Joko olen sokea tai sitten tälle bändille ei ollut vielä omaa topicia. :)
Eli mitä tykkäätte? Mistä albumista ja biisistä tykkäätte eniten?
Mä oon viime aikoina kuunnellu paljon Showbiz-levyä, joka on aivan mahtava. :) Suosikkibiisiä en osaa sanoa, koska se vaihtuu fiiliksien mukaan.
Musesta tekee se mun mielestä erikoisen hyvän bändin, että niillä on sekä hyvät lyriikat että melodiat ja silti kaikki biisit on erilaisia.
Mut kertokaas teidä mielipiteitä?
kyllä tykkään, vaikka en levyjä omista.
muhun iski "Time is running out"(?) biisi. muita, paitsi ehkä yhden en muista tarkemmin kuulleeni. mutta ymmärrän niitä jotka tykkää

joo!
erityisesti juuri bändin lyriikat iskee lujaa, mutta toisaalta myös äänimaailmakin, kun kovin omanlaatuisen moisen omaavat. juuri tässä mietin, kun jotain livetaltiointia showbizistä kuuntelin että nää on varmaan ainoita, jotka saavat sellaisista roskaäänistäkin ihan mieletöntä musiikkia aikaiseksi!
huh O_o
mustakin on ollut hyviä kaikki [harvat] biisit mitä oon kuullu, kanttis varmaa tutustua

Kumma, ettei kukaan oo älynnyt aiemmin perustaa tätä, kiitos Johannalle että sinä sentään älysit ^^
Musea en vielä kovin hyvin tunne. Tutustuin siihen, kun moni bändistä puhui, ja kuuntelin muutamia kappaleita, ja tykkäsin kovin. Monta kuukautta kiertelin pääkaupunkiseudun musiikkikauppoja etsimässä levyjä, tuloksetta, ja juuri kun olin päättänyt tilata netistä, löysinkin eräästä Free Record Shopista varmaan kaikki.
No, rahaa kun oli rajoitetusti, ostin vain Absolutionin, kun sitä olin eniten kuunnellut. Ja tosiaan tykkään niistä kaikista kappaleista. Bändi on niin erilainen verrattuna muihin, se on se asia mikä muhun kolahtaa. Laulajan oma ääni on myös vahva juttu. Siis, että hänen äänensä on niin tunnistettava. Aivan mahtavaa.
Lyriikatkin on selvästi sellaisen käsialaa, joka osaa.
En osaa mitään hienoja sanoja, joten sanon vain yksinkertaisesti, että tää on tosi mahtavasti tehtyä musiikkia, joka koskettaa, ja joka..no, en tiedä. Yllätyin tätä kuunnellessa, siitä miten joku osaa..
Lempikappaleita Absolutionilta on tosiaan aika vaikea sanoa, mutta jos nyt mainitsisin vaikka Time Is Running Out, Hysteria, Falling Away With You, Stockholm Syndrome, Butterflies and Hurricanes..Niissä on sitä jotain.
Aivan varmasti hankin myös aiemmat albumit, en tosin tiedä minkä ensimmäiseksi. Eikö Muselta ole tänä keväänä ilmestymässä myös uusi albumi?
Oih muse. Tutustuin tähän tosiaan kaverini kautta tuossa jokin aikaa sitten kun kehui hyväksi. Ja incit kuulosti kuulemma tälle bändille niin olihan sitä pakko vähän ruveta katsomaan millaista musiikkia tämä oikein on.
Huomasin sitten ostettuani muutaman levyn, että Hysteria ja Time is running out ovat molemmat jo aikaisemmin tullut tutuiksi ja aloin tutkimaan bändiä vielä enemmän sitten

