11.12.2005, 14:48
Joko mä oon sokea tai koko foorumissa ei ihan oikeesti oo keskustelua Dead Lettersistä! Ei kyllä haustakaan löydy, joten kaipa toi jälkimmäinen on oikein.
Huomasin tossa ku katselin DL:n aikaisia kotisivuja et levystä on ilmestyny Suomessa myös Limited Edition, joka sisältää kaikkee eksrtaa, mm. ylimääräisen biisin Everything You Say. Multa on kyllä mennyt tämä biisi ihan ohi.
Never heard. Olisko kellään tätä koneella? Jos mesellä vaikka pistäis.
Mut itse albumiin. Viime aikoina on jäänyt Dead Lettersin kuunteleminen mulla aika vähään.
Enemmänkin on soinut HFTS ja Into. Mutta DL sisältää tosi monta ihanaa biisiä. Niinku tuolla äänestyksessä onkin jo aiemmin todettu, että täytyy olla loistava levy, koska jokainen biisi on saanut vähentään sen yhden äänen. Dead Letters on parhaimmillaan, jos sitä kuuntelee harvoin. Sit silloin kun sitä harvoin kuuntelee, se kuulostaakin tosi ihanalta. Levy kuuluu mun syksyyn, sillon sitä tulee yleensä enemmän soitettua. Tänä syksynä tosin tietysti soi HFTS aika paljon. Mut kaiken kaikkiaan loistava levy, se levy joka sai mun kiinnostuksen syttymään Rasmusta kohtaa. Ikuisesti kiitollinen niille tyypeille, jotka sitä soittivat kesällä rannalla ja siten tekivät musta fanin. ;)
Huomasin tossa ku katselin DL:n aikaisia kotisivuja et levystä on ilmestyny Suomessa myös Limited Edition, joka sisältää kaikkee eksrtaa, mm. ylimääräisen biisin Everything You Say. Multa on kyllä mennyt tämä biisi ihan ohi.
Mut itse albumiin. Viime aikoina on jäänyt Dead Lettersin kuunteleminen mulla aika vähään.