Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Bam Margera
Sivut: 1 2
Onkos kukaan muu seuraillut tämän suloisen sekopään tekosia esim. Viva La Bam tai Jackass ohjelmassa?
Itse "tutustuin" Bamiin ensimmäisen kerran parisen vuotta sitten kun kaverini suunnilleen pakotti minut katsomaan jakson Jackass-ohjelmasta. Pian katsoinkin sitten jo yhden Viva La Bamin -jakson ja olin aivan myyty(Kiitoksia vain Joni).
Olen myös päässyt vaihtamaan sanasen Bamin kanssa Ruisrockissa ja se on kyllä yksi unohtumattomista kokemuksista. Mutta te muut, kertokaa mielipiteenne tästä herrasta ja hänen ohjelmastaan.
Bam on myös tunnettu HIM -fani ja onhan hän kertonut pari tarinaa Rasmuksistakin ;)
no joo, onhan tyyppiä telkasta tullut seurattua kun täällä asuu mun kanssa 3 hullua veljeä... Laughing
mutta ihan hauskaa kattoa! kun vaikka mitä hullua tekkee ;)

mar_iah

bam kyl kusee tytön siiderituoppiin mut ostaa si kaks uutta tilalle. Laughing
bam o hassu. :wink:

AmandaFlower

Mä oon nykyään monesti sattunut musa tv:lle just kun sieltä tulee viva la bam ja se ihan mahtava ohjelma. Pidän todellakin Bamista, kun se on niin suomimusan fani Razz Jackassia tuli joskus katottua, mutta se ei ollut niin mun makuun kun toi viva la bam. Vaikuttaa tosi hyvältä tyypilta :wink:

Nypon

Kyllä on tullut seurailtua noita Viva la Bam ja Jackass ohjelmia.Kummastakin tykkään,mutta on toi Viva la Bam ehkä vähän parempi.Vaikuttaa todellakin mukavalta hepulta ja kivaahan se on,että se tykkää suomalaisesta musasta. Mutta täytyy sanoa,että kyllä mua käy vähän sääliks niitä sen vanhempia... Laughing
minäkin olen joskus kattonut, aika rohkea jätkä täytyy myöntää :wink:
Tykkään. Kerran vahingossa erehdyin kattoon Viva la bamin, mut sen jälkeen oon aina yrittäny kattoa noi. Koska niitä oikeen tulee? Yks päivä tuli joku semmonen Viva la bam-day?? Katoin sitäkin. Rolling Eyes Ihan mahtava jätkä! Ja rohkee!

Muakin käy sääliks niitä sen vanhempia. Laughing Se oli hyvä kun sille Aprilille (??) näytettiin se video, että niitten talo ois räjäytetty. Mä oisin kuollu jos Bam ois mulle tehny noin. xD
mar_iah kirjoitti:bam kyl kusee tytön siiderituoppiin mut ostaa si kaks uutta tilalle. Laughing
Nii ja jos hajottaa kynän, ni antaa omansa tilalle ;) *kokemusta löytyy*

Ja todella käy Aprilia sääliksi. Se ottaa kaikista raskaiten noi Bamin hölmöilyt.
^_Laura kirjoitti:Koska niitä oikeen tulee?
Tässä niitä olisi:
maanantai: 23.00 (Jackass 22.30)
tiistai: ei Viva La Bamia (Jackass 22.30)
keskiviikko: ei Viva La Bamia (Jackass 22.30)
torstai: 23.00 (Jackass 22.30)
perjantai: 22.00
lauantai: ei Viva La Bamia
sunnuntai: 21.00

eli Jackass tulee maanantaisin, tiistaisin ja torstaisin ennen Viva La Bamia. Viva La Bam ei tule tiistaina, keskiviikkona eikä lauantaina.
Joskus ohjelma-ajat vaihtelevat.
Jackass tulee myös torstaisin neloselta klo. 23.20 alkaen.
En näemmä ookaa kirjottanu vielä tänne...
Bam on kyllä ihan paras Jackassin tyypeistä Very Happy Viime uutenavuotena olin kaverilla ja katottiin Jackass-elokuva, jossa Bam oli tuonut alligaattorin kotiinsa *reps* Sen äitihän sai kunnon hepulin siitä. Muistaakseni Bam oli lyönyt jonkun kanssa siitä, että saa äitinsä sanomaan v***u- sanan sen elokuvan aikana. Ja muuten onnistui siinä Laughing

akiko

_Ninzu_ kirjoitti:Olen myös päässyt vaihtamaan sanasen Bamin kanssa Ruisrockissa ja se on kyllä yksi unohtumattomista kokemuksista.