Lempikappaileitani ovat ehdottomasti Unintended ja Bliss.
Bändin tekemät musiikkivideot ovat myös upeita.
En osaa oikein sanoinkuvailla enempää tätä bändiä. Hirmu vaikeaa, mutta tosiaan upeaa kuinka kolmesta miehestä lähtee noin hyvä soundi. Uskomatonta.
Tässä jonkin aikaa sitten kuuntelin "Stockholm Syndrome"n (? jos moinen biisi on olemassa) ja se oli tosi hyvä!!
Hysteria (?) ja Time Is Running Out (?) on myös hyviä. En oo kuullu muutaku uusinta albumia (ja senkin nimi on hakusassa).
akiko kirjoitti:Tässä jonkin aikaa sitten kuuntelin "Stockholm Syndrome"n (? jos moinen biisi on olemassa) ja se oli tosi hyvä!!
Hysteria (?) ja Time Is Running Out (?) on myös hyviä. En oo kuullu muutaku uusinta albumia (ja senkin nimi on hakusassa).
Mä tykkään Hysteriasta ja Time is running outista myös paljon!
Ja Absolution on toi levy miltä ne on.
Noista Musen biiseistä tekee hyviä kans kaikki hienot riffit, millanen on esim. mun mielestä Hysteriassa.
Pitkään on ollut aikomuksena tähän bändiin tutustua ja nyt viimein googletin itseni bändin kotisivuille (jotka on muuten tosi hienot, vaikka vähän pätkiikin). Jonkun aikaa oon tässä sivuja tutkinut, mut en löydä mistään biisien latauksia. Tietääkö joku mistä saisi näitä koneelle?
musemusemuse.<3 ihan mahti. mulla on 3 noiden levyy. hullabaloo puuttuu. oon kuunnellu jo pari vuotta. ärsyttää mielettömästi etten päässy '03 vai oliko se '04 tsekkaa livenä kun nää oli nosturissa. katoin sillon aina lehdestä mitkä siellä soittaa. no katoin sen syksyn lehdesta. jaa, ei mtn mielenkiintosta. seuraava lehti tuli : muse loppuunmyyty. pikkasen nakersi :/ olisi ihanaa nähdä livenä. seuraavan kerran jos tänne eksyvät niin varmasti yritän päästä. jossei nyt ihan jossain korvessa ole..
Ostin toissapäivänä (vihdoinkin) Musen levyn! Oli muuten Anttilassa alennusmyynnissä 9,95 joten äkkiä ostamaan ;)
Kasetilla mulla tämä levy jo olikin, mutta pitihän se nyt saada ihan cd-levynä. Kasettia on niin tajuttoman ärsyttävää aina kelailla.
Olen edelleen sitä mieltä, että Hysteria on Musen paras kappale ikinä. Levyltä se erottui heti muiden joukosta. Tietenkin Time Is Running Out on se "legendaarinen" biisi, mutta se on jo niin puhki kulutettu, ettei siitä jaksa enää pahemmin innostua.
Absolution on levynä ihan kiva kokonaisuus, ei tosin Musea parhaimmillaan. Plussaa kansilehtisestä, se oli upea erilaisuudellaan. Sen suunnitteluun oli selvästi nähty vaivaa.
Tykkäilen Musesta paljon! Kaikki biisit jotka olen kuullut, ovat olleet aivan upeita. Tosin en vieläkään tiedä lähellekään kaikkien kuulemieni biisien nimiä..;> Mutta Hysteria, Time is running out, Stockholm Syndrome ja Butterflies and hurricanes iskevät parhaiten niistä jo kuulemistani viiseistä. Levyjä en omista, kun en mistään ole niitä löytänyt. Tai jos joskus on sattunut silmään osumaan, niin ei tietenkään ole ollut rahat mukana..Mutta ehkä vielä joskus saisin levytkin hankittua.
Oon joku puoli vuotta ettiny Origin Of Symmetrya, eikä mistään Suomen kaupasta tunnu löytyvän. Pari kertaa oon nähnyt, mutta aina on ollu rahat lopussa silloin.
Viime viikolla löysin sen vihdoin!Maksoikin vaan 11.90, joten pakkohan oli ostaa, vaikka pitikin lainata serkulta neljä euroa sitä varten ^^
Oli mulla kyllä ennestään jo suurin osa niistä kappaleista, mutta nyt on ihan levyllä. Ne on muuten tosi mahtavia!Ainakin New Born, Plug In Baby ja moni muu on erittäinkin mahtavia.
Vielä kun joskus Showbizin löytäisi, tosin siellä samassa kaupassa oli sekin, että sinne vaan sitten täytyy lähteä kun rahaa sitä varten löydän (:
Sain vanhemmilta synttärilahjaksi vihdoin Absolution-levyn, ja vitsit tykkäilen siitä tosi paljon. Soi tosi paljon levylautasella tällä hetkellä. Tuli vain kamala hinku saada nyt loputkin levyt ;> Joku vkl voisi taas mennä kaupunkiin katteleen jos löytyis vaikka jostain joku Musen levy. Se kyllä melko epätodennäköistä, mutta voihan sitä yrittää..
Minä alan kohta menettää toivoni tämän ikuisuusprojektin kanssa. Tuntuu, että levyjä ei löydy mistään, joten kai pitää alkaa kohta katselemaan nettikaupoista. Tietäiskö kukaan mistä sais halvalla?