Kaverini olin joskus sattunut saamaan jostakin tällaisen sinkun, jossain oli kai myyty jossain tms. Eli ainakin kansi on samanlainen, kuin tavallisessakin Chillin sinkussa mutta levy on sellainen erikoinen, siis ihan oikean levyn kokoinen, mutta siinä on noin 4cm:n pituinen läpinäkyvä reuna, ennekuin "varsinainen levy" alkaa, ja siinä lukee The Rasmus liekkilogona ja Helsinki liekkinä vaaleansinisellä taustalla. Toisella puolella on painettu musta teksti: "0225 OUT OF 2000" Ja etupuolella on poikien nimmarit. Sain siis kyseisen levyn tältä kaveriltani synttärilahjaksi, koska hän ei pidä niin paljoa Rasmuksesta.
Kenelläkään muulla tätä?
mulla on kanssa se... eiks siin oo myös rasmujen nimmarit siin kannessa?
(mun se levy on 1772 out of 2000)
shalimar kirjoitti:mulla on kanssa se... eiks siin oo myös rasmujen nimmarit siin kannessa?
(mun se levy on 1772 out of 2000)
Joo, onhan ne. Kirjoitinkin näin:
Berneri kirjoitti:Ja etupuolella on poikien nimmarit.
Mukava tietää, että jollakin muullakin on tämä. Mistä oiken sait sen? Se minua kiinnostaa paljon. Olen todella kiitollinen tälle ystävälleni, joka antoi tämän minulle.
oho oon sokea

ite ostin sen muistaaksen huuto.netistä
shalimar kirjoitti:oho oon sokea
ite ostin sen muistaaksen huuto.netistä
Okei. Ollaankohan me ainoot täällä, joilla on tämä. o___o Onhan tämä toisaalta kyllä aika harvinainen.
Minä ilmottaudun! Minäkin omistan tuon spesiaali painoksen ja tietty myös tavallisen painoksen. Ostin tämän muutama vuosi sitten luokkakaverilta, joka ei enää oikeen tykkää rasmuksesta, mutta oli tykännyt kesällä -01. Eihän tässä oikeestaan muuta erikoista, nimmarien lisäksi, ole kuin Can't stop me biisi, mutta sekinhän on Inton special editionilla... Omani näyttäisi olevan 697 2000:sta
Aika hyvin, meitä on jo kolme, 2000:sta.
Missäs ne loput 1997 on? Kun ajattelee, niin monikohan niistä on mennyt aikojen saatossa rikki. o_O
Amanda
Mutta on se silti erikoinen. Tunnearvoa ainakin on, jollei mitään muuta. :wink:
Berneri kirjoitti:Aika hyvin, meitä on jo kolme, 2000:sta.
Missäs ne loput 1997 on? Kun ajattelee, niin monikohan niistä on mennyt aikojen saatossa rikki. o_O
Mun eräällä kaverillani joka joskus aikoinaan tykkäsi Rasmuksesta oli myös tämä painos, mutta hän myi sen huudossa pois... Tiedä sitten mitä sille nykyään kuulluu
Berneri kirjoitti:Amanda
Mutta on se silti erikoinen. Tunnearvoa ainakin on, jollei mitään muuta. :wink:
Onhan suillä tietty tunnearvo ja kaipa sillä on rahallistakin arvoa kun mietti miten suosittu Rasmus on ulkomailla, kyllä sillä varmaan muutaman satasen vois netota, jos viitsisi myydä. Mutta eihän me semmoisia, missään nimessä

Hei tunnustaudun myös joukkoon! Itse taisin ostaa sen joltain tytöltä swapparit.netin kautta joskus vuosi sitten ehkäpä. Voin tuon numeron katsoa tuossa myöhemmin kun nyt en ole kotona niin en pääse tarkistamaan.
Hohoo enpä olekkaan koskaan ajatellut tämän rahallista arvoa. Siitähän saattaisi huuto.netissä saada oikeasti rahaa kun mainostaa vaan, että tästä on sitten sen 2000 painosta että kyllä tämä halvalla lähtee siihen verrattuna :''D
Hauska huomautus oli kyllä tuo. En ole ennen ajatellutkaan että se on joku erilainen painos. Luulin että kaikki chill -singlet ovat samanlaisia ja että hän, joka minulle tuon myi, oli vain joskus ollut poikien fani ja saanut nimmarit singleen.
Mulla on samanlainen, mutta ilman nimmareita..

