Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: 69 Eyes
Sivut: 1 2 3

Keep Your Heart Broken

Mitä mieltä tästä? Ite tykästyin kovasti kun kävin tuossa pari päivää sitten keikalla. Todella hyvin soittivat, vaikka ei siellä mitään kunnolla nähnyt, niin lyhyt kun olen.. Smile
tykkään ainakin parista biisistä, en oikein paljoa ole kyllä kuullutkaan Very Happy tää on muuten ainoa bändi minkä tiiän, siis missä on rumpali suositumpi ku laulaja. tai ainakin mun mielest Rolling Eyes
Jaaha, nyt päästiin aiheeseen josta Pisara voisi turista maailman loppuun asti. :wink:

The 69 Eyes on allekirjoittaneen ehdoton lempiyhtye The Rasmuksen rinnalla. Syitä löytyy loputtomiin mutta tässä pari: Laulajan ääni on samettisen pehmeä (jopa puheääni) ja kertakaikkisen ainutlaatuinen. Rumpali oikeasti soittaa rumpuja eikä vain lyö tahtia ja esiintyminen on loistavaa, mies vetää aina kunnon showta settinsä takana. Laulut kertovat suurimmaksi osaksi periaatteessa jostakin muusta kuin rakkaudesta, tai jos siitä, niin hyvin kielikuvallisesti. Rytmit on raskaita ja synkkiä = juuri sopivia mun makuun. Laulaja osoittaa inhimillisyyttä olemalla goottikummi Unicefissa, mutta on niin pelottava ja auktoriteettinen että herättää mielettömästi kunnioitusta. Se, mitä olen heidän kanssaan päässyt tekemisiin, on jäänyt hyvin asiallinen ja ystävällinen kuva näistä kavereista.

Livenä nähnyt ainakin yli kymmenen kertaa ja kaikki aion käydä katsomassa vastedeskin, mihin vaan ikinä kynnelle kykenen. Suurin unelmani olisi joskus saada kalastettua itselleni Jussi69:n rumpukapula, olisin iki-onnellinen!

*Huoh*
Kolahtaa ja lujaa!<3 Kuuluu ehdottomasti tämän tytön lempibändeihin aina Rasmuksen jälkeen. HIMin kanssa tasasijoilla. Ensimmäinen muistoni silmistä on, kun kuulin ensimmäistä kertaa Brandon Leen tai Dance d'Amorin. En muista kumpi biisi oli kyseessä.

8.1 sunnuntaina näin sitten viimein ensimmäisen kerran nämä livenä, ja täytyy sanoa, etten olisi uskonut että niin hyvin livenä vetävät! Olin suoraan sanottuna puulla päähän lyöty. Olin kolmannessa rivissä, ja edessäni oli yksi melko pitkä tyttö, jonka vuoksi tällaisena melko lyhyenä oli melko hankala nähdä välillä. Mutta se ei menoa haitannut! Sain keikan lopuksi vielä Jyrki69:n pullon<3 Ja nythän se on tuolla kirjahyllyn päällä kunniapaikalla (:

Loput levyt pitäisi vielä ostaa. Omistan vain Motorcity Resurrection, Blessed Be, Paris Kills, Devils ja kokoelma levyt. DVD:kin olisi kokoelmaan vielä ihan kiva lisä :"D Jos tuon vielä joku kaunis päivä saisin ostettua..

Keep Your Heart Broken

Niillä oli kyllä ihan mielettömän hyvä lava show! Sai koko yleisön mukaan heti alusta lähtien.. Smile
Mä en oo ikinä ollut keikalla,mutta tykkään tosi paljon niiden musasta
Keep Your Heart Broken kirjoitti:Niillä oli kyllä ihan mielettömän hyvä lava show! Sai koko yleisön mukaan heti alusta lähtien..

Niin sai!! Ja tästä olinkin todella yllättynyt (: Kun biisit ei kuitenkaan ole sillä tavalla energisiä kuin esim. äRRillä, että saisi ihmiset hetkessä pomppimaan, mutta kyllä keikan jälkeen oli jalat ja kädet kipeinä (: En kyllä kadu, että tuonne menin. Ja varmasti menen vastakin näitä katsomaan, jos vain tekisivät enemmän täällä päin keikkoja.
Yhtään levyä en omista, koneella taitaa jtn biisejä olla, missään nimessä en fani ole, mutta samaa mieltä Jyrkin äänestä. Ihanan samettinen, vaikka meneekin niiiiiiiiiin matalalta. Lempibiisi on varmaan Dance d´amour, uij. Uudelta levyltä Sister of Charity on varmaan se paras, mut esim. Devils ja Lost Boys ei mulle kolahda.
SomethingMadness, Teatrian keikastahan puhut? Kuulin että kuusysit siellä heittävät keikan, ja taisi olla tosi halvat liputkin, ainakin mitä Kalevasta katoin.
mä pidän tosi paljon niiden musast jotai biisei on mul mb3:SELLA kesäl näin niiden keikan ruisrockis ja oli aika hyvä...
Katru kirjoitti:SomethingMadness, Teatrian keikastahan puhut? Kuulin että kuusysit siellä heittävät keikan, ja taisi olla tosi halvat liputkin, ainakin mitä Kalevasta katoin.

Kyllä. Teatrian keikasta puhuin. Ja liputkin olivat paljon halvemmat kuin odotinkaan. Ennakkoon 12€ ja olikohan ovelta sitten pari euroa enemmän..En tiedä..
Jonottaessa tuli vain hieman kylmä. (:

Döörr

hei! mun piti saada selville kuinka vanhoja on nämä tyypit mutten löydä, eli jollakin on varmaan tieto? Surprised
Jussi on muistaakseni 33, Jyrki 38, muut on jotakin siltä väliltä. Rolling Eyes

Nypon

Hyvä bändihän se on. En oo kaikkia niiden biisejä kuullut,mutta kuulemistani tykkään. En ole keikalle vielä päässyt.Taisi olla tänään kun ovat Porissa Bar Kinossa keikalla,mutta se on K18. Niin kuin melkein kaikki hyvien bändien keikat Porissa. :evil:
kuusysi silmää. jep. <3 kyllä kolahtaa. minäkin olin keikalla just lauantaina. hyvin vetää. on näiden melkee kaikki levyt ja keikkoja nähny nosessa 2, yhteinen asia, kaivopuistos... ööö. ainaki noi. Smile

aijuu. BRANDON LEE ehk paras! tykki. /,,/

Viestiä voi muokata, yhdistin kaksi viestiäsi yhdeksi. -Pisara

shalimar

mun velipuoli (joka on ennen ollu kovakin fani) sanoi että jyrki tai jussi olis yli 40.v Very Happy (ei oo sit 100% varmaa tietoo...)
Sivut: 1 2 3
Julkaisun osoite