Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Gotham O.D
Kertokaapas mitä mieltä olette kyseisestä bändistä?! En tiedä onko kukaan ennen kuullut mutta http://www.gothamod.com sieltä löytyy biisejäkin. me like. Twisted Evil

mar_iah

nojoo sanoisinko suoraan että en pitänyt ko. bändin laulajan äänestä yhtään. kuulosti karkealta kuin hän olisi juuri vanhentunutta hapankorppua niellyt. myöskään englannin kielen lausuminen ei ollut maailman parasta. (ei vaa loistavaaa oikeesti)
ja melodiat on aika lailla tollasta entwine-linjaa..

söpöi on joo hahahaaaaaaa...tai no.

kännissä paukkaisin kattoo ja kuuntelisinkin (ehkä), selvinpäin jos mut keikalle nakattas, vetäisin naamat ja nauttisin pienessä antti tuiskussani...

hahah! Twisted Evil
Täytyy sanoa, että en ole tästä koskaan kuullutkaan!!
Hmm... Mitähän tästä sanoisin noitten biisin pätkien perusteella joita kuuntelin tuolla sivulla. Aika perus mättöö, jos noin voi sanoo. Kai tuota vois muutaman biisin jossain kuunnella, mutta ei enempää kerralla! Rolling Eyes

AmandaFlower

Never heard! Kävin kuitenkin tutustumassa sivuihin ja kuuntelin musaa, mutta ei ehkä mun makuun sopivaa musaa. Kyllähän sitä kuuntelee, mutta en kyllä levyä ostais, varsinkaan sitä missä oli se tökerö kansi. Minusta laulaja kuullosti hieman Jyrki 69 Laughing Ei ole bändi minun makuun...

Keep Your Heart Broken

Hyvä bändi tuo! R.I.B on joku paras kappale.. Smile 27 päivä lutakkoon niitä katsomaan! 8)

mar_iah

kyl tälle löytyy kuulijoita.
tykkäähän kärpäsetki paskasta. [smilie=virne.gif]
Mitä nyt itse olen kuullut, niin pidin kovasti. Pidin itse laulajan äänestä, hieman mahtipontinen minun mielestäni. Kovasti pidän.
Julkaisun osoite