo Rasmuksen menestyksestä ja kaikesta muusta, kuten uudesta levystä. Huijaus paljastuu, mutsi nauraa systereitten kanssa kippurassa.
*Mulkoilee heitä murhaavasti*
En puhunut tämän jälkeen mutsille viikkoon.
Näin seuraavan yönä asiasta painajaisia.
*ylifanittaja*
Kesällä 2004:
Faija soittaa lahen prismasta:
"Arvaa kuka täällä on?"
"No?"
"Rasmuksen Lauri"
"Pyydä nimmari!! kenen kaa se on?" *pomppii ympäri kotia*
"En mä kehtaa"
"ISIIIIII! SUN ON PAKKKO!!!"
"Katotaan nyt"
Kotona:
Mutsi heiluttelee paperi lappua kädessään, siinä komeilee Laurin nimmari.
Vien kynän ja paperiliuskan huoneeseeni ja piilotan kynän, en olisi saanut ottaa sitä.
Faija tunnustaa:
"Äitis meinas kävellä Laurin yli ja mä meinasin törmätä kärryillä..."
Äiti:"Mistäs minä olisin voinut sen nähdä?! Siinä se käänty feta hyllytä!"
M:"Meinasitte sitten nirhata sen? mitä sille olis käyny jos isi olis ajanu kärryillä päälle?!"
F:"Meinasin mä sen yli ajaa autollakin, taisi osuakkin..."
*Tuijottaa faijaa epäuskoisena*
"Isäs lupasi turvata selustan kun mä lähdin hakemaan Laurilta nimmaria, hävetti kauheasti. Isäs meni viereiselle kassalle ja tunki päänsä piiloon kassiin kun minä pyysin nimmarin. Lauri oli todella kohtelias ja hymyilikin, kasvot näytti siltä kun niitä ei olisi pesty kuukauteen, ja oli niin lyhytkin, kun kiilasin siihen hänen ja sen tytön väliin."
M:"Mikä tyttö?"
Äiti:"Sellanen blondi"
*hakee paulan kuvan ja näyttää sitä*
Äiti:"joo toi se oli."
M:"OLISIT PYYTÄNY SILTÄKIN!"
Äiti: Minua hävetti jo muutenkin tarpeeksi...
*mulkoilee*
Kyseinen nimmari on huoneessani ja se on kehystetty.
Eikä.
"Äitis meinas kävellä Laurin yli ja mä meinasin törmätä kärryillä..." :"Meinasitte sitten nirhata sen? mitä sille olis käyny jos isi olis ajanu kärryillä päälle?!"

Ei hitto, kun repesin! Onks toi oikeesti totta? Sun isä meinas jyrätä Laurin ostoskärryillä Lahdessa?? XD
Kyllä on, toivottavasti ei toistu. Káuheeta jos olisi kävellyt päälle, aatella, laku on sellanen hento nuori mies ja mun faija sellanen tonnikeiju joka on leveydeltään kuusikertaa laurin kokonen... ja pidempi! ja jos autolla olsi päälle ajanut niin...
Joskus Marraskuu 2004. kirjotin eka vahingoss 2005..

dingding.. osaankirjoittaa.com...
Veli: "Heeeeeii!!! Rasmuksen Aki ja Lauri on TV

sä!! Ne kerto ett Eero jätti bändin!!"
*Mä juoksen hysteerisenä alas melkeen itku kurkussa. Telkkarissa oli Lauri ja Aki.*
Mä: "Mitä ne sano??"
*Veli luikahti pois paikalta.*
Lauri haastattelussa sanoi jotain tänn suuntaista: "Ei me nyt vielä hajota. Vasta saatu kunnolla mainetta maailmalla. Ei meistä kukaan harkitse lähtevänsä bändistä."
*Mulkoili veljeä joka nauro täysillä portaiden yläpäässä. Lähin kostamaan sille.*
Vähän hyvä Crow!
Tapahtui eilen:
"Mimmu, miten tää aukee?" -systeri
"ÄLÄÄÄÄÄÄH!" -mimra *juoksee hädissään auttamaan Hide from the Sunin koteloa*
*kotelo tippuu lattialle*
"EI H*lvetti!" -Mimra
"Soriii...." -systeri *luikkii pois paikalta*
"Onko kuumetta, kävikö pahasti?" -mimra *tutkii kansia*
"Ei naarmuakaan, ei hätää."-mimra
Mun kundikaveri teki kerran sellaisen kepposen, etten sitä unohda vähään aikaan..
Kris: Nina, tuu äkkiä tänne! Ne sanoi just uutisissa, että Lauria on heitetty jossain ulkomaan keikalla veitsellä tai jollain semmosella ja se on osunut Laurin kaulavaltimoon!
Mä: MITÄ?? *juoksin olohuoneeseen* (ja tein varmaan samalla juoksun maailmanennätyksen)
Kris: Joo, joo! Ne just sanoi. Kohta tulee varmaan lisää tietoa siitä.
Mä: Ei v***u tää ei oo todellista! Oliko se varmasti Lauri? Etkai sä kuseta? Missä sulla on nenäliinoja?
Kris: No en!
Mä: Ei saamari...
Uutiset alkoivat ja mä istuin jo nenäliina kädessä sohvalla.. Sitten ne sanoikin Rasmuksesta ja sitten tuli niiden haastattelu.. siinä Lauri ja Aki vaan hehkutti miten kaikki on nyt hyvin, kun uusi levykin on saatu purkitettua jne. Katsoin tv:tä suu auki.. olin varmaan ku mielisairaalasta karannut.. ja kundikaveri nauroi vedet silmissä siinä mun vierellä.. Ovet paukkuen sieltä lähdin

Tuo oli siistimpi versio tapahtuneesta.. tosiasiassa noita suomalaisia voimasanoja tuli enemmältikin

Veli heitti läppää, että The Rasmus eroo. Se on niin huono valehtelemaan, että vastasin sille vaan, että Kyllä mä sen uskon, että ne joskus hajoo, sanotaan noin kymmenen vuoden päästä.

