Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Kwan
Sivut: 1 2 3 4 5
Mitä mieltä olette kyseisestä bändistä?
Itse tykkään kovasti ja uusin albumi Love Beyond This World on ollu kovassa kulutuksessa. :wink:
Kwanin musiikki on jotenkin niin mystistä ja se sopii bändille loistavasti. Ja Pauli on mahtava biisin tekijä, ei voi muuta sanoa!
Uusi albumihan ilmestyy kevään aikana. Sitä odotellessa...

An

Joskus vähän yli vuosi sitten aloin kuuntelemaan Kwania ja pidän edelleen bändin musiikista paljon, vaikka en kuuntele niin paljon kuin ennen. Kaikki kolme levyä omistan, ja niistä paras on varmaan The Die is cast, mutta tykkään muistakin levyistä. (: Parhaita biisejä on ainakin Dreaming of, Late, Rain, Chillin' at the Grotto ja Forgiveness.

Gwindorfyel

Ainoa bändi, jonka 'oikea fani' voin ihan rehellisesti sanoa olevani. Tarkoitan tällä nyt siis sitä, että olen tykännyt bändistä ihan alusta asti. Olenhan tietysti Rasmuksien fani, mutta vasta vähän aikaa sitten bändiin tutustuin.
Kwanin ensimmäinen biisi, jonka kuulin, on varmaan ollut tuo 'Late' silloin vuonna 2000, ja hetihän oli pakko se levy ostaa, ja oli kyllä ihan älyttömän hyvä levy. Sen jälkeen olen tietysti muutkin ostanut (eiköhän heillä nyt ole 3 levyä yhteensä), ja tykkään kaikista. Kwan kehittyi aika roimasti tuossa kolmannella levyllä, tyyli muuttui vähän..hmm..?Herkemmäksi?Menevämmäksi?En osaa sanoa mitä ajan takaa, mutta muuttuipa kuitenkin. Ja eikä yhtään huonoon suuntaan.
Uusin levy ei ehkä menestynyt kovin hyvin, mikä on aika ihme, sillä mun mielestä se on paras levy mikä heiltä on tullut.

Tykkään kovasti tästä bändistä, tekevät loistavaa musiikkia, ja kummastuin kun kuulin että meidän Paulihan se heitä tuottaa, kun Kwanin tunsin vuosia ennen Rasmusta. Ja nythän taitaa Lauri olla mukana tuotoksissa.
Kakkoslevyllä on myös ihana biisi Chillin' At The Grotto, jossa on ex-Killerin Siiri ja sitten Lauri mukana, tosi mahtavaa.

Lempikappaleita Kwanilta en osaa oikein sanoa, varmaan ainakin se Late, kun siitä tutustuin tähän alunperin, ja muita hyviä on mm. Microphoneaye, Rain, Lightspeed, I wonder ja kaikki uusimmalta levyltä.

Kwanin oon nähnyt livenä muutaman kerran, tosin omalle keikalle ei ole ollut vielä älliä mennä. Mutta hyvin vetävät livenäkin. Pisteet heille.

Tykkään.
Pidän bändistä paljon. Fani olen ollut alkuajoista lähtien, ja siksipä ihmettelenkin välistä että miksi en koskaan ole saanut hankittua sitä heidän ensimmäistä levyään, Dynastya. Nyt kun olen sitä yrittänyt etsiä, ei ole kyllä löytynyt mistään... Kaksi muuta levyä kylläkin omistan, joista mielestäni parempi on The Die Is Cast.
Lempibiisejä ovat mm. Padam, Late, Rain, Lightspeed, Original Sin, Chillin at the grotto ja Dreaming Of...
Minä kans tykkään! Pidän erityisesti Marikon äänestä. Livenäkin vetävät hyvin (: Mitään varsinaista lemppari biisiä mulla ei Kwanilta ole.. Oon tykännyt kaikista uuden levyn kappaleista yhtä paljon kun vanhemmastakin tuotannosta.
Kwania kuuntelen aika paljo ku koneella oon, mut levyjä tai muuta ei kyllä löydy. Varsinaista lempibiisiä ei ole, vain paljon hyviä. Tai no okei, ehkä voisin sanoa lempibiisikseni Chillin´at the Grotto:n, mut monta muutakin ihanaa löytyy. Aluksi kuuntelin Grottoakin vain Laurin takia, mut nykyään koko biisi kolahtaa.
Mä taas en mitenkään erityisen paljon tykkää Marikon äänestä, mut Tidjan taas.. Nam. ;) Yleensä tykkäilen kyllä Marikon äänestäkin, mut joissain biiseissä on tosi häiritsevän kuulonen.
Kyllähän tuota Kwaniakin tulee kuuneltua. Ennen tosin kuuntelin enemmän. Omistan näitten yhden levyn, The Dies is Castin. Niinkuin joku jo aikaisemmin taisi sanoakkin, että Kwanin musiikkia voi sanoa mystiseksi. Minusta Marikon ja Tidjanin äänet sopii hyvin yhteen ja ovat energisiä.

