Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Hauska video
Sivut: 1 2 3
http://video.google.com/videoplay?docid=...the+rasmus

Kannattaa tsekata!! Hullun hauska... 8)

Kuva isoimpana on hieman huono, mut saa sitä pienennettyäki.. Smile

Muokkasin vähän otsikkoa -Pisara

[mod:560dd83239]"Ice705" Muokkasin otsikkoa lisää[/mod:560dd83239]

Guest

Ihan paras! Very Happy "Varmaan" Very Happy
Lauri hauskan näkönen ku elehtii käsillään niin paljon. Very Happy
eikä ihana!!!! <3
ja varsinkin siksi kun meiän konetta on jotain sählätty, niin äänet on päin ties mitä. mutta Lauri kuulosti joltain pikkuoravalta tai smurffilta xD
Olipa ihana! Lauri huito käsillään ihan hulluna... Ja Paulin ilme lopussa <3
Ihana oli, mutta meillä ei toimi äänet.. Crying or Very sad
Ihan mahtava! Laurin kädet oli kyllä ihan huiput, ja Pauli...! [smilie=pomppu.gif] Olisi voinut olla pidempikin, mut niin ihana kuitenkin! Iso kiitos _shot_ , tuo piristi kummasti muuten niin tylsää päivää!
ihana viedeo tosiaan<3
Vähä söpöö Very Happy <3 Viuhviuh vaan kun Lauri selittää ja kädet huiskuu!
Mie olin jo nähny ton videon, joten se oli ns. pettymys, kun se ei ollukaan uusi.Mutta silti se on aivan mahtava!Näin sen sillon selvempänäkin....Miten sie oikein löysit tuon?
~sparkle~ kirjoitti:Mie olin jo nähny ton videon, joten se oli ns. pettymys, kun se ei ollukaan uusi.Mutta silti se on aivan mahtava!Näin sen sillon selvempänäkin....

Hahah, sama juttu. Mulla on ollut tuo koneella jo monta kuukautta ja toki kuvanlaatu on paljon paljon parempi.
Laughing Vähän oli hauska!
Laurin kädet ja Paulin ilmeet...varmaan...

AmandaFlower

*reps*

Kiitti linkistä, mä en ollutkaan ennen nähnyt Rolling Eyes Päivä piristyi kyllä tuon jälkeen kivasti :wink:

Ne kädet oli aika hassut, teköhän se ne tarkoituksella silleen hassusti vai oliko se 'vahinko' Laughing Varmaan!

Fau

Oonhan mä ton ennenkin nähnyt, mutta silti se on hauska. Lauri kuullostaa vähän siltä kuin se lukisi paperista *reps* Joka sanalle oli oma käsimerkki. "Varmaan" Very Happy

defective

oon ton joskus ennenki nähny, mutta ihana Very HappyD "varmaan"
Sivut: 1 2 3
Julkaisun osoite