Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Minkä väriset silmät omistat?
Sivut: 1 2 3 4

It's Madness

Senkus kerrot minkä väriset silmät siulla on Very Happy

Itellä on sekasikiösiniset, jtn harmaata taitaa olla kans... Ja ku (suurentavalla peilillä ja suurennuslasilla Very Happy) tutkin, ku häirihti et miks näytti et vihertää ku kattoo peilistä kaukaa Very Happy, ni iha vähä vihreetäkii on... Mut silti nää on siniset...

// ja kirjoittakaas siihen viestiin jotain muutakin, kuin vain yksi sana (: topic siistitty 14/3 -_Ninzu_
Mulla on vihreet, tai ainaki eniten niissä on vihreetä. Tossa ton mustan osan (eihän mulla just ollu bilsan kokeessa silmän osat Very Happy ) ympärillä on semmonen kellertävä rengas, tai se on silleen hassusti. Kyllä sen keltasen siitä huomaa, mut eniten on kuitenki vihreetä. Joskus nuorempana mulla oli siniharmaat, mut nyt niistä ei saa sen värisiä tekemälläkään Very Happy
Sinisetpä mullaki...Pienenä ne oli ihan kirkkaansiniset nyt tollaset ei enää niin siniset mut kyl ne kuitenki on siniset Smile
Ruskeat ruskeat. Kaverillani on lähes mustat ja ne on todella upeat ;>
Vihreät, tai olisiko parempi sana harmaanvihreät.
Vihreethän nää taitaa olla... On aina ollu ja toivottavasti tulee aina olemaan :wink:
siniset,ja hyvä niin Very Happy
Siniset mullakin, ja joskus ne on tumman siniset, sitten jossain välissä melkee vaaleansiniset. Riippuu kai valaistuksesta n____n
Vaihtelee viikottain. Laughing
No ei. Tosi vaikee sanoo, riippuu missä valossa niitä katsoo. Semmoset sekasikiöt mullakin. Vihree ehkä on lähin väri, mut joskus näyttää ihan siniharmailta. Ehkä ne on sit siniviherharmaat. ;)
siniset on mullakin Smile
kai näitä voisi ruskeiksi sanoa, vaikka seassa on pikkusen vihreetä. ja varmaan keltastakin Laughing
...mutta ne vihreet ois kivat... ;)
Seka väriset mulla on. pupillin ympärillä kellertävää, sitten tulee vihreä ja sitten vielä sininen. Tosin olenpa kuullu kommentteja että mulla olis vielä ruskeetakin silmissä.
Mulla on aika tasaisen vihreät silmät ja pidän niistä. Pikkuveljelläni on tosin ihanat suklaanruskeat silmät, joista olin pienenpänä hänelle kateellinen, mutta nykyään olen kyllä ihan tyytyväinen omiinikin. Smile
siniset, mutta haluaisin omistaa harmaammat silmät, sellaset ovelat. Smile
Mulla on kai siniset.. Niissä kyllä joskus näkyy jotain vihreetäkin mutta kaikki ainakin sanoo että mulla on siniset silmät joten uskotaan muita.
Sivut: 1 2 3 4
Julkaisun osoite