Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Miten usein kuuntelet Rasmusta?
Sivut: 1 2 3 4

It's Madness

Otsikko kertoo kaiken Very Happy

Itellä vähä vaihtelee, mut aika usein silti ;) Yleensäkii vähintää kerran viikossa, mut joskus joka päivä... Yleensä muutaman kerran viikossa ;)

Crow

Mulla on tuo Rasmuksen kuuntelu romahtanut reilusti.. Kaikki muut bändit on astunu nyt kuvioihin.. x)
Joka päivä. Tai jos en kuuntele niin sit on joko tosi kiire tai ihan innolla kuuntelen jotain muuta bändiä, mut se on kyllä tosi harvinaista. ;) Jos en levyjä ehdi kuunteleen niin ainakin koneella ollessa aina.
Joka päivä tulee kuunneltua ainakin jokunen kappale. Joku päivä voi soida koko ajan, toisena päivänä vähän vähemmän. Smile
Kun on vuositolkulla kuullut Rasseja päivästä toiseen niin sehän alkaa olla jo elinehto Laughing
Mulla se vaihtelee... joskus enemmän ja joskus vähemmän. Nyt en oo vähään aikaan ehtiny ku lomalla oli niin paljon puuhaa ja nyt kun koulut on alkanu ni ei oo oikeen ollu aikaa. :? Ja koneessakaan ei oo kajareita ja on muutenkin niin romu ni ei onnistu mikään. Lähinnä siis rasmuksen kuuntelu Smile

Nypon

Aika lailla joka päivä.Joskus jonain päivävä ei tule kuunneltua,mutta aika usein kummiskin. Jos on kauhee kiire,niin ei millään kerkee kuunteleen mittään. :?

onli

en välttämättä kuuntele joka viikokaan ku on niin paljon kaikkia levyjä ni ei kaikkia kerkii aina kuuntelemaan mut kuitenki tarpeeks usein <3
Minulla vaihtelee aika paljon, mutta laitoin muutaman kerran viikossa. Näin lomalla tulee kumminkin kuunneltua melkein joka päivä.

AmandaFlower

Mulla vaihtelee aika paljon. Joskus soitan jotain Rassejen levyä 24/7 monen viikon ajan kun taas joskus saattaa mennä jopa pari viikkoa etten kuuntele Rasmusta sen enempää kun mitä radiosta tulee. Mä nimittäin kuuntelen ihan älyttömästi musaa ja jos en kuuntele Rasmusta niin sitten kuuntelen radiota tai muita levyjä.
kyllä se taitaa olla ´joka päivä. poikkeus, niinkuin Katrukin sanoi, jos kuuntelen jotain uutta tai on hirviä kiire, niin saattaa jäädä joskus väliin. mutta kuitenkin katson kuvia, seiniltä yms, jos ei pääse kuuntelemaan.
Kyllä tulee kuunneltua joka päivä!.. Smile..tai lähes joka päivä...

An

Päivittäin kuuntelen. Joskus saattaa jäädä yksi päivä välistä, mutta muuten Rasmus soi joka päivä. Kuuntelen tietysti muutakin musiikkia. ^^
Sehän nyt riippuu tosi paljonkin kaikesta. Kuten AmandaFlower sanoi, joskus Rasmusta tulee kuunneltua 24/7, kun taas joskus saattaa olla pitkiäkin välejä, etten kuuntele ärrien levyjä ollenkaan. Mä tykkään ihan kamalasti vaikka kuinka monesta bändistä, joten eri bändejä tulee kuunneltua paljon, ettei koko ajan voi olla aikaa kuunnella pelkkää rasmusta Very Happy mutta kyllä levyt on hyvässä käytössä, eivät vain pölyty tuolla hyllyssä.
Yleensä mäkin joka päivä Rasmusta kuuntelen...poikkeuksia tietenkin on...
Sivut: 1 2 3 4
Julkaisun osoite