Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Jyrki-dvd
Sivut: 1 2 3

Gwindorfyel

En ainakaan nähnyt tästä aihetta?Toivottavasti minusta ei ole tullut sokeata.

Eli siis, paljon on puhuttu Jyrki-dvdConfusedtä. Muistattehan toki kaikki tuon musiikkiohjelman joka tuli tuossa 90-luvun puoliväliltä jonnekin 2000-luvun alkuun.
Siitä ollaan nyt julkaisemassa (käsittääkseni) neliosainen dvd. Tarkoitan, että ilmestyy 4 dvd:tä, joissa on kaiketi materiaalia siitä ohjelmasta, en tiedä mitä loput sisältävät, mutta ainakin ensimmäinen dvd-julkaisu sisältää ohjelmassa esiintyneiden bändien esityksiä vuosilta 95-98. Ja huhuja on liikkunut, että Rasmusta olisi luvassa?

Löysin pari uutista aiheeseen liittyen:
Tällainen

Tää on sen firman sivu, joka on sen teossa mukana

Ensimmäinen sivu ilmoittaa julkaisupäiväksi 18. tammikuuta, tuo 'virallisempi' 11. tammikuuta. Eikä kumpikaan sivu ainakaan maininnut Rasmuksia, mutta toivon mukaan heitä siellä näkyisi. Niin joo, klikatkaan tuolla 'virallisella' sivustolla sitä kuvaa, niin saatte isommaksi :wink:

Ajattelin nyt perustaa tällaisen topicin, ihan siltä varalta että siellä Rasmuista jotain olisi. Kertokaapa infoja jos sellaisia löydätte/kuulette.

EDIT.
Niin joo, ja ensimmäisen julkaisun nimihän on Lost Tapes VOL 1.
Kiitoksia Gwindorfyel [smilie=hug.gif]
Kyllä luulisi, että Rasmustakin tuohon laitetaan, koska olihan bändi kovassa suosiossa juuri Jyrkin aikana. Tai no, mähän en siitä paljo mitää muista mutta noiden Funky Jamin ja Shamen "videoiden" perusteella päättelin Very Happy
Minä muistan Rasset Jyrkissä! Muistan sen kuin eilisen päivän! Voi että, oi voi voi! [smilie=crazy.gif]
cdon.comin mukaan alustava julkaisupäivä on tuo 18.1. elikkä 19.95€ arvoinen dvd tuo. Pakkohan se on sitten hankkia myös mun ja ainakin tuossa kannessa lukee muitakin hyviä artisteja niin jokatapauksessa sen ostan, vaikka Rasmuksesta ei missään mainittaisikaan. Voin tulla tänne sitten informoimaan köytyykö siitä Very Happy
Mä oon kyllä kaivannu Jyrkiä muutenkin kuin pelkästään Rasmuksen takia, joten luulenpa, että tollasen DVD:nkin hankin.. Tosin jos siinä jotain on Rasmuksesta niin sehän on vaan plussaa*virn*

Ja kiitoksia Gwindorfyel tiedosta Very Happy
on se kyl ärsyttävää ku jyrki loppu. silloin en kyllä vielä rasmusfani ollut, mutta muistan jotain juttuja vaikka pieni olinkin.
Joo, Jyrki oli kyllä ihan paras.. Very Happy Mäkin muistan, vaikka olin kans melko pieni. Smile
Jyrkiä tuli joskus seurattua. Harmikseni en muista paljoo mitään siitä muuta kuin sen kerran kun Rasmuksen Liquid esitettiin. Very Happy En mä mikään kauheen vanha sillon ollu mutten kovin nuorikaan. Vuotta en kylläkään muista.
Eiks se juontaja ollu Molli-Olli tai jotain? Very Happy Se mulla nimittäin jäi päähän! Rasmuksesta en ollu niinkään kiinnostunut, vielä silloin. Nyt on aivan eri asia. :wink:
Ois kiva tosiaan tietää et onks siinä mitään Rasmuksesta. Kaipa se sit viimeistään selviää kun joku ostaa sen. Ainakin itse kuulun niihin. 8)
funeral song kirjoitti:Eiks se juontaja ollu Molli-Olli tai jotain? Very Happy Se mulla nimittäin jäi päähän!