Johanna705 kirjoitti:"Äitis meinas kävellä Laurin yli ja mä meinasin törmätä kärryillä..." :"Meinasitte sitten nirhata sen? mitä sille olis käyny jos isi olis ajanu kärryillä päälle?!"
Ei hitto, kun repesin! Onks toi oikeesti totta? Sun isä meinas jyrätä Laurin ostoskärryillä Lahdessa?? XD
omg vähän OIKEESTI repesin *hokee päässä lausetta tuota juttua ja nauraa hulluna* XDDD luin nää kaikki kiitos. päivän/aamun piristys.
Mimra, ajattele jos he olisivat pyytäneet sinua mukaansa ostoksille, mutta et jaksanut lähteä. Se olisi varmaan ollut vielä kamalampaa, kun olisi ollut mahdollisuus tavata Lauri ite. o,..,o
Itseasiassa, berneri, he pyysivät mua mukaan mut sanoin et en jaksa tai jotain siihen suuntaan. Kyllä siitä on kauan perhe v*ttuillutkin ja mä olin joka ikisellä kauppareissulla mukana sen tapauksen jälkeen. Parempi mennä, ettei käy uusiksi.
Mulle ei oo kukaan tehny mitään tommosta, muuten vaan perhe aika usein kuittailee faniuteni takia.
Mutta viime aprillipäivänä satuin vahingossa käymäään siellä ulkomaalaisessa TRForumissa ja siellä oli semmonen topicci missä sanottiin, että The Rasmuksen seuraava levy myöhästyy ainakin vuodella koska bändiin otetaan kosketinsoittaja ja että ne ei voi sen takia vielä julkasta uutta levyä kun niitten tarvii harjotella sen kanssa niin paljon. Se oli sen forumin admineitten postittama aikas virallisen olonen tiedote, oli kuulemma jostain levy-yhtiöltä tms tullu meili jossa sanottiin niin ja kaikkee. Enhän mä tietenkään muistanu että on aprillipäivä ja olin ihan sekasin sen illan ja yön ja seuraavan päivän koulussa siihen asti kunnes kaverin kanssa ruvettiin miettiin asiaa. Se sitten keksikin että jos se onkin aprillipila. Ei paljoo naurattanu...
Mul olis tällänen:
Isoveli oli stadissa, ja soitti mulle:
isoveli:"tiia, mä kävelin just laurin ohi"
mä:"MITÄ??! Pyysitkö mulle ees nimmarii???
isoveli:"en, olisko pitäny!?"
mä:"no joo! valopää, v*ittu sun kans! sä oot niiiiin tyhmä!"
ja illalla se sano, kun mä olin sille vihanen:
isoveli" tiia, se oli läppä"
mä:"v*tun p*ska!" ja rupeen hakkaamaan sitä!

Tänään kaupungilla:
Systeri: "Kato PAULI!!!"
Mimra: "Missämissämissä?!" *pyörii ympäri*
Systeri: "Tuolla sokee!!!" *osoittaa johonkin kenkien suuntaan*
Mimra: "Emmä nää!" *Hädissään*
Systeri: "Et niin kun ei sitä ees oo siellä!!" *Nauraa*
Mimra: "Täh?!" *Tuijottaa simlät pyöreinä*
Systeri: "Mä huijasin sua idiootti!"
Mimra: "TAAS?!" *punastuu*
Faija: "lopettakaa, täällä on muitakin ku te!"
Eilen illalla. Minä olin omassa huoneessani ja sisko katsoo olohuoneessa Idolsia.
Sisko: "Tuu Marja äkkiä kattoon! Rasmus on täällä haastateltavana, ja Aki sano just että se lähtee bändistä."
*ryntää äkkiä olohuoneeseen*
Minä: "Mitä? Missä?" Sisko juoksee omaan huoneeseensa.
sisko: "Hähä, ei siellä mitää ollu. Kuulu vaa yks biisi taustalla" *naurua*
Minä kiristelin hampaitani, ja tuli sieltä muutama voimasanakin. Koko loppuilta oli sellasta mulkoilua...
Ja tämä tapahtui tänään:
sisko: "Apua! Maarja! Mä istuin vahingossa sen uusimman rasmus levyn päälle. Nyt se on rikki poikki halki"
*ryntään raivoissanisiskon luo valmiina huutamaan tälle*
Minä: "Miks v*****a sä et voi kattoa mihin takapuoles isket?!"
sisko: *nauraa* "Heti luuli, kumihuuli, päästäs kasvaa punajuuri!" *lähtee räkättäen juoksemaan karkuun*
On nuo sisarukset kyllä niin mukavia välillä että...
Joo kivoja tapahtumia.Ja hauskoja.(tavallaan)..Iltapiristystä oikein kunnolla.Mulle ei onneks oo noi käynny ja ei toivottavasti tuu käymäänkään..
Mutt on teille tapahtunu.Oikeesti sai lukee kokajan hymy suulla