Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Biiseistä omia versioita
Sivut: 1 2
En tiedä kuuluuko tämä tänne, mutta olettekos tehneet bändejen biiseistä omia "versioita", siis niin että olette keksineet lisää sanoja tai jotain vastaavaa?

Tässä on The Rasmus aiheinen Uniklubin- Tähtien Alla

Näiden Tähtien alla heitä odottamalla mä kulutan aikaani tietäen, että Rasmus on ihme joka parantaa saa heikommankin päänkin suuntaan parenpaan, näiden tähtien alla mä palvon heitä....

Oon muitakin keksinyt, mutta en nyt muista niitä..

AmandaFlower

Mulla on tapana kääntää biisien sanoja sanasta sanaan jollekkin muulle kielelle ja sitten lauleskella niitä. Yleensä suomesta englantiin, mutta myös toiseen suuntaan ja joskus jopa saksaksi. Se on ihan hauska harrastus, kannattaa kokeilla, siinä paranee kielitaito kun ei muista jotain sanaa ja sitten se jää vaivaamaan... Nää nyt ei ole ihan niin omia versioita, mutta tällasta minä harrasta Razz

Berneri

Meillä on kavereiden kanssa vaikka kuinka monta väännösbiisiä, joille ollaan saatu räkättää. Valitettavasti nyt ei tule mitään mieleen, mutta heti kun tulee, niin kirjoitan tänne. JA TOTTAKAI tämä:

"Laula, laula, Laurinen, yleisöstä sua katselen
Korkeealla loistat vaan, katsot alas faneja,
laula laula, Laurinen, yleisöstä sua katselen"

essukka

AmandaFlower kirjoitti:Mulla on tapana kääntää biisien sanoja sanasta sanaan jollekkin muulle kielelle ja sitten lauleskella niitä. Yleensä suomesta englantiin, mutta myös toiseen suuntaan ja joskus jopa saksaksi. Se on ihan hauska harrastus, kannattaa kokeilla, siinä paranee kielitaito kun ei muista jotain sanaa ja sitten se jää vaivaamaan... Nää nyt ei ole ihan niin omia versioita, mutta tällasta minä harrasta Razz

hei kuolin, luulin että oon ainut joka tekee noin ! :''D mut siis, tota tulee joskus harrastettua. en paperilla, vaan yleensä päässä ja samalla ku biisit soi :--DDD
Berneri kirjoitti:"Laula, laula, Laurinen, yleisöstä sua katselen
Korkeealla loistat vaan, katsot alas faneja,
laula laula, Laurinen, yleisöstä sua katselen"
Mä olin jo unohtanu tämän Laughing

Mä väänsin kerran erään kamuni kanssa Idolsien Tuulet Puhaltaa (oliko se sen niminen?) sellaisen kännykkäaiheisen version, ja oli meillä hauskaa kun äänitettiin sitä kasetille Very Happy Harmi vaan, en enää muista miten se menee.
Rasmus-aiheisia en muistaakseni ole pahemmin tehnyt.
Kerran otettiin yhestä laulukirjasta väsyksissä biisejä ja muokattiin niitä... Paulista hieno biisi saatiin aikaseksi... Laitan tänne joskus jos muistan niitä. Yksi oli ainakin joku Jumala biisi josta sitten väänneltiin Jumsala... :wink: Oli kyllä hauskaa... [smilie=069.gif]

Crow

Mulle tulee näitä yleensä siitä kun kuulen biisien sanat väärin Very Happy sitten aina laulelen niitä biisejä väärillä sanoilla (vaikka tietäisinkin oikeat sanat) koska joskus vaan ne väärinkuullut sanat on niin läppiä Very Happy
Täs on yksi vääntö pmmp:een perhosesta:

"Kärpänen tatuoituna pehvaan..Tahdon lehmän lanta kasaan joten tänne en jää..Bzz Bzz...

Tai jotenkin tolleen se meni...Toi on mun ja yhen mun kaverin tekemä vääntö..Ei millään pahalla sitte pmmp fanit..
Manta kirjoitti:Täs on yksi vääntö pmmp:een perhosesta:

"Kärpänen tatuoituna pehvaan..Tahdon lehmän lanta kasaan joten tänne en jää..Bzz Bzz...
Öhöm, tietääkseni PMMP:llä ei ole Perhonen-nimistä kappaletta, joten tämä taitaa olla Janen kappaleesta ;)
Juu Embarassed hupsis
Dancer kirjoitti:
Manta kirjoitti:Täs on yksi vääntö pmmp:een perhosesta:

Öhöm, tietääkseni PMMP:llä ei ole Perhonen-nimistä kappaletta, joten tämä taitaa olla Janen kappaleesta ;)
sitä mäkin vähän ;)
kyllä on itekin tullut laulettua kärpästä Laughing

ja mä olen sanoittanut uudestaan Petri Munckin Levottoman prinssin [smilie=4452.gif] heh. se oli joskus kuudennella.
Akane kirjoitti:ja mä olen sanoittanut uudestaan Petri Munckin Levottoman prinssin [smilie=4452.gif] heh. se oli joskus kuudennella.

