Tänäänhän tuli siis musiikki televisiolta aamulla kymmenen parasta videota listattuna Rasmukselta ja ajattelin laittaa listan tänne, koska monet mainitsivat
täällä ettei heillä näy musiikki tv. Valitettavasti listalla ei ollut mukana ihan vanhimpia videoita, itselläni on Funky Jam vain tietokoneella ei videolla ja olis ollut kiva saada nauhalle.
Tässä järjestys:
1. In the Shadows (pahat pojat versio)
2. F-f-f-falling
3. No Fear
4. First Day Of My Life
5. In My Life
6. Funeral Song
7. Guilty
8. Chill
9. Sail Away
10. Liquid
Täytyy sanoa että olin hieman yllättynyt/pettynyt kun Sail Away oli vasta yhdeksäs. Sen että ykkösenä olisi ITS tosin arvasin

Joo minä katsoin tämän, ja täytyy sanoa että alkupää oli lähestulkoon sama kuin minulla (paitsi ITS

tä paras versio on mielestäni ehkä Crow-versio, eli onko se nyt sitten Saksan versio)!
Harmitti samoin muakin, ettei näytetty esim. Funky Jamia tai Playboysia, sillä en ole koskaan niitä videoita nähnyt, ja olisi ollut tosi mainiota. Mietin kyllä eilen, että mitäköhän tässä näytetään, ja kun älysin että sinne jää tunnetuimpien videoiden jälkeen vielä yksi paikka, niin arvasin sen olevan tietysti Liquidille.
Mutta oli kiva nähdä sekin isolta ruudulta, kun ei ole koskaan nähnyt.
AmandaFlower kirjoitti:Täytyy sanoa että olin hieman yllättynyt/pettynyt kun Sail Away oli vasta yhdeksäs. Sen että ykkösenä olisi ITS tosin arvasin 
Toki, onhan se heidän' breakthrough' maailmalla, sekä arvasihan myös sen, että Falling on kakkosena, kun se oli heidän ensimmäinen 'breakthrough'nsa, ja aika tärkeä julkaisu Rasmukselle, kun teki heidät tunnetuksi joka puolella Suomea ja vähän muitakin lähimaita.
Kolme ekaa olivat kyllä aika arvattavia, tosin luulin että ITS:stä olisi näytetty se US/UK versio. Toisaalta tuo Pahat pojat -versio oli eka, joten ehkä se näytettiin siksi. Ja onhan se mun suosikki noista kolmesta. :)
Arvasin ettei Funky Jamia näytetä, se kun on tavallaan livevideo. Olisi ollut kuitenkin kiva nähdä se, samoin Playboys, tietokoneella videot näkyvät niin pienenä.
toihan toimii äänestys-periaatteella, joten ehkä siel ei ollu ees koko Funky Jamia tai Playboysia listalla..

Ehkei kovin moni siel äänestäny ees tienny niiden olemassaolosta tai sit eivät ymmärtäneet hyvän päälle..

