Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Rassejen Uusi DVD?
Sivut: 1 2

KeepYourHeartBroken

Kuulin tänään, että rasmuksilta olisi tulossa kesän puolivälissä uusi DVD jossa olisi kaikki HFTS:in nauhoituksista intian ja muiden maiden keikkoihin. En kyllä sitten tiedä onko se tulossa. Onko kellään tarkkaa tietoa tai onko joku muu kuullu asiasta?
Tällä ehkä viitataan siihen tulevaan dokumenttiin, jota kai kuvaavat vieläkin? Ehkä tämä julkaistaan dvd:nä jossa on jotain muutakin matskua, tai sitten ei.
Olis kyllä tosi hyvä jos se dokumentti tulis dvd:llekin jossain vaiheessa. Vaikka kyllä mä sen muutenki nauhotan sitten kun se telkkarissa näkyy, mut jos siihen tuliskin just jotain lisämatskuu vielä..

KeepYourHeartBroken

Joo.. Mä tosiaan katoin tänään The Voicea ja siellä ilmoitettiin että heillä tulisi ulos uus DVD mutta en sitten tiedä... Milloin tämä dokumentti sitten tulee TVConfusedtä?

Crow

Se juontaja, Jani, varmaan vain "sekosi" sanoissaan.. Koska niinku yllä on sanottu dokumentti on tähän asti ollut ainakin kyseessä.. :wink:

KeepYourHeartBroken

Okei joo.. Senhän näkee sitte.. Mut tietääkö joku päivää milloin se tulee? mä en oikeen pysy asioissa mukana.... xD
Täällä puhutaan nyt kahesta eri asiasta! onko pojilta tulossa uud dvd dokumentti vai joku telkkarista tuleva? Smile
hmmm...

mie olen kans joskus jostain kuullu että se dokkari tulee dvd:ks..
mutta ainahan ei kaikkee voi tietää.. xD
no kun näin mäki olisin vähän niinku kuullu! Very Happy
no mutta sillä janilla on irokeesikin vinossa.. Twisted Evil
Very Happy Very Happy 41 Toi oli kyl aikasta hyvä! Noh ei tässä nyt muu auta ku kytätä telkkari ohjelmia ja sit poikien sivuja jos sinne tulis pian vaik jotain mainintaa.. Very Happy

KeepYourHeartBroken

Noh noh... Mä kuulin sen DVD jutun sillon kun oli se Akin ja Laurin laatima lista....
Se juontaja puhu siellä jtn DVD-kokoelmasta, jos muistan oikein.
Ois aika siistiä jos tulis kokoelma DVD, sitte sitä sais monta tuntia istua nenä kiinni ruudussa. Smile
Ainakin voicella jossain rasmuksen haastattelussa lauri sanoi että he kuvaavat tätä dokumenttia,joka siis on varmasti tulossa jossain muodossa. Sitten juontaja sanoi "eli rasse DVDtä tulossa" eikä lauri ja aki sanonut siihen mitään.
mustakin tuntuu että voicen haastattelussa Lauri puhu nimen omaan dokkarista. mutta toivottavasti muutakin matskua on tulossa rasseilta. ;) nimittäin toi Live letters on jo kohta katottu puhki. (mutta aina sitä jaksaa katsoa <3)
Sivut: 1 2
Julkaisun osoite