Riikka
Jep, en varmaan olisi itsekään kiinnittänyt muuten numeroihin huomiota, muttakun kaverini kertoi, että niitä on jaettu Suomessa 2000, niin ajattelin heti, että täytyy olla jokin merkki, että se on yksi niistä 2000:sta. Ja löytyipäs. :'D
Ja olen myös samaa mieltä, varmaan rahaa irtoaisi nyt, mutta varmasti enemmän myöhemmin, kun levyjä on vähemmän. Varmasti osa on nimittäis mennyt rikki, tms. Ikinä en vain tuota myisi. Sillä on rahallista arvoa, kyllä. Mutta sitäkin enemmän tunnearvoa.
Millainen muuten "oikealla" Chillin sinkulla on se levy? Siis minkä näköinen. ^__^ Kun itse en tätä omista.
Berneri kirjoitti:Millainen muuten "oikealla" Chillin sinkulla on se levy? Siis minkä näköinen. ^__^ Kun itse en tätä omista.
Se on sellainen tosi ohuessa pahvikotelossa oleva, samalla kansikuvalla varustettu kuin tämäkin ja se levykin on samanlainen, paitsi että se sininen osa on pienempi ja se sisältää ainoastaan chill:n ja f-f-f-falling:n akustisen version...
rasmus_girl_8 kirjoitti:Mulla on samanlainen, mutta ilman nimmareita..
Oletko varma että sulla on just se rajoitettu painos, eikä tuo normaali sinkku, jota tuossa ylempänä kuvailin. Tai siis mulle on jäänyt käsitys että kaikissa tällaisissa sinkussa missä on can't stop me ja falling:n video niin niissä olis nimmarit...
AmandaFlower kirjoitti:rasmus_girl_8 kirjoitti:Mulla on samanlainen, mutta ilman nimmareita..
Oletko varma että sulla on just se rajoitettu painos, eikä tuo normaali sinkku, jota tuossa ylempänä kuvailin. Tai siis mulle on jäänyt käsitys että kaikissa tällaisissa sinkussa missä on can't stop me ja falling:n video niin niissä olis nimmarit...
Muistan lukeneeni jostain, että Chill-sinkusta olisi kolme versiota, tavallinen (joka mulla on), sellainen maxi-sinkku missä on Can't stop me ja sitten tuo missä on nimmarit. En ole varma, mutta tuolla therasmus.comissa on sinne Chillin kohdalle merkitty Chill, Can't stop me ja akustinen Falling, eikä se varmaan tarkoita sitä sinkkua missä on nimmarit. Ai joo, eihän siinä olekaan sitä videota. Ehkä se on vain siinä harvinaisimmalla sinkulla.
No tuossa oli selitystä, mutta mitään varmaa tietoa mulla ei ole.

An kirjoitti:AmandaFlower kirjoitti:rasmus_girl_8 kirjoitti:Mulla on samanlainen, mutta ilman nimmareita..
Muistan lukeneeni jostain, että Chill-sinkusta olisi kolme versiota, tavallinen (joka mulla on), sellainen maxi-sinkku missä on Can't stop me ja sitten tuo missä on nimmarit. En ole varma, mutta tuolla therasmus.comissa on sinne Chillin kohdalle merkitty Chill, Can't stop me ja akustinen Falling, eikä se varmaan tarkoita sitä sinkkua missä on nimmarit. Ai joo, eihän siinä olekaan sitä videota. Ehkä se on vain siinä harvinaisimmalla sinkulla.
No tuossa oli selitystä, mutta mitään varmaa tietoa mulla ei ole. 
Tää on hyvin mahdollista, mä en tosin ole koskaan kuullut kolmesta versiosta vaan kahdesta, mutta niin sen täytyy olla, koska jos virallisetkin sivut niin väittää. Os kiva saada varmistus jos jollain olis just tuo versio missä on siis kolme biisiä, eikä videota eikä nimmareita...
Joo siis minun levyni on numeroltaan 0621 out of 2000
Rupesin sitä etsimään ensin itse levystä kunnes sitten huomasin sen kotelon takakannessa. Onhan teilläkin siis näin?