Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: Sail awaysta musavideo
Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8

Guest

kuulin laurilt et sail away'stä tulis uus video! oon iha kuumana siihen tj.

muokkasin otsikkoa, ettei ihmiset saa väärää kuvaa asiasta - Ouzap
Jaahas.. taas sinä Smile et näemmä vähästä lannistu..
Juu, eiköhän siitä Sail awaysta musiikkivideo tule, kun kyseisestä kappaleesta kerran on seuraava single (ainakin kuulemani mukaan) tulossa ;)
_Ninzu_ kirjoitti:Jaahas.. taas sinä Smile et näemmä vähästä lannistu..
Juu, eiköhän siitä Sail awaysta musiikkivideo tule, kun kyseisestä kappaleesta kerran on seuraava single (ainakin kuulemani mukaan) tulossa ;)
ai onko siitä tulossa seuraava sinkku? Surprised
enpä oo asiasta kuullu..
mm. täällä lukee että sail away olisi seuraava single http://www.therasmus.se. Odotan kyllä mielenkiinnolla videota (:

Liquid

Ei kai Sail Awaysta tuu seuraava sinkkua!!!? Surprised Ei saa pilata hyvää kappaletta laittamalla sitä sinkuksi.

Eve

Liquid kirjoitti:Ei kai Sail Awaysta tuu seuraava sinkkua!!!? Surprised Ei saa pilata hyvää kappaletta laittamalla sitä sinkuksi.

Toi on kyllä totta. Täytyy vaan lopettaa se vähänenkin radion kuuntelu ihan kokonaan... ;)
Mutta videosta tulee varmasti kaunis, tai ainakin toivois että tulis kun on niin kaunis kappalekin.
~twilight~ kirjoitti:mm. täällä lukee että sail away olisi seuraava single http://www.therasmus.se. Odotan kyllä mielenkiinnolla videota (:

Toivottavasti tulee yhtä kaunis video, kun on kappalekkin. (:
Pitäis melkeen toivoo et mistään biiseistä ei tehtäis musavideoita ku ne "pilaa" hyvän biisin.. :wink: No ei ny sentään. Toivottavasti sitä mahd. tulevaa videota ei sit pyöritetä yhtä paljo esim. Voicella ku No Fearia, silloin siihen saattaa kyllästyä! Question
Onks ne sanonu jossain haastiksissa, että tästä seuraava sinkku? ( :
Tää on varma sinkkuvalinta.
Eve kirjoitti:
Liquid kirjoitti:Ei kai Sail Awaysta tuu seuraava sinkkua!!!? Surprised Ei saa pilata hyvää kappaletta laittamalla sitä sinkuksi.

Toi on kyllä totta. Täytyy vaan lopettaa se vähänenkin radion kuuntelu ihan kokonaan... ;)
Mutta videosta tulee varmasti kaunis, tai ainakin toivois että tulis kun on niin kaunis kappalekin.

Ää, ei Sail awaysta sinkkua Confused Se kuluu loppuun, eikä toimi läheskään yhtä hyvin, jos se soi jatkuvasti radioissa ja video pyörii jossain Voicella. ^_^
Siihenhän kyllästyy,jos sitä koko ajan tulee radiosta... Crying or Very sad
Pöh. Biisit pilaantuu radiossa. Mutta toisaalta tahtoisin todellakin nähdä, millainen video Sail Awaysta saadaan aikaan! Toivottavasti ihana.

Liquid

Minä juuri pelkään sitä, että tämäkin levy pilataan sillä, että tulee 6 sinkkua joita soitetaan radioissa 24/7. Juuri tuon radiosoiton takia en pysty enää kuuntelemaan Dead Letterssiä. Tai no ne kappaleet menee edelleen täysillä mistä ei ole sinkkuja tullut, mutta muut on kulutettu puhki radioissa.

Gwindorfyel

Hieno juttu, Sail Away on ihana kappale!
Onneksi minä en koskaan kuuntele radiota, eikä meillä näy mitkään musiikkikanavat, niin minulle ei voi käydä tuollaista kyllästymisjuttua.
Liquid kirjoitti:Minä juuri pelkään sitä, että tämäkin levy pilataan sillä, että tulee 6 sinkkua joita soitetaan radioissa 24/7. Juuri tuon radiosoiton takia en pysty enää kuuntelemaan Dead Letterssiä. Tai no ne kappaleet menee edelleen täysillä mistä ei ole sinkkuja tullut, mutta muut on kulutettu puhki radioissa.

Kuinka?Minun mielestäni Dead Lettersiä on oikeasti mahtava kuunnella, kun sieltä on lähtenyt niin monta singlejulkaisua!
No, ehkä tosiaan johtuu siitä etten kuuntele radiota niin en ole niitä hirveästi kuullut sieltä, mutta ajatus asiasta tekee hienon tunnelman levyn kuuntelulle.
Ymmärsikö kukaan? Very Happy

Crow

"The band is also preparing for the next single, Sail Away. The video for it will be filmed in Riga, Latvia, September 18 and 19. The release date for the single is not yet decided, but is likely to be late October or early November."

Tuon sain sen "news letter" jutun kautta.. Smile

Eli seuraava sinkku on Sail Away, musavideo sihen kuvataan Riikassa (Latviassa) 18 ja 19 päivä Syyskuuta. SInkun ilmestymispäivää ei ole vielä päätetty mutta luultavasti se ilmestyy joskus Lokakuun lopulla tai Marraskuun alulla.
Sivut: 1 2 3 4 5 6 7 8
Julkaisun osoite