Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Uniklubi
Sivut: 1 2 3 4 5 6 7
laitoin tänne tälläsen uniklubi keskustelun ku en nähny et olis ollu jo aihetta mut tänne vaan kaikki uniklubin liittyvät aiheet.Musta uniklubi on hyvä bändi yhden levyn omistan ja haluisin nähdä pojat livenä joskus ku en oo vielä nähny mut teijän vuoro sanoo mielipiteit tästä bändistä. Smile

Berneri

Kyllä Uniklubi on hyvä. Kolmanneksi lempibändini. ^____~ Eilen sain uusimman levyn, kun äiti osti. Olen pari kertaa kuunnellut läpi, mutta kestää aikansa, ennenkuin sisäistän kaikki biisit. Näiden tähtien alla ja huominen ovat varmaan lempibiisejäni. <3

Ja nytkin soi radiosta Uniklubia. Very Happy
Juu tykkään tosi paljon mäki.Yks parhaimmist.Omistan sen ekan levyn ja uuden saan toivottavasti joulupukilta.Livenä oon nähny live 05 ja ne soitti ihan sairaan hyvin siel <3 Huomenna on niiiiiiiiin ihana biisi <3 <3 <3

-sukulaku-

Tykkään Uniklubista todella paljon <3 Yksi lempibändeistäni. Keikoilla yritän käydä aina kun vaan on rahaa. Ja 10 keikkaa on suunnilleen käytynä Very Happy Lisää tulee taas ens kuussa.
Huomenna on kyllä yksi parhaimpia biisejä<3
Uniklubista tykkään kahdesta syystä:

1) Laulaja on aivan mielettömän hyvä. Ääni on upean raaka mutta samaan aikaan koskettava ja pehmeä. Mieletöntä. Livenä laulaa virheettömästi. Näiden tähtien alla (vai mikä se nyt onkaan) on perusteellisen uskomattoman hyvä livenä.

2) Bändillä on nykyään hyvä lookki (varsinkin sillä vaalealla kitaristilla on älyttömän makeet liituraitahousut :wink: )

En omista yhtäkään levyä mutta jos jossakin lähettyvillä soittavat niin olen viivana paikanpäällä! Very Happy
Mä tykkään :> Ekan levyn ostin just joku aika sit, ja uuden saan joululahjaks. Kerran oon nähny livenä, joskus marraskuun puolessa välissä ku ne oli tässä lähellä Smile

Nypon

Uniklubi kuuluu ehdottamasti mun lempi bändehin. Kummatki levyt omista,sekä Rakkautta ja piikkilanka ja Kylmää singlet. KErran olen livenä nähnyt, kun täällä Porissa kävivät.Olisko ollut viime vuonna... Question Jussin ääni on kyllä erittäin upea ja tykkään bändin saundista.
Tykkään kyllä Smile .
Molemmat levyt omistan.Kehän sain juuri eilen, että en oo vielä kauheesti kerinny kuunnella, mutta hyvältä vaikuttaa :wink: .
Keikalla en oo koskaan ollu, aina on ollu joku este kun täällä pääkaupunki seudulla ovat olleet.. :? Mutta ensi vuonna sitten varmasti johonkin menen
Smile .

An

Molemmat albumit ja Kylmää-sinkku löytyy hyllystä. Joskus vuosi sitten olin aivan ihastunut bändiin, mutta nyt olen jo ehtinyt kyllästyä, biisit ovat ainakin lyriikoiltaan turhan samanlaisia. Kuitenkin, vaikka bändi ei mikään erityisen persoonallinen olekaan, niin ne osaavat hyvin sen oman juttunsa.
Kehän sain vasta kolme päivää sitten, ja kyllähän se on hyvä levy. Tuntuu vaan että sinne on tungettu joitain välibiisejä, jotka hukkuu sinne muiden joukkoon. Vanhempaa levyä ei ole tullut vähään aikaan kuunneltua, joten parempi etten sano mitään.

edit// Kaikkea tänne on näköjään tullut kirjoitetettua. No, tämä uudempi levy tuntui aluksi ihan kivalta, mutta olen kyllästynyt siihen täydellisesti, ja oikeastaan koko bändiin. Jotenkin siihen musiikkiin kyllästyi niin nopeasti, kun se on niin samanlaista aina.
Mä rakastan "huomenna"

Tai mulla en on muun laulun Sad

Sophie
"huomenna" on jotain aivan ihanaa! <3 Uniklubi on parantunu kyllä hirmusesti siltä uudelta levyltä. Kun olin hankkinu sen niiden ekan levyn, ja kuunnellu sen tylsäks asti loppuun, olin aika varma siitä etten osta enää niiden tulevia levyjä.. mutta nyt se uusi albumi onkin sitte mun joululahjatoiveiden joukossa Embarassed Ihastuin näihin biiseihin jotka on nyt soinu radiossaki. Ihan hyviä sanotuksia tälläkin bändillä.

Arwen

olin keikalla 9.12. kun ne oli valkeakoskella... veti toooosi hyvä keikan.. kesti about tunnin... [smilie=freek_pomppu.gif]
"Huomenna" on mahtava kappale! Tuntuu, et se ois kuin suoraan mun elämästä... surullinen, mutta kaunis... friikki_pillitys
jyyyyy. oon tykänny. mut tuntuu et ne ei ikin vedä keikkoi sillee et pääsisin niille... ja toisaalta emmä niiden perässä hulluna jaksa juosta.. vaan jos sattuu keikka kohalle ni sit. no yhen keikan oon nähny joo. oli aika muksaa ko oltiiin siel bäkkärillä ja näin. hyvin ne vetää. toivottavasti osuu niiden keikka kohalle useimminki. Smile
Nyt mä sain sen niitten uuden levyn ja se on tooosi hyvä!<3 <3 <3 en kyl oo viel ehtiny sitä nii tarkkaa kuuntelee mut kyllähän sitä täs lomal viel ehtii...
Sivut: 1 2 3 4 5 6 7
Julkaisun osoite