Tänne keskustelua netistä löytyvistä / harvinaisemmista The Rasmus- biiseistä! -Pisara
Luin tuolta therasmus.sestä tästä uudesta biisistä. Ymmärtääkseni sen saa ladattua cdon.comista kun tilaa albumin sieltä. Ainakaan mä en sitä kyseisiltä sivuilta löytäny. Onkos kukaan onnistunu hankkimaan sen?
Seidi kirjoitti:Luin tuolta therasmus.sestä tästä uudesta biisistä. Ymmärtääkseni sen saa ladattua cdon.comista kun tilaa albumin sieltä. Ainakaan mä en sitä kyseisiltä sivuilta löytäny. Onkos kukaan onnistunu hankkimaan sen?
minuakin asia kiinostaisi. minäkään en oo sitä löytäny.
ihmeellistä.
Eipä löydy ei... aika kiva olisi jos löytyisi...
En minäkään löytänyt tuota uutta kappaletta.
oih, uusia b-puolia

Mistä sen saa??
Löytyihän se! Ilmeisestikkään eivät olleet vielä ehtineet päivittää sitä aiemmin. Siis cd.com -> downoads -> the rasmus -> trigger. En kyllä saanut näytettä kuulumaan mutta ehkäpä sekin ajan myötä toimii. Maksaa siis euron toi kipale.
Voihan.. Voisko joku linkittää sen sivun, ku mulla ei millään mee sinne tuota kautta? :?
CDONin tiedostossa on jotain häikkää, se pelittää vain ensimmäiset 6 sekuntia. Asiakaspalvelu vastasi, että on alihankkijan virhe ja ovat reklamoineet sinne. Täytynee etsiskellä muualta toimivaa versiota... :?
TRIGGER
The Storm is rising
From the ashes
Like the cruellest
Flames of fury
Like a crystal
This love crashes
Against the concrete
Shaking you and me
Where do we go?
Where do we go from here?
We could have gone so far
Gone so high!
My clip is empty
No ammunition
Used all my
Weapons on you
Like a soldier
Who failed the mission
In my condition
The message won’t get through
I saw it coming
I saw it rising
It blocked my view
And poisoned you
Don’t pretend
Comprehend
Baby I’m tired of facing the end
Tämmöiset sanat löyty therasmus.se:sta..
haluan kuulla ton biisin ...
MUOKS.. vihdoinkin sain tuon pätkän toimimaan tuolta cdon.com:istä (ruotsin kieliseltä puolelta) harmi ettei siinä pätkällä ollu lainkaan laulua

mutta muuten kuulosti aivan kiinnostavalta...
Ainakin on hienot lyriikat... Voisin veikata että se on sail away -sinkun b-puoli? Nauroin kun kuulin sen intron!

se oli jotenkin niin hassu, muistutti ehkä vähän vanhempaa rasmusta?
mä en ainakaan löytäny Trigger biisiä tuolta. :/ toivottavasti se sitten ilmestyisi seuraavalle singlelle, niin kuulisi sen sitten ainakin kokonaan. ;D
SomeoneGuilty kirjoitti:mä en ainakaan löytäny Trigger biisiä tuolta. :/ toivottavasti se sitten ilmestyisi seuraavalle singlelle, niin kuulisi sen sitten ainakin kokonaan. ;D
mene tuohon sammakon antamaan osoitteeseen siitä selaa alaspäin niin viimeisenä on tuollainen pienu kuva bändistä jonka alla lukee Trigger. Klikkaa sitä. Osta- painikkeen vieressä on tuollainen pieni kaiuttimen kuva jota klikkaamalla kuulet biisin jos sulla on realplayer-soitin.
eipä tuosta kipaleesta noin lyhyestä pätkästä oikein saannu minkäänlaista mielipidettä....