Joo, täälläkin on tullut sanotettuu uudestaan Petri Muncin Levoton prinssi :wink: Samoin Antti Tuiskun En halua tietää- on kehitetty uudet sanat Very Happy
Pyrexia kirjoitti:
Akane kirjoitti:ja mä olen sanoittanut uudestaan Petri Munckin Levottoman prinssin [smilie=4452.gif] heh. se oli joskus kuudennella.

Joo, täälläkin on tullut sanotettuu uudestaan Petri Muncin Levoton prinssi :wink: Samoin Antti Tuiskun En halua tietää- on kehitetty uudet sanat Very Happy

Hahaa!! Minäkin joskus pilailin juuri tämän Levottoman Prinssin sanoituksilla. Tästä taitaa keksi aika helposti.
Sain kaveriltani joskus tämmösen biisin.. Tän on joku Rasmus-fani kirjottanut joskus kauan sitte. Ilmeisesti jostain Anssi Kelan biisistä..? Elikkä en ole siis itse keksinyt.

Keikalla

Keikalla ilta viilenee
Lauri lämpimikseen hyppelee
fanejaan katsoo hymyillen
aloittaa biisin viimeisen
luokan villein oli koulussa
ny 22- musaan koukussa
eikä muista jaksa välittää
masennusta ei oo nähnytkään

Lauri pitää huolen itsestään
eilen sai viestin faniltaan
”Lauri sä oot aivan ihana,
tuuthan mukaan nähdään keikalla”
Lauri ylös nostaa kätöset
aloittaa biisin viimeisen
vielä kerran miettii mielessään
onko tyttö aivan järjissään

Rasmulit matkaa bussillaan
keikat alkaa uudestaan
ei biisit muutu milloinkaan
kaikki säilyy ennallaan
samat soundit kajahtaa
samat sanat lankeaa
ja Lauri kaunis katoaa
-näänkö häntä uudestaan?

Kaunis nuori nalle Lauri on
päätettyään tokal lukion
päätti oman bändin perustaa
otti ison tauon koulusta
mutta Lauri joutui vaikeuksiin
linkkuveitsi kaulaan heitettiin
nyt selviää selviää hän haavoistaan
ja laulujansa jatkaa saa
Kyllä rasmuksilla rahaa riittäis
mut ne ei tahdo auttaa fanejaan
ne sanoo ”Tervetuloa maailmaan
täällä pärjätä saa omillaan”
fanit viettää yönsä rukoillen
”Lauri auta, selviä en”

-chorus-

Lauri saapuu prätkällään
sen Mobilen laitaan pysäyttää
Eero nousee taakse istumaan
kumpikaan ei sano sanaakaan
ja he ajavat taakse päälavan
Lauri avaimensa ojentaa
ja Akia vielä muistuttaa
missä järkät pitää juomiaan

He luulivat jo selvinneensä
kun Lauri näkee peileistänsä
kuinka fanit punaiset läähättää
vaatien pysähtymään
Lauri kääntää kahvaa huutaen
”Pidä kiinni Eero Heinonen”
He mopollaan yöhön katoaa
ja hetken he ovat legendaa…

-chorus-
Skorppari kirjoitti:Sain kaveriltani joskus tämmösen biisin.. Tän on joku Rasmus-fani kirjottanut joskus kauan sitte. Ilmeisesti jostain Anssi Kelan biisistä..? Elikkä en ole siis itse keksinyt.

He luulivat jo selvinneensä
kun Lauri näkee peileistänsä
kuinka fanit punaiset läähättää
vaatien pysähtymään
Lauri kääntää kahvaa huutaen
”Pidä kiinni Eero Heinonen”
He mopollaan yöhön katoaa
ja hetken he ovat legendaa…

-chorus-

Joo toi on Anssi Kelan Puistossa niminen biisi Very Happy Mä repesin tossa vikassa säkeistössä. "kun Lauri näkee peileistänsä, kuinka fanit punaiset läähättää " [smilie=rofl5.gif]
Sivut: 1 2
Julkaisun osoite