Mahtava juttu! Mutta miten? Mulla oli kädet aivan täynnä siinä että joutui taistella paikastaan mahd. lähellä lavaa (Himpulat katottiin lopulta kolmannesta "rivistä")!

Mutta hyvin palkitsevaa oli että Bam seurueineen huomasi meidän KosminenPaavi-plakaatin yleisössä!!
Olen mä pari kertaa tota Viva La Bamia katsellut, ja onhan se Bam aika jätkä Laughing
Ihan vähäsen se muutes muistuttaa (eilen kun kattelin) ulkonäöltään Lauria. Siis sillon kun sillä on lasit ja pipo päässä.
akiko kirjoitti:Mahtava juttu! Mutta miten? Mulla oli kädet aivan täynnä siinä että joutui taistella paikastaan mahd. lähellä lavaa (Himpulat katottiin lopulta kolmannesta "rivistä")!
Bam palloili yhdessä vaiheessa siellä yleisön joukossa, niin hyökkäsin heti kimppuun (mahtavalla englanninkielen taidollani) ja sitten se innostuikin siinä höpöttämään mulle mun Rasmus paidasta ja rikkoi siinä samassa mun kynänkin Laughing mut mitäs sitä nyt pienistä.. Bamille voi antaa tollasen anteeks Very Happy
Tänne en näköjään ollutkaan vielä kirjoittanut.
Mutta siis. Kyllähän tuo Bam on ihan superjätkä. Viva la Bamia on tullu melko paljon seurattua, ja tänään lopulta katsoin tuon Jackass elokuvankin. Nauroin aika makeasti joissain kohdissa :"D Varsinkin siinä, kun Bamin äiti lopulta sanoin v-sanan :""D Kusasin!!
Ja onhan hän myös aika söpö (: Sitä ei voi kieltää.
_Ninzu_ olen sinulle hieman kateellinen :"D Olisi varmasti mahtavaa jos vielä joskus pääsisi Bamin kanssa juttusille. Vaikka sitten huonolla enkun taidoillani..

akiko

_Ninzu_ kirjoitti:Bam palloili yhdessä vaiheessa siellä yleisön joukossa, niin hyökkäsin heti kimppuun (mahtavalla englanninkielen taidollani) ja sitten se innostuikin siinä höpöttämään mulle mun Rasmus paidasta ja rikkoi siinä samassa mun kynänkin Laughing mut mitäs sitä nyt pienistä.. Bamille voi antaa tollasen anteeks Very Happy

Ei voi olla totta!! Mikä päivä? Lauantaina Bam näytti vain hilluvan lavan sivussa the 69eyes'n esiintymisestä lähtien.

Ärsyttävää on se että mtv:ltä syyti ja syytää edelleen pelkkiä uusintoja vivalabamista ja jackassista. eihän siinä sinänsä mitään, sillä just viikonloppuna (?) näin jakson jota en ennen ollut ennen nähnyt, mutta välistä tympäsee suuresti.

Jos nimetään VlB:n yksi parhaita jaksoja niin se olisi Knoxvillen vierailu. Bam sai vähän kolhuja niin ylvääseen olemukseensa. Bamilla on ofiofobia tuli todettua...
Onnekkaita te, joilla näkyy MTV!! Minä katselisin mielellään vaikka vain uusintoja Viva la Bamista, mutta kun ei näy MTV :"/ Harmittaa aika vietävästi..Vaikka olishan ne uudet jaksotkin aika jees :"D
Sivut: 1 2
Julkaisun osoite