Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Spiritismi ym. pelit
Sivut: 1 2

November

Onko kukaan kokeillut spiritismiä? O.o Me meinattiin kokeilla kaverinkanssa leirikoulussa, mutta liikaa väkeä.. xD Kaikki meidänluokkalaiset pojat oli siinä kattomassa! xD
Mä en oo mut mä kyl haluisin ehkä...vaik oon mä vähä jotai juttui kuullu...pitääki kysyy kavereilt jos kokeltas...

AmandaFlower

Muistaakseni ensimmäisen kerran kuulin tällaisista peleistä kutosluokalla ja sen jälkeen todella olisin halunnut pelata niitä. Me taidettiin kavereiden kanssa suunnitella spiritismi bileitäkin, mutta sitten yhden kaverin isoveli alkoi kertomaan kauhutarinoita siitä mitä hänelle ja sen kavereille oli käynyt eikä kukaan uskaltanut sitä enää pelata... Taidettiin olla jotain 12 vuotiaita silloin. Sen jälkeen ei kyllä ole kiinnostanutkaan pelata, ei tosin enää pelota, mutta en oikein usko siihen. Tai siis koska en usko Jumalaan niin hieman vaikea uskoa Saatanaan. Minusta lähinnä hölynpölyä koko juttu
Mä oon kans lukenu spiritismistä, ja jotai juttui joiltai ihmisiltä jotka on sitä pelannu. Yks kaverikin joskus sano että se tahtois kokeilla, mä kyllä sanoin etten mä ainakaan lähe mukaan.. Vaikka kyl se kuulostaa jotenki mielenkiintoselta. Mut joo, en oo siis pelannu.

Iida^^

Oon kuullu spiritismistä kavereilta, jotka on pelanneet sitä. En kuitenkaan usko siihen. Tai siis, uskon Jumalaan ja siksi myös saatanaan, mutta en usko siihen, että joidenkin peilien tai kynttilöiden avulla voitaisiin saada yhteys demoneihin tai saatanaan tai vastaavaan... En ole koskaan pelannut, enkä haluaisi pelatakaan. Monet haluavat varmaan pelata sitä vain siksi, että se on sellaista käsittämätöntä ja pelottavaa.
joskus kuudellella luokalla kavereiden kanssa kuultiin spiritismistä. tavallaan sitten osa siitä 'kiinnostui'. kolme kaveriani kokoili sitä, mutta ei onnistunu ja hyvä niin! Smile minä katoin yhen kaverini kanssa vieressä niitten toisten touhuja... nykyään ollaan unohettu koko juttu. en haluis enää kokeilla sitä eikä kiinnosta! uskon siis Jumalaan ja silleen niin eipä oo innostusta tohon spiritismiin oikeestaan.
ite en oo koskaan pelannu, enkä tiiä uskonko siihen. oon kuullu ku jotkuu on pelannu ni katuvalot oli alkanu välkkyy ja niille oli käyny kaikkee mut uskon et se on mielikuvitusta.

AmandaFlower

Mä luin erään kiintoisan artikkelin vähän aikaa sitten mikä tavallaan liittyy spiritismiin. Siinä oli juttua siitä että ihminen pystyy tiedostamattaan tekemään pieniä liikkeitä, esim. silloin kun haluaa niiden tapahtuvan. Tähän perustuu ainakin minun mielestäni se että lasi joskus liikkuu...
ite oon kokeillut aika montakin kertaa kavereiden kanssa, mutta ei ole onnistunut. x) yhen kerran tahalleni liikutin sitä lasia ja kaverit sai aika sätkyn mutta paljastuin kuitenkin. Kaikkea sitä on tullutkin kokeiltua Very Happy oon kuullut kaikenlaisia juttuja spiritismistä ja ite en oikein usko sitä. Mutta olisi aika kammottava juttu jos menis ihan sekasin siitä. (mutta olen kyllä jo muutenki aika sekavan ihminen xD )

Kioto

En ole koskaan kokeillut, enkä oikeastaan edes haluaisi kokeilla. Olen jo tarpeeksi vainoharhainen nytkin. Uskon, että ihminen tiedotomattaan tekee pieniä liikkeitä, jotka saavat lasin liikkumaan. Sama jos roikotat kellotaulun yläpuolella narussa olevaa sormusta ja ajattelet, että sormus alkaa heilua tietyn luvun suuntaan, käsi tekee niin pientä liikettä, ettei sitä itse huomaa ja sormus heiluu juuri siihen suuntaan, mitä ajattelitkin.
Jostain luin, että jos lasin keskellä laittaa sormuksen ja se pysyy lasin liikkuessakin keskellä, lasia liikuttelee jokin henki eikä ihminen.