AmandaFlower

Mulla on kaksi ensimmäistä levyä ja olen niitä jonkun verran kuunnellut, ostin kuitenkin lähinnä Dynasty jutun takia ja kun olivat Rassejen frendejä Rolling Eyes En kuitenkaan tällaista musaa kuuntelisi jos se olisi joku muu bändi kuin kwan. Tykkään kuitenkin jonkun verran musasta ja lempibiisit tietysti Padam ja Chillin' at the Grotto.

Ikinä en ole livenä nähnyt, mutta muutaman keikan tvConfusedtä kylläkin. Meno on ainakin kivan näköistä ja tuntuvat osaavan hommansa. Vaikuttavat ihan mukaviltä tyypeiltä ja luultavasti ostan sen kolmannen levynkin jos sattuu alekorista vastaan tulemaan
mä omistan niitten pari levyy joskus olin kwan fani mut enää ei toi musa muhun oikee enää uppoo...

Crow

Tykkään! Viime kesänä ostin ekat kaksi levyä ja oon pyöritelly niitä siitä lähtien niiiiin älyttömän paljon. Very Happy Aluksi itekin aloin kuunnella sen takia että Kwan tekee yhteistyötä Rasmuksen kanssa jne. mutta nyt kuuntelen ihan sen musiikin takia, koska tykästyin siihen täysillä. Very Happy
Kolmas levy pitäis vielä ostaa ennen kun tuo neljäs ilmestyy :?
Marikon ja Tidjanin äänet todella sopii hyvin yhteen!
Lempibiisit mulla on Mixin', Scratchin', Original Sin, Late, Padam ja Sharks In The Bloody Waters. Ja tietty Chillin' At The Grotto Rolling Eyes Very Happy
Onks kukaan kuullu uutta biisiä, Diamonds? Ekalla kerralla ei herättäny mitään mielipiteitä, mut nyt ku just kolmatta kertaa kuulen radiosta, niin onhan tää hyvä biisi :> Vähän erilainen ehkä ku aiemmat biisit mitä radiossa on soinu.
Kati kirjoitti:Onks kukaan kuullu uutta biisiä, Diamonds? Ekalla kerralla ei herättäny mitään mielipiteitä, mut nyt ku just kolmatta kertaa kuulen radiosta, niin onhan tää hyvä biisi :> Vähän erilainen ehkä ku aiemmat biisit mitä radiossa on soinu.

Minä kuulin tän pari päivää sitten ekaa kertaa. En tunnistanu Kwaniksi, kun vasta loppu puolella. Ihan kiva veisu. Pitäs saada kuulla toisen kerran niin pääsis kunnolla mukaan.
Kati kirjoitti:Onks kukaan kuullu uutta biisiä, Diamonds? Ekalla kerralla ei herättäny mitään mielipiteitä, mut nyt ku just kolmatta kertaa kuulen radiosta, niin onhan tää hyvä biisi :> Vähän erilainen ehkä ku aiemmat biisit mitä radiossa on soinu.

Mullekaan ei ihan ekalla kerralla tää biisi kolahtanut, mut nyt kun oon enemmän kuulut niin hitti kamaa ehdottomasti! Ei ehkä Kwanin parhaimmistoa, mutta hyvä kipale kuitenkin. :wink: Aika samalla linjalla näkyy jatkuvan Kwanin musiikki kuin aiemmalla levylläkin. Ja ihan hyvä näin.
Onko kellään muuten jo uuden albumin julkaisupäivää tiedossa?? Tässä kevään aikanahan se on, mutta tarkemmin milloin...

Crow

Ihan hyvä biisihän tää Diamonds on Very Happy tuskin maltan odottaa levyä! kuten siis jo kai mainitsin aiemmassa viestissäni.. Ihan niiku joillain täällä, tuo biisi ei eka kolahtanut mutta nyt :wink:
Kwanista oon ihan alusta asti tykännyt. "Late" biisi oli kovassa kulutuksessa ja siitä on monia ihania muistoja <3 oon keikallakin ollut ja nimmaritkin saanut. Smile kivoja tyyppejä, varsinkin tidjan <3 uusi biisi on todella hyvä, onhan se tuotettu Dynasty studiolla ;D ja sekin, että Pauli ja Lauri on mukana hääräämässä niitten biisejä Smile
Sivut: 1 2 3 4 5
Julkaisun osoite