Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Foorumin "oma" Rasmus-kalenteri
Sivut: 1 2 3 4
Elikkäs, kun tuossa jokin aika sitten oli juttua noista Rasmus-kalentereista, ja ehdotin, että tehdään oma kalenteri, niin että miten sellainen oikein nyt voitaisiin väsätä? Jokainen värkkää ite omansa, vai sellainen kaikille "yhteinen virallinen" kalenteri? Tyyliin et ehdotetaan joka kuukaudelle joku kuva ja niin päin pois Very Happy

Toivottavasti tajusitte mitä tarkoitin Very Happy Ja ehdotuksia ja kommentteja otetaan vastaan ;)

Modet, siirtäkää ja muokatkaa otsikkoa jos on tarvis.

AmandaFlower

Haa! Joku muisti vielä tän keskustelun Razz Tällänen kalenteri olis ihan kiva, tosin mulla ei ole oikein kunnolla aavistusta miten niitä tehdään.. Käsittääkseni sellaisia ohjelmia on olemassa mihin voi vaan laittaa sen kuvan ja sitten siinä on valmiina se sellainen taulukko missä on tietyn kuun päivät valmiina. Ite en kyllä tollasta "kalenterinteko-ohjelmaa" omista... Jos nyt saatas ensin selville miten me käytännössä tehtäs toi kalenteri ja sitten pidettäs jonkinlaista galluppia niistä kuvista.

Tässä tulee tosin kiire jos halutaan saada tammikuu 2006:kin mukaan...

Ai niin, jos joltakin meni ihan ohi tämä kalenteri juttu niin täällä oli siitä juttua Razz

Döörr

hyvähyvähyvä! siis ei oo mitään ohjelmaa mullakaan, mutta jos ei muuta keksitä niin paintilla vaan! ;)
yks tapahan ois niin että halukkaat vois tehdä oman kuun jos ei oo siis montaa tekijää? siis että sitten nimimerkki sinne nurkkaan. Ja se ois niinkun vapaamuotonen R-aiheinen. Ja oisko parempi olla mustavalkosta/harmaata siis jos nää tulostaa? [tai voihan sen itekkin muuntaa silleen jos ei oo väritulostinta esim Wordissa.] mutta siis sellanen idea mulla ;D
kyllähän sitä ehtii vielä.. Laughing
toivosin että siinä ois sitten tilaa kirjottaa.. :wink:

eli siis minä ainakin mukana olen!
Iha hyvä idis! Ja jos ei koneella pysty/ osaa tehä niitä päivämäärä ruudukkoja, niin voihan ne tehä silleenki, että ensin tulostaa kuvan ja sitte ite piirtää kynällä ja viivottimella jälkeenpäin ne ruudukot. On siinä kyllä yks huonoki puoli: mulla ainaki saattas mennä hermo, kun ei ruudukot menis suoraan Laughing Mut joo, todellakin iha hyvä idea.

Döörr

Skorppari kirjoitti:Iha hyvä idis! Ja jos ei koneella pysty/ osaa tehä niitä päivämäärä ruudukkoja, niin voihan ne tehä silleenki, että ensin tulostaa kuvan ja sitte ite piirtää kynällä ja viivottimella jälkeenpäin ne ruudukot. On siinä kyllä yks huonoki puoli: mulla ainaki saattas mennä hermo, kun ei ruudukot menis suoraan Laughing Mut joo, todellakin iha hyvä idea.

mutta eihän niiden oo pakko suoria olla, voihan ne olla silleen -vapaalla kädellä piirretytkin- ;)
eli ei kai tää nyt niin tarkkaa oo toivottavasti, ei tarvii stressata? Rolling Eyes
Meidän toisella koneella on muistaakseni joku Worksin kalenterin teko-ohjelma, pitää kokeilla sillä värkätä jotain ;) Mutta siis, kumpi olisi parempi, sellanen oikea kalenteri vaiko sitten sellainen... nettiversio?(Järkeviä sanoja taas xD)

Niin ja tein tuohon sitten tuollaisen äänestyksen Very Happy
Döörr kirjoitti:
Skorppari kirjoitti:Iha hyvä idis! Ja jos ei koneella pysty/ osaa tehä niitä päivämäärä ruudukkoja, niin voihan ne tehä silleenki, että ensin tulostaa kuvan ja sitte ite piirtää kynällä ja viivottimella jälkeenpäin ne ruudukot. On siinä kyllä yks huonoki puoli: mulla ainaki saattas mennä hermo, kun ei ruudukot menis suoraan Laughing Mut joo, todellakin iha hyvä idea.

mutta eihän niiden oo pakko suoria olla, voihan ne olla silleen -vapaalla kädellä piirretytkin- ;)
eli ei kai tää nyt niin tarkkaa oo toivottavasti, ei tarvii stressata? Rolling Eyes

Itseasias joo parempi tolleen. Sitähän pystyy tolleen koristelemaan ja muuta *minä tyhmä* Ne pelkät suorat viivat vois olla aika tylsät...
Ja mulle ei siis mitään välii tehäänkö koneella vai käsin, mutta ehk sitä sais just koristeltuu paremmin jos tekis käsin. Mut mä en kyllä ite rupee piirtämään mitään isoja kuvia, siinä ny ainakin menee hermo Very Happy
taitaapa helpoiten onnistua tuo koneelle tallennettava kalenteri, muuten menee vaan paperia, mustetta ja hermoja Very Happy

Döörr

no aattelin ite ainakin tulostaa sen ja pistää seinälle jos mahdollista, mutta siis en aatellu käsin ruveta näpräämään, mutta silleen että liittelisin siihen jotain hyviä kuvia yms.. [smilie=spinning.gif]
Döörr kirjoitti:no aattelin ite ainakin tulostaa sen ja pistää seinälle jos mahdollista, mutta siis en aatellu käsin ruveta näpräämään, mutta silleen että liittelisin siihen jotain hyviä kuvia yms.. [smilie=spinning.gif]
Vai jos kaikki tekis ite oman ja sit laitettais pystyy joku näyttely? xD

maisa

tekasin teille kalenterin galleriaan. Se ny on sellanen vartin töherrys... toivottavasti tykkäätte. Tehty Corel-ohjelmalla...

^ofelia^

Pitää nyt tulla viel tännekin hehkuttamaan, että vähänkö olit tehnyt ihanan kalenterisivun Maisa Very Happy Oli oikeesti niin loistava, toivottavasta jaksat/voit väsätä meille lisää kuukausia ajallaan, todella toivon että kehtaisit nähdä sen vaivan. Loistava 41, kiitoksia kovasti.
Hei vähä hieno kalenteri maisa! 41 Todella upea! Very Happy
Jonkinlaisia kalenteripohjia löytyy täältä. Ehkä ne auttavat tekijöitä Very Happy

KeepYourHeartBroken

Miä en oikeen pysy mukana niin voisko joku selittää VIELÄ tarkemmin mitä tarkotatte tällasella kalenterilla?
Sivut: 1 2 3 4
Julkaisun osoite