Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: last.fm
Sivut: 1 2 3

lafawiblu

hmh, käyttääkö kukaan muu tätä mainiota sivustoa?
rekisteröitymällä ja pari pikku juttua lataamalla koneellesi saat tällaisen profiilin, johon tallentuu kaikki kuuntelemasi musiikki ja kun parisataa kappaletta on käyty läpi, alkaa systeemit siellä suositella sulle kappaleita sen mukaan, mitä muita kappaleita ihmiset, jotka kuuntelevat samanlaista musiikkia kuin sinä, kuuntelevat. (huu tulipa selkeesti)

voit myös ladata koneellesi last.fm -radion, johon voit määritellä, minkä bändin kaltaista/genren musiikkia haluat kuunnella ja toiveesi toteutuvat - ILMAISEKSI! et kuitenkaan voi suoraan kuunnella esim. pelkästään rasmusta jne, koskapa sehän ei olisi laillista.

tutustukaa ihmeessä, jos ette vielä ole, tää on hienoo ja laadukas palvelu vieläpä!

<editto.> nii en ajatellut postasinkohan oikeaan paikkaan nyt? siirtäkää jos aiheelliseksi katsotte
/

mar_iah

vautsi vau. kiitti mainiosta vinkistä. Very Happy
pakko testaa...

lafawiblu

kerrohan sit, miltä vaikutti!

Kioto

Olin kuullut jo aikaisemmin, mutta tänään latasin plugin-ohjelman ja hyvältä vaikuttaa. Voisi sitä radiotakin vähän lisää kappaleita kuunneltuani koittaa.
tokyo_trasher-nickillä siellä oleskelen, voitte käydä seuraamassa statsejani 8D

Ja minusta tämä ainakin on oikea paikka tälle topicille.

AmandaFlower

Kiitos linkistä, mä latasin kanssa itselleni Razz Nyt pitää vaan odotella että se alkaa suosittelemaan mulle jotakin Razz

Kioto

Winampini ei suostu aukeamaan enää uudestaan, jos kone on päässyt valmiustilaan edellisen kuuntelukerran jälkeen ;S Uudelleen käyynistäminen auttaa, mutta tiedättekö mistä voisi johtua ja miten saisin homman toimimaan normaalisti?

lafawiblu

jos sulla on esim. oma profiilisivu auki, ja näät oman käyttäjäkuvasi oikeassa yläkulmassa, niin sen vasemmalla puolella on mm. linkki 'forums'. siitä saat näkymään katavan apu-foorumin, muistaakseni winampille on oma topic siellä. niitä koluamalla olen ainakin itse löytänyt ongelmiini ratkaisun (ja tietysti voi itsekin kysyä, jos ei sitä aihetta siellä käsitellä). tietty aina voi kokeilla laajennuksen poistamista ja uudelleen asentamista, voisi auttaa sekin...?

An

Toukokuussa aloin tuota käyttää, profiilin voi katsoa tästä. Sivu toimii yllättävän hyvin kun ottaa huomioon että tuolla on aika paljon käyttäjiä. Paitsi tuo profile + tag editor ei ole toiminut pitkään aikaan, mutta muuten. Radio on loistava, olen löytänyt monta hienoa bändiä sen avulla. ^^
Miksi en osaa käyttää tuota sivustoa? : D
Rekisteröidyin ja asensin jotain ohjelmia siitä rekisteröitymisen yhteydessä. Nyt en tajua mitä pitää tehdä ää x______X Asensin Winamppiinkin sen jonkun ohjelman.

EDIT// Opin joten kuten :"!DD

EDIT2// Hei miten tuossa profiilissa saa näkymään niin, että näkyy " Top Artists – Overall" ja " Top Tracks – Overall" .__. Kun mulla näkyy vaan Weekly : DD
Hyvä minä..Rekisteröidyin ja tajusin kaiken muun,paitsi sen miten niitä kappaleita sai lisättyä?

An

Bombo kirjoitti:Hyvä minä..Rekisteröidyin ja tajusin kaiken muun,paitsi sen miten niitä kappaleita sai lisättyä?
Niitä ei lisätä sinne, vaan ladataan sellainen ohjelma joka lisää sinne profiiliin kaikki kappaleet mitä kuuntelee. Löytyy sieltä downloads-jutusta.

vive_ kirjoitti:Hei miten tuossa profiilissa saa näkymään niin, että näkyy " Top Artists – Overall" ja " Top Tracks – Overall" .__. Kun mulla näkyy vaan Weekly : DD
Niiden pitäisi kai tulla siihen itsestään kun on kuunnellut tarpeeksi musiikkia. Sivu voi päivittyä joskus vähän hitaasti ja nuo overall tracks & artists päivittyy ainakin minulla kerran viikossa. ^^
Minä oon yli vuoden käyttäny tota, se on kiva :>
Tykkään kyttää mitä ihmiset kuuntelee 8) ja tietty on kiva katella omia tilastojakin.
An kirjoitti:
vive_ kirjoitti:Hei miten tuossa profiilissa saa näkymään niin, että näkyy " Top Artists – Overall" ja " Top Tracks – Overall" .__. Kun mulla näkyy vaan Weekly : DD
Niiden pitäisi kai tulla siihen itsestään kun on kuunnellut tarpeeksi musiikkia. Sivu voi päivittyä joskus vähän hitaasti ja nuo overall tracks & artists päivittyy ainakin minulla kerran viikossa. ^^
Ahaa. Niin minulla sattuikin tulemaan nyt <:

An

Uudet sivut näyttää hieman oudoilta, mutta niihin varmaan tottuu nopeasti. Vielä en osaa edes käyttää noita kunnolla. Mutta hei, olenko ihan sokea vai onko tuo profile & tag editor hävinnyt kokonaan? Joku muu on kuunnellut kaikkea omituista ja haluisin poistaa ne tuolta profiilista.
An kirjoitti:Uudet sivut näyttää hieman oudoilta..
Huomasin. Ensimmäisen kerran kun katsoin niin näytti ihan kammottavilta x___X

Uah. Overall Top Artists -lista ei päivity tahtiinsa? >: Ja Weeklyki näköjää aika harvoin nykyää.
Sivut: 1 2 3
Julkaisun osoite