Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Children of Bodom
Sivut: 1 2 3

Mimra-Virus

Suomalainen uran uurtaja metalli musiikin puolella.
Ihan sairaan hyvä, tulee heti seuraavana Rasmuksen jäljessä.
mitä mieltä olette bändistä ja mikä on heidän paras levynsä ja biisinsä mielestänne?

paras levy:Hate Crew Deathroll

Parhaat biisit: oops! I did it again, Everytime I die, Angels don't kill.

Alexi Laiho on mun mielestäni yksi maamme parhaista kitaresteista ja muutenkin hyvän näköinen mies... Embarassed

apinah

Serkku on kauhea COB fani, sitä kautta mäkin tutustuin näihin ja jopa alkasin tykkäämäänkin. Pakko myöntää et alussa haukuin näitä Laughing
Parhain levy on munkin mielestä Hate Crew Deathroll. Uutta levyä en kyllä ole kuullut vielä..
Parhaimpia biisejä on Sixpounder, Angels Don't Kill, Everytime I Die, Bodom Beach Terror, Needled 24/7, Hate Me, Hellion, Hatebreeder (Tän live versiossa Alexi huutaa ihan selvästi mun "nimeä" eli apina! :lolSmile
Toi Britney coveri on kyllä aika mielenkiintoinen Laughing Odotin siittä kyllä vielä läpempää..

Mimra-Virus

Tarkotat varmaan sitä live levyä jossa Laiho huutaa apina?
Uusi levy on V'TUN hyvä!!! kaveri soittaa mulle jatkuvasti sitä ja välillä on vähän yli kiintiö siitä...

apinah

Mimra-Virus kirjoitti:Tarkotat varmaan sitä live levyä jossa Laiho huutaa apina?
Uusi levy on V'TUN hyvä!!! kaveri soittaa mulle jatkuvasti sitä ja välillä on vähän yli kiintiö siitä...
Nii, siin live levyllä Hatebreeder biisin kohalla.. Valitsin sanani ehkä vähän huonosti, mut joo Laughing
Pitäis varmaan hommata se uus levy..:wink:

Sammakko

En nyt halua saada kaikkien COB fanien vihaa päälleni mutta itse en tästä bändistä tykkää lainkaan. Jotenkin tälläinen "pitkätukkahevi" ei iske. Joo,tiedän,yleistin tämän asian mutta en sitä muuten osaa kuvailla Laughing

Mimra-Virus

Nii-in, näyt yleistävän jooh. Ei se varmaan kauheesti haittaa mut oli se aika ilkeesti sanottu... Mun mielestä pitkätukkaset miehet jotka ärjyy heviä on jotenkin...kiehtovia. Mut toisaalta Bodom ei ole heviä, se on melodista dead metallia (en ole varma oikein kirjoituksesta) tai itse Alexi Laihon sanoin punkkia.

GodMustHateMe

Hmm..en ole tämän bändin musiikkiin oikein perehtynyt, mutta tuo Britney coveri on aivan loistava miun mielestä. Smile Siitä ainakin mie pidän. Very Happy

Mimra-Virus

Jep jep, onhan se hyvä biisi. Ei oikeen pysty vakavalla naamalla kuuntelemaan kun alexi vetää niin hyvin ne britneyn osat, jotenkin hupaisaa kuunnella purkkapopista väännettyä metallia Razz
Kun ekan kerran kuulin tuon Britney-coverin, niin kyllähän siinä nousi hymy huulille.
Ja joo, kyllä muutenkin heidän musiikista pidän. Levyjä tosin en vielä omista, mutta jos tässä kohta puoliin...

Sammakko

Mimra,toivottavasti et nyt kamalasti suuttunut. Kuten huomasit,sanoin itsekkin että en tästä sen ihmeemmin pidä,enkä osaa kuvailla miksi joten piti yleistää. Ei ole ensimmäinen kerta kun en osaa asioita selittää,kuten en nytkään Laughing

Mimra-Virus

En mä suuttunut... Mulla vaan oli huono päivä... ANTEEKSI
COB /,,/ mahtava pändi. ja vielä hei espoosta.propsit siitä. ;D
pari levyä löytyy. uusin ja vahnin.
Minunki on pakko tunnustaa että tykkään siitä "Oops, I did it again" -coverista. Väkisinki alan nauramaan ku kuulen sen...

Mimra-Virus

Bodom on tehnyt läpimurron coverilla, se on sulattanut rokkareiden sydämiä :wink:

Korpinkutale

Hyi, inhoon sitä koveria! Vanhempi CoB on parempaa
Sivut: 1 2 3
Julkaisun osoite