Sellaisen urbaanin legensa olen kuullut, että jos keskiyöllä menee pelillä varustettuun vessaan ja sanoo 15 kertaa 'piru', 10 kertaa 'tule' ja 5 'tapa', peiliin ilmestyvät silmät. Joku oli sitten korvannut tapa-sanan suutele-sanalla ja oli tämän jutun mukaan saanut rakkuloita suuhunsa.

AmandaFlower

Kioto kirjoitti:Sellaisen urbaanin legensa olen kuullut, että jos keskiyöllä menee pelillä varustettuun vessaan ja sanoo 15 kertaa 'piru', 10 kertaa 'tule' ja 5 'tapa', peiliin ilmestyvät silmät. Joku oli sitten korvannut tapa-sanan suutele-sanalla ja oli tämän jutun mukaan saanut rakkuloita suuhunsa.

Mullekkin luokkakeveri on kertonut ihan samat jutut, mutta ne 'tapahtuivat' hänen serkunsa kaverin isosiskolle tai jotain sinnepäin. Näistähän tuntuu olevan ihan älyttömästi urbaani legentoja liikkeellä siitä mitä on tapahtunut jos on kysynyt, milloin kuolen tai missä piru on. Olis vaan kiva tietää että onko kellekkään oikeesti käynyt mitään ihan hirveää, kun aina kiertää nuo samat tarinat, jotka on tapahtunut jollekkin serkun äidin kummin kaimalle...

November

mun kaveri sano, että kun ihminenhän hikuilee siinä, kun on ihan kauhuissaan, niin se saa lasin liikkumaan sileällä leivinpaperilla. Ihan selvä juttu.
Tahtoisin kokeilla, sitä en voi kieltää. Kaikki kaverini vain sattuvat olemaan hieman turhankin uskovaista porukkaa - ei sillä, uskon kai jossakin määrin itsekin, mutta eiväthän he siis halua minkäänlaisiin saatanan kanssa pelleilemiseen halua osallistua.
Sitä paitsi, jos joku kuulisi että olisin sitä pelannut kaikki alkaisivat heti sanoa minua satanistiksi - sanoin itse mitä tahansa. Sellaista on elämä pienessä tuppukylässä, jossa kaikki tuntevat toisensa. Ihmisille on kaikki outo jollakin tavalla väärää, eikä hyväksyntää saa kovinkaan helposti.
Minä kun pukeudun mustaan, meikkaan, kuuntelen HIMiä (joka on heidän mielestään saatanan palvonta musiikkia) ja tupeeraan hiuksiani niin olen täällä varsinainen kummajainen. Siitäkin oli jo valtava kohu kun pidin kaulassani pääkallo- korua. Muah. Entäpä sitten jos minut vielä yhdistettäisiin spiritismiin? En jaksa edes ajatella mitä minusta sitten puhuttaisiin.

Sen, että liikuttaako kukaan pelitovereista lasia voi tarkistaa siten, että kysyy jonkin kysymyksen, johon vain itse tietää vastauksen, eikä itse koske lasiin. Jos vastaus on oikea, eikä kukaan muista paikalla olijoista tiedä vastausta, niin...?

Mimra-Virus

spiritismiä en ole koskaan saanut kokeilla, koska ensimmäisellä kerralla jänistin kun olin kuullut juttuja siitä... Sitten parin vuoden päästä tuli toinen tilaisuus mutta vanhempani taisivat saada jostain tietää että ollaan menossa pelaamaan, joten en saanut lähteä. Sen jälkeen mulle on asennettu koneellekin sellainen palomuuri ettei se päästä mua kaikille sivuille netissä, varsinkaan uskontoihin liittyviin sivuihin. Välillä se ottaa päähän kun netin kautta saa paljon hyödyllistä tietoa just tällasista peleistä sun muista. Eikö netissä ole joku sivu millä tätä voi kokeilla, nettiversiona kuitenkin... Spiritismihän on eräänlainen lauta peli johon liittyy kaikenmaailman kynttilät sun muut?
Mulla on kauhee kiinnostus kaikkiin tällasiin epäinhimillisiin juttuihin! Tahtoisin todellakin kokeilla spiritismiä!
Tähän asti olen tyytynyt pelkkiin Tarot-kortteihin.
kyllä mullakin olis halua kuulla vähän lisää tästä, ja sit ehkä kokeillakkin. vois olla aika jännää ;)
Sivut: 1 2
Julkaisun osoite