Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Oletko ollut Ärrien kanssa yhteiskuvassa?
Sivut: 1 2 3 4
Elikkä tämmöinen, että oletko ollut Ärrien kanssa yhteiskuvassa, jos olet niin kenen ja koska?

Itse en ole ollut..
Vielä en yhteiskuviin poikien kanssa ole päässyt, mutta kyllä mä vielä joku oikeen kaunis päivä pääsen! Ihan varmasti! ;)
En minäkään. Crying or Very sad Mutta vielä joskus... (Tosta tulee jo pikkuhiljaa mun vakiolause täällä foorumilla.)

AmandaFlower

Mä olen ollut yhteiskuvassa kaikkien kanssa, kuvat otettiin vuosina 2002-2003 ja mä näytän jokaisessa kuvassa niin idiootilta että...

Gwindorfyel

Olen ollut, neljäsosan kanssa, heh. No, Akin kanssa pääsin tänä syksynä, ja olihan se tosi hienoa, kiitos Akille siitä!Harmi vain että se on tosiaan mun osalta ihan täysin hirveä.
Toivottavasti saisin joskus uuden mahdollisuuden, ja olisi toki ihanaa päästä jokaisen bändin jäsenen kanssa joskus yhteiskuvaan, ehkä sekin aika koittaa vielä (:
Enpäs ole ollut, eikä ole ollut tilaisuuttakaan... Mutta ehkä vielä joskus.
En oo valitettavasti vielä ikinä päässy poikienkanssa yhteiskuvaan, mutta toivoisin vielä joskus pääseväni... :wink: Akin kanssa ois kiva päästä samaan kuvaan, käy kyllä muutkin yhtälailla! <3
mulla oli tilaisuus kysyä, kameraki oli ihan kädessä mut en sit tyhmänä tajunnu.
olin muutenki jo ihan lukossa ku aattelin et siinä ne on ja silllee.
mutta kyllä viel joskus.
Kaksi tilaisuutta on ollut ja kolmannella pääsin sitten Laurin kanssa kuvaan. Tämä tapahtui tämän vuoden ankkarockissa.
Kahtena muuna tilaisuutena on sitten käynyt niin että kamera jäänyt tai akku loppunut että niin hyvällä säkällä Razz

An

En ole ollut yhteikuvassa, mutta tietysti haluaisin. Tilaisuuttakaan ei ole ollut, mutta ehkä vielä joskus tulee sellainen. Tosin luultavasti silloin käy niin, että en edes kehtaa mennä kysymään.
Lasipalatsilla pääsin silloin YleX-haastattelun jälkeen Laurin ja Akin kanssa yhteiskuvaan ja se on kyllä jotain mitä sen koskaan unohda Very Happy noh, Akin nyt oon tavannu laivallakin ja silloin jo sain sen kanssa yhteiskuvan, mutta Lauri.. damn, se on varsinainen herra Vaikeasti tavoitettava. Mutta Lasipalatsilla sitten hänen kanssaan pääsin vihdoinkin yhteiskuvaan..
Paulin kanssa oon myös ollut kuvassa (kun kundiin törmään aina vähän väliä Helsingissä).
Mut Aki on vaan jotain ihaninta <3 sen kans voisin ottaa vaikka tsiljoona yhteiskuvaa putkeen.

Berneri

En ole vielä tällaista saanut kokea. Mutta kyllä joskus toivottavasti..
Oon ollut kaikkien kanssa. Laurin kanssa eniten kuvia :>

Ja kuvat kaikki otettu Suomen (plus yhdellä Ruotsin) keikoilla 2005-2006.
En oo ollu yhteiskuvassa, eikä oo ollu tilaisuuttakaan Sad Mutta jos sellanen mahollisuus tulis, en tiiä uskaltaisinko ees kysyä mitään.
No niin, olen täällä taas : D

Toisen kerran pääsin yhteiskuvaan Laurin kanssa lokakuussa Pakkahuoneella. Huomattiin kolmen kaverin kanssa, että poikien keikkabussi on tullut ja puolet jonottajista kyttää siellä ja mentiin itsekkin. Kaikki kurkki sisälle sieltä Pakkiksen taka-ovesta ja mentiin itekkin siihen ja siellä Lauri istu perällä soittelemassa kitaraa. Olin jo siinä vaiheessa ihan pim pom ja kun se vilkas vielä meihin päin, niin... Muut siinä kyllästy sitten oottaan ja jäätiin nelisteen siihen. Sitten yhtäkkiä tajuttiin, että jos se tulee, niin eihän meillä oo edes kameraa, eikä mitään. Kaks jäi sitten siihen ja juoksin yhen kanssa hakeen kamerat. Kun tultiin takasin, luultiin, että se oli lähteny, kun ei näkyny enää, mutta se olikin menny toiseen nurkkaan syömään. Tuijotettiin vaan sitä ja koko ajan höpistiin toisillemme "huuda sille, please" "mä en uskalla" "huutakaa nyt joku sille, mä en pysty" "jos se suuttuu, jos se haluu olla rauhassa" "en mä pysty".
Ei uskallettu ja tuijotettiin vaan. Kun se oli syöny, niin se meni hakeen aurinkolasit päähän ja jatko kitaran soittamista ja lähti tuleen ite meiän luokse. Se käveli ihan sairaan hitaasti ja koko ajan vaan lähesty meitä ja mun sydän hakkas ihan hulluna. Sitten se oli siin meiän eessä ihan muutaman metrin päässä ja kaveri sai kysyttyä, että tahtoisiko se kuvaan ja tahtoihan se <3 Kun se tuli, niin se soitti kitaralla Peppi Pitkätossua <3 Siinä oli vähän ongelmia, kun sillä oli se kitara ja menin kaverin kanssa yhteiseen kuvaan. Se kitara oli kaverin tiellä ja ne joutu säätään jotain ja mä vaan onnellisena hehkun siinä sen kainalossa. Sitten kun toisen kaverin piti ottaa kuva, niin se ei osannu käyttää kameraa ja se mun kaa kuvassa ollut kaveri meni selittään. Mä vaan edelleen onnellisena seisoin Laurin kainalossa ja sitä huvitti se kamera-säätö ja se päästi semmoisen söpön "hähähähä"-äänen. Saatiin kuitenkin vihdoin kuva otettua. Sitten - en tiedä miten, koska olin niin paniikissa, tajusin kysyä "saisinko mä vielä halata sua?" ja se siirsi kitaran sivuun ja "no tottahan toki" ja halattiin <3
Sitten otin vielä kahesta kaverista kuvan ja kyseltiin, että tuleeko Liquidia tai Icea keikalla ja kiiteltiin sitä kovasti. Sitten takas jonoon, kun siihen tuli muita faneja.

Oli aivan ihanaa, kun siinä ei ollut ketään muita kun me neljä ja se, ettei ollut mitään kiirettä ja kauheaa tungosta. Ja ehkä ihaninta se, että se tuli ihan ite siihen meidän luo. Ainakin tietää, että se halus tulla <3
Sivut: 1 2 3 4
Julkaisun osoite