Harmittaa vietävästi, kun näin tämän lopusta vain n. 10 minuutin pätkän. Katsoin rauhassa Everwoodia ja muistin aivan liian myöhään koko jutun, vaikka olin painottanut itselleni varmasti sata kertaa, että siellä on Rasmus. Eli siis nauhoittiko kukaan kyseistä ohjelmaa ja onko mahdollisuuksia laittaa nettiin? (Laadulla ei niinkään väliä, kunhan ääni kuuluu jotenkin ja kuva ei ole pelkkää sumeaa mössöä.)
Ja muitakin kommentteja saa sitten heitellä tänne.
Mitä nyt siitä lopusta jotakin näin, niin kommentit siitä, että Pauli jäi Intiaan olivat hyviä ja se Agnesin kysymys pojille oli aika suloinen.
Ei se haastattelu kestänyt kuin jonku 10 minuttii ihan sen ohjelman lopussa. Ja ainaki mun mielestä se Agnesin kysymys pojille tuli siinä melko alussa...
Pojat olivat muuten erittäin hyvän näkösii! Ja ihan asiallisii kysymyksiikin oli. Ei mitään poikien yksityiselämista, siitä olin positiivisesti yllättynyt.

En siis jäänytkään paljosta paitsi, huh. Olisi kyllä silti ihana saada tuo haastattelu koneelle.
Esittivätkö ne mitään biisiä? Akustinen Sail Away olisi ollut ihana kuulla...
Eipä ne mitää kappaletta esittäny..

Mä laitoin nauhalle, mut en taida koneelle sitä saada. :? Oli ihana haastattelu, vaikka olikin niin lyhyt. Ei tosiaan paljon poikia kuultu, odotin edes vähän pitempää juttua. Mut kelpaa tuokin. ;)
Vähänkö oli ihana se lettujuttu. <3 Pojat (tai siis Lauri) muisteli ihan ekoja keikkoja, missä ne oli paistanu faneille lättyjä!

Mulla muodostui heti kuva päässä Lauri pörröpää lavanreunalta viskoo lättyjä yleisöön.

Miksi en tajunnut tohon aikaan mitään musiikista?

petyin kun ne ei kysynykkään mitään kysymyksiä mitä sai laittaa niiden sivuille... ehkä ne unohti

Ei ku ne sano muistaakseni ohjelman alussa et kysymyksiä on tullut tosi paljon ja luki muutaman. Ja sanoivat että esittävät sit haastatellessaan joitain katsojien laittamia kysymyksiä ominaan.

Eli jospa siellä joku fani sai vastauksen kysymykseensä.
mulla ei ollut yhtään tietoa että ne olis siellä

mutta siellä sivulla taitaa tulla se pätkä, kattelin et siellä olis ollu kaikista muistakin vieraista!

nyt vaan odottelemaan.
Luultavastikin toi Rasmus pätkäkin tulee Tuomas & Juuso ohjelman nettisivuille. Ainakin siellä on aiempien ohjelmien haastattelut. Sieltä siis katsastamaan jos ei nähnyt niinkuin minä.
http://www.nelonen.fi/tje/experience-tv.asp
Ei ku sit odotellaan vaan millon uusimmat pätkät tulee. Tuolta löytyikin vaikka mitä ihania videopätkiä, et kiitos vaan linkistä!

Siis onko niistä aiemmista vieraista ihan kokonaiset haastatteluvideot siellä sivulla?Eli toisin sanoen jokainen tuon sarjan jakso on siellä sivulla, niinkö?Itse kun en pysty katsomaan, ei kone pysty avaamaan, kun on liian täynnä (Rasmus-)tavaraa..
Olisi kiva jos joku vähän valottaisi asiaa, että onko ne vaan pätkiä niiden vieraiden haastiksista vai ne kokonaan?
Mä oon käsittäny et ihan koko haastatteluvideot on noilla nettisivuilla esillä. Mutta ei käsittääkseni ihan koko ohjelmaa esim. musiikkiesityksiä en oo sieltä löytäny.
Ilmeisesti haastattelut on aika lailla kokonaan. Mut esiintymisiä ei siis oo, valitettavasti. Smakin akustinen veto ois ollu aika nannaa. ;)
Nyt se on siellä. Harmittaa, että siinä ei ollut muuta kuin se haastattelu, se Eero-juttu olisi ollut hauska nähdä uudestaan ;)
melkeinpä kuolasin kiinni koneen ruudussa, harmitti niin kun jäi tv-versio näkemättä.. hauska kuvitella lauri paistamassa jotain lettuja ja tunkemassa päälle mansikkahilloa.. ihanaa.