Olis tosi ihanaa jos joku viittis kuvata sen digi kameralla, olis kiva nähdä noita tosi vanhoja haastiksia, itselläni kun on vanhimmat nauhoitukset vaan jotain pikkupätkiä mitä on näytetty muissa ohjelmissa... btw. ei toi kuvaaminen niin harvinaista ole, silloin kun tuli se Emma-gaala missä Rasmus voitti Into levyltä neljä pystiä niin meidän videot oli rikki ja mä sit fiksuna tyttönä kuvasin kaikki ne kiitospuheet normaalilla videokameralla. Onneksi mulla sitten nykyään ne nauhalla kaverilta kopasattuna ihan oikeassa muodossa
Laitoin nyt tällaisen aiheen erikseen johon voitte lisätä videoita tai biisejä jotka voi ladata tietokoneelle. Esimerkiksi musiikkivideoita, haastatteluja, livebiisejä yms.
Tähän aiheeseen voidaan laittaa myös keskustelua mutta mielummin vain siinä tapauksessa jos lataus ei satu toimimaan ja vinkkejä kysellään. Muuten kiitokset laitetaan yksityisviestein. -Riikka
ps. Hyvä paikka mihin videoita voidaan ladata on esim yousendit.com se on helppokäyttöinen, mutta video ei pysy sivuilla ikuisesti vaan se täytyy uusia aina välillä
Kuvasin nyt sen kohdan digikameralla.

Se kyllä aika todella huonolaatuinen pätkä ja latauskin kestää kauon,
kun en saanut vaihdettua sitä tiedostomuotoa toiseksi,
mutta jos joku sen silti haluaa, niin sen voi ladata täältä:
http://www.megaupload.com/fi/?d=NV58JP91
(Sinne aika ylös tulee ensin semmonen "odota 45 sekuntia.."
ja sitten kun se on valmis ladattavaksi siihen tulee
"Aloita lataus klikkaamalla tästä" ja sitten vain klikkaatte siitä jne...)
Toi ei toimi mulla... siihen tulee sellanen sivu, et sivua ei voi näyttää... kyl se lähtee lataamaan mut ei kuitenkaan sit

mulla toimi toi... Lähti lataamaan ihan kiltisti, mut sit se lataus kesti yli tunnin.. En sit jaksanu alkaa odotteleen sitä, kun mulla kerran on se itelläki nauhalla :wink:
Mulla latasi yli tunnin, mutta se oli tosi lyhyt video

Juontaja sanoi jotain, ja Eero lähti vastaamaan, missä vaiheessa video jo loppuikin..Missä vika?
Muoksista// No niin, päätin nyt kokeilla uudestaan, että jos olisikin vain ollut jokin hetkellinen vika silloin viimeksi. Ja nyt latasi vain noin 12 minuuttia, ja toimi mainiosti!Kiitos paljon, oli hauska

Gwindorfyel kirjoitti:Mulla latasi yli tunnin, mutta se oli tosi lyhyt video 
Juontaja sanoi jotain, ja Eero lähti vastaamaan, missä vaiheessa video jo loppuikin..Missä vika?
Enpä tiedä sitten, että mikä siinä mättää,
mutta ei se kyllä noin lyhyt oikeasti ole.
No, ehkä joku muu laittaa sen pätkän tänne joskus,
kun ei tuo minun laittama kuulosta oikeen pelittävän. :?
Heartbreaker kirjoitti:Gwindorfyel kirjoitti:Mulla latasi yli tunnin, mutta se oli tosi lyhyt video 
Enpä tiedä sitten, että mikä siinä mättää,
mutta ei se kyllä noin lyhyt oikeasti ole.
No, ehkä joku muu laittaa sen pätkän tänne joskus,
kun ei tuo minun laittama kuulosta oikeen pelittävän. :?
Mulla latasi ehkä kymmenen minuuttia, mutta se ei aukea :< WMP ilmoittaa, että "Luokkaa ei ole rekisteröity"?. Vaikka tallensin sen, ja tarkistin, että myös tuo tiedostopääte hyväksytään. Missä vika?
Oho, olin ihan varma et tää kone lataa sitä tosi pitkään kerta teilläki on ladannu, mut siinä meni joku 10min ja näky koko pätkä

Ihana : D Kiitos Heartbreaker :>
Mulla toimii tuo ihan hyvin ja latauskin meni parissa minuutissa jos tuon pätkän on siis tarkoitus olla vain 0:29 minuutin pituinen?
Siinä kun se kysyy että avataanko vai tallennetaan niin kannattaa klikata siitä "tallenna" ja latauksen jälkeen katsoa se esim. windows media playerilla tai mikä soitin teillä nyt onkaan. Niin se toimii heti ja tallentuu koneelle niin ei tarvitse aina samasta osoitteesta ladata.
Mulla ei ladannut tota Jyrkiä ku joku 10 minsaa ja toimii hyvin. Ihana on, kiitos vaan. Pauli syö tota koruaan.

Tota kiitosvideota vielä latailee, toivottavasti sekin toimii.
Muoks. Toimii toi kiitosvideokin. Eli kiitos. ;)
Voisiko kukaan ihana ihminen nauhottaa vaikka digi-kameralla sitä voicen haastattelua jossa Aki ja Lauri koristelivat samalla sitä piparkakkutaloa. Itse en kyseistä voinut nähdä, koska ei näy voice, siksipä päätin kysäistä.
nyt en kyllä tajunnut, mistä pitää painaa noissa molemmissa että voi ladata ne? :?
Akane
Klikkaat ensin tuosta linkistä mikä on annettu täällä foorumilla. Se aukeaa erilliseen ikkunaan jossa on vihreä linkki "Download now" Klikkaat siitä. Sitten siihen aukeaa pieni "valikko" jossa kysytään "Avaa" "Tallenna" ja "Peruuta" klikkaa siitä "Tallenna" ja valitse itsellesi sopiva tallennuspaikka tietokoneeltasi, mistä löydät sen helposti. Sitten se lataa siinä sitten sitä videota kauan tai nopeasti riippuen siitä kuinka suuri ladattavan videon koko on. Latauksen jälkeen avaa musiikkisoittimesi esim. Windows media player, mene avaa ja etsi tiedosto johon olit tallentanut videon. Näin sen pitäsi toistaa se.
Tuli nyt ainakin mielestäni tarkat ohjeet, toivottavasti ymmärsit.
Heartbreaker kirjoitti:Kuvasin nyt sen kohdan digikameralla. 
Se kyllä aika todella huonolaatuinen pätkä ja latauskin kestää kauon,
kun en saanut vaihdettua sitä tiedostomuotoa toiseksi,
mutta jos joku sen silti haluaa, niin sen voi ladata täältä:
http://www.megaupload.com/fi/?d=NV58JP91
Toi pätkä on ilmeisesti Jyrkistä 1996 vuodelta? Kansainvälisestä foorumista löytyy ilmeisesti sama video ja siinä on Funky Jam aluks. Ladata voi täältä -->
http://www.therasmusforum.com/viewtopic....sc&start=0
[Mulla lataa ainakin hirmusen kauan, mutta toivottavasti se vielä tän päivän aikana tulis.. ;D Ja kiitokset
Heartbreakerille kun ton suloset pätkän sai nettiin laitettua

]