Suomalainen The Rasmus Foorumi

Täysversio: The Darkness

Myself.

Jos pidät bändin musiikista :
- Mistä biisistä tykkäät eniten? Omistatko levyjä?
- Oletko ollut keikoilla / menossa keikoille?
- Kauanko olet tykännyt bändistä?

Jos et pidä bändin musiikista :
- Miksi et pidä siitä?
- Mitä mieltä olet vertailusta The Darknessin ja Rasmuksen välillä,
josta on saanut lukea useista lehdistä?

Itse tykkään todella paljon kummastakin bändistä,
enkä todellakaan näe bändien musiikissa paljoakaan yhteneväisyyksiä. 8)
Enpä kovinkaan pidä yhtyeestä, eipä minulla kyllä pahemmin mitään tätä vastaankaan ole. Livenä ihan kuunneltavaa, kun siis Ankassa -04 livenä bändin näin.
Missähän lie tynnyrissä olen elänyt, kun en ole koskaan kuullut mitään vertailuja The Darknesin ja Rasmuksen välillä... Ja jos jotain kantaa pitää asiaan ottaa, niin en kyllä mitään yhtäläisyyksiä bändien välillä näekään.

AmandaFlower

Mä en ole oikeastaan puolesta enkä vastaan. Sen vähän minkä olen tän bändin tuotannosta kuullut on ollut ihan hyvää, mutta se rajoittuu muutamaan sinkkubiisiin. Ankkarockissa olin vuonna -04, mutta lähdin pois melkein heti rasmuksen jälkeen, en halunnut jäädä katsomaan muita bändejä, joten en sillon Darknesia siellä nähnyt... Olis kyllä varmaan ollut ihan hyvä, ainakin olen kuullut kehuja.

Tohon Rasmuksen ja Darknesin vertailuun, niin olen kyllä kuullut verratavan, mutta minusta se on aika hassua, sillä sen verran erilaista musaa bändit tekevät. Tai siis jos katsoo jo laulajien laulutyyliä niin tämä Darknesin laulajahan laulaa niin Robert Plantmaisesti kovaa ja korkealta toisin kuin Lauri... Eikä se musiikkikaan melodisesti hirveästi toisiaan muistuta. Tai sitten mä en ole kuullut tarpeeksi Darknesin musaa..

Myself.

Tietääkö kukaan Darknessin suomenkielistä foorumia?
Oon yrittäny googlettamalla etsiä, muttei tunnu löytyvän. [smilie=riips.gif]

kenit88

Hazeld eyeissä on rock tunnelmaa ja one way ticket to hel on kans aika rock biisi( video on kullä ehkä kaikkien aikojen huonoin mut ei se mitään ja sopii ainakin heidän tyyliinsä). Omistan heidän uudemmaan levyn, en nyt tosin muista levyn nimeä ja tarkoituksena on varmasti hankkia edellinenkin levy jossain vaiheessa. Heidän biiseissään soi pelkkä rock ilman mitään hiphop kikkailuja jota nykyisin on jokaises rock bändissä.
Julkaisun osoite