Joo kyllä se Olli oli... Niitä juontajia oli itseasiassa neljä ainakin siinä viimeisessä kokoonpanossa. Mulla on jossain lehdessä ylhäällä kaikki juontajat, joita Jyrkissä on nähty... Ihan pakko se DVD on ostaa vaikkei siellä Rasmujakaan olisi, sillä siellä on kuitenkin tapahtunut vaikka mtiä kivaa :wink: Aika paljon mäki niistä kai loppujen lopuks muistan, kun Jyrkiä tuli katsottua aika usein.. Vaikka ohjelmassa ei ois ollu just niitä mun lempparibändejä, niin siltikin se oli pakko katsoo.. Tosin ne karmaisevat David Lee Roth livetaltioinnit oli pakko jättää väliin..*virn*
Mua harmittaa nykyään ihan sairaasti ku en kattonu varmaan yhtään jaksoa Jyrkistä sillon ku se tuli. Olin niin pieni ja tyhmä. Muistan vaan sen että isot veljet katto sitä hirveen usein ja mä ihmettelin että onpa tylsä ohjelma. Suunnitelmissa on kyllä ostaa se DVD ja katella että mitä siinä on tapahtunu.
mie muistan ku olin joskus linnanmäellä niin olli oli juuri juontamassa siellä jotain (vissii just juyrki ohjelmaan) ni vilkuteltii sille sit se vilkutti takasin ja sisko otteli siit kuvii ni se teki sellasia tyhmiä ilmeitä Very Happy
sailing kirjoitti:Mua harmittaa nykyään ihan sairaasti ku en kattonu varmaan yhtään jaksoa Jyrkistä sillon ku se tuli. Olin niin pieni ja tyhmä. Muistan vaan sen että isot veljet katto sitä hirveen usein ja mä ihmettelin että onpa tylsä ohjelma.

Tietkö mitä, mulla on ihan sama Very Happy Veljet aina kattoi sitä ja mää mietin, että onpa tylsä ohjelma, enpä pienenä mistään mitään tajunnutkaan. Vasta näiden Rasmus-spesiaalien ja muiden jälkeen alkoi kiinnostua ohjelmasta. Kun olin aikomassa aloittaa katsomaan sitä säännöllisesti, kertoi veli ohjelman loppuvan kokonaan.
Mä joskus katsoin vähän sieltä täältä Jyrkiä, mut kyllä se meilläkin oli enemmän isoveljen ohjelma. Ainoa kerta ku muistan katsoneeni Jyrkiä oli ku Anssi Kela oli siellä. Embarassed

lafawiblu

juuri oli viihdeuutisissa enemmänkin asiasta.

ilmeisesti ensimmäinen osa julkaistaan tässä pian (tai tänään, meni tietenkin päivämäärä ohi...) mutta näitä on siis vissiin enemmänkin tulossa.
aika huippua ^___^
Olin itsekin silloin niin pieni, kun Jyrki vielä tuli, mutta minulla on hämärä muistikuva kuinka etsin hulluna kasettia kun Rasmus oli siellä. En sitten löytänyt ja jäi nauhoittamatta, ohjelman näkeminen kuitenkin oli tärkeämpää kuin kasetin löytäminen.
Ja mielestäni se ei ollut silloin kun pojat esittivät Shamen ja Lauri sanoi tämän legendaarisen "mua hävettää, mä oon suorassa lähetyksessä" lausahduksen. Eli myöhemmin, joskun Inton aikoihin. Muistaisiko kukaan muu tällaista?
Sivut: 1 2 3
Julkaisun osoite