Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Rasmuksen Laurin rento kesä
Rasmus-Laurin rento kesä
Vuoden -99 Mixistä...

--------------------------------------------------------------------------------

Rasmuksen Laurin alkukesä kului pyöräillessä ja soitellessa yksin kitaraa Kyproksella. Myös lopukesän koti-Suomessa Lauri otti rennosti: bailata ehtii riittävästi keikkamatkoilla!

Kovat helteetkään eivät saaneet Lauria valittamaan.
-Mun on pakko kertoa, että olen vannonut valan. Nimittäin sellaisen, etten valita, vaikka olisi kuinka kuuma. Suomessa on muutama edellinen kesänä ollut niin huonot ilmat, että tällainen vala on paikallaan, Lauri juttelee Helsingin keskustassa Lasipalatsin terassilla.
Hänen sanojaan ei ole vaikea uskoa: Rasmuksen musiikki on aina ollut varsin kesään sopivaa ja he ovatkin varsin ahkerasti kiertäneet festereita.
Kesän keikkoihin Lauri on tyytyväinen.
-Me ollaan jopa soitettu oikein. Meillähän on ollut keikoilla vahvistuksena kosketinsoittaja Henu, joka on kyllä mielenkiintoinen lisä keikkamatkoihin.
Hyvistä keikoista mieleen painuvin oli Kaivopuiston keikka.
-Se kesti tosin vaan noin puoli tuntia. Jännitti kauheesti, kun oli kavereita katsomassa. Toisaalta, mitä enemmän jännittää, niin sitä paremmin keikka yleensä menee.

Verta ja pääkalloja!
Toinen hyvä veto oli Provinssissa, jossa Rasmuksella oli vähän performanssihenkeä. Kouvolan Midnight Party Planetissa keikka siirtyi kaksi tuntia sateen takia.
-Se ei kullä ollut mikään tavallinen sade. Siellä nimittäin tuli verta ja pääkalloja!
Henullakin oli blackmetalmaski ja Ghostbustersin aikana kaverit tuli riehuun lavalle, Lauri nauraa.
Pari tyttöä on jo jonkin aikaa katsellut Lauria kauempaa ja nyt he saavat kerättyä tarpeeksi rohkeutta nimmarinhakumatkalle. Lauri jutustelee tyttöjen kanssa hetken ja kirjoittaa nimmarit. Tytöt kiittävät halaillen ja poistuvat.

Hengailua ja pyöräilyä
Mitä rock-tähti tekee, kun ei ole keikalla?
-No, mä pyöräilen ja me ollaan kavereiden kanssa käyty pelaamassa kaikenlaisia joukkuepelejä. Sitten tietysti terasseilla ja puistoissa tulee hengailtua hyvien kavereiden kanssa.
Kesällä Rasmukselta tuli kesäsinkku "Swimming with the Kids". Syksyllä bändi vetäytyy lomalle ja alkaa miettiä tulevaisuutta.
Jos bailujalkaa kolottaa, niin kannattaa käydä katsomassa Rasmus livenä, ennen kuin bändi vetäytyy tauolle.
-Ette pety, Lauri lupaa.
tää on just tää juttu.. Mulla on nimittäin ollut tää juttu joskus, täähän on vissii Mixistä. Mä annoin sen jutun ja samalla yhen toisen Rasmus-jutun jollekin tyypille enkä enää muista kelle. Lehdet on mulla vielä tallella mut ei jutut. Vähän ottaa pattiin.. Kiitos tästä. Very Happy
kiitti tost mixin jutusta en ookkaan kuullusitä ku vast nyt.

AmandaFlower

Onko tää siitä samaisesta mixistä jossa oli Laurista sellainen vähän isompi kuin A4 juliste. Juttu tuntui jotenkin tutulta ja heti tuli se yksi juliste mieleen...

Kiitti kun jaksoit kirjoittaa tänne, mulla tosin saattaa olla alkuperäinen jossakin Rolling Eyes
Julkaisun osoite