funeral song kirjoitti:toihan toimii äänestys-periaatteella, joten ehkä siel ei ollu ees koko Funky Jamia tai Playboysia listalla..
Ehkei kovin moni siel äänestäny ees tienny niiden olemassaolosta tai sit eivät ymmärtäneet hyvän päälle.. 
Mä mietin ihan samaa, että onkohan siellä ollut edes playboysia tai Funky Jamia mukana, sillä ne eivät ole koskaan olleet (kai) mtv:n soittolistalla ja mun käsittääkseni kaikki muut on, jopa Liquid. Ja toi äänestyshän on kai ihan avoin että ne jotka eivät paljon rasmuksesta tiedä niin ovat varmaan äänestäneet noita dead lettersin aikaisia hittejä, joita ovat paljon kuulleet.
Mä nyt kirjotan tän jutun uudestaan kun se viesti hävisi eilen ku oli taas näit ongelmia
Eli toi sama lista on tullut ennenkin MTV:ltä, koska nauhoitin sen silloin. Ja järjestys oli täsmälleen sama. Sail awayta ei listalta silloin (eikä siis nytkään) löytynyt, koska listaa tehtäessä ei ollut edes tiedossa Sail awayn olevan seuraava julkaistava single. Näin ollen videota ei tuolloin ollut vielä edes olemassa.
An kirjoitti:tietokoneella videot näkyvät niin pienenä.
Varmaan oot huomannukkii, mut mie nyt sanon vaa, et voiha sen videon suurentaa koko ruudun kokoseks ;)
It's Madness kirjoitti:An kirjoitti:tietokoneella videot näkyvät niin pienenä.
Varmaan oot huomannukkii, mut mie nyt sanon vaa, et voiha sen videon suurentaa koko ruudun kokoseks ;)
Mulla ne ainakin menee silloin sellasiksi suttusiksi..Tiedätkö, epäselviksi. Enkä kaikkia, esim. Liquidia saa suuremmaksi kuin millaisena se on jo valmiiksi. Funky Jam ja Playboys eivät toimi mulla, joten niistä en osaa sanoa, en ole nähnyt.
muoks. Niin, totta An, en ihmettelekään että jollain BSPlayerilla toimii, mulla kun ei ole varaa ruveta makselemaan tuollaisista ohjelmista, joten käytän noita halpisohjelmia mitä saa ilmaiseksi, ja ne nyt onkin vähän surkeita, eli ei toimi nuo vanhimmat videot. Ähh, minä olen joo taitava Off-topic-puhuja, pyydän (jälleen) anteeksi
muoks.2. No, kohta menee jo kyllä liian pitkälle, mutta halusin vain huomioida, etten ollut huomannut että siitä on myös maksuton versio, kun netistä nopeasti selasin. Kiitoksia tiedosta!
It's Madness kirjoitti:Varmaan oot huomannukkii, mut mie nyt sanon vaa, et voiha sen videon suurentaa koko ruudun kokoseks ;)
Olen joo, mutta kun siitä tulee sellaista suttua niin kuin Gwindorfyel sanoikin.

Ja kyllä sen Liquidinkin saa suuremmaksi. Ainakin BSplayer suostuu suurentamaan kaikki videot, ja Funky jam ja Playboys toimivat sillä.
Gwindorfyel käsittääkseni BSPlayer on ilmainen, ainakin kun itse katselin 24:n neljättä tuottista niin hain siihen netistä teksitykset ja silloin minulle sanottiin että BS on hyvä ohjelma, sen kanssa pystyy käyttämään tekstityksiä ja niin minä latasin sen ilmaiseksi jostakin. Tietysti siitäkin varmaan on jonkinlainen maksullinen versio olemassa. Mä en tosin tainut koskaan katsoa rasmus videoita BS:llä, mutta se on inhottavaa että kun yrittää vähänkin suurentaa videoita niin heti menee huonolaatuiseksi

BSplayer on ilmainen, sen saa osoitteesta
http://bsplayer.org jos oikein muistan, siitä on ties kuinka kauan kun latasin sen. On siitä maksullinenkin versio, mutta kuka nyt siitä alkaisi maksamaan. :wink: Parasta on että sillä saa otettua kuvia videoista. ja siksi koneella on melkein 800 kuvaa rasmuksen musiikkivideoista... Ja ainakaan mulla avi-videot (vai mitä ne ovatkaan) ei toimi windows media playerilla.
Offtopic, anteeksi.
Anteeksi, jatkan vielä hetken tätä offtopic- keskustelua.. mutta mulla ainakin näkyy ne Funky Jam ja Liquid Windows Media Playerilla. Playboys ei jostain syystä suostu näkymään, kuten ei Bittersweetkään. Life burns taas näkyy ja ne kaikki on samalta sivulta ladattuja,
http://www.therasmus.se ja ei ne kovin sumeiksi mene jos mä niitä vähän suurennan. Tietysti ei ne nyt selviäkään ole mutta kyllä niistä selvän saa.