Itse pidän ainakin eniten komedioista. Mikään ei voita kunnon nauruja. Heti perässä tulee fantasia ja kauhu. ^___^ Piirrettyjä ei saa unohtaa! Paras on ehdottomasti Keisarin uudet kuviot. Niin hauska. :'D Lempielokuvanne, kertokaa nekin. Minä pidän Van Helsingistä ja Eurotrpisistä. Eurotpissä jää eräs laulu hyvin mieleen. ;>
Scotty doesn't know, Scotty doesn't know, Scotty doesn't know..
//MUOKS// Skorpionikuningas ja Muumiotkin ovat mahtavia. :'D
Minä katson elokuvia ihan liian vähän, en juuri lainkaan.

Äänestin kuitenkin fantasiaa, pidän siitä jos leffassa on käytetty mielikuvitusta ja siinä on jotain sellaista mitä ei voisi tosielämässä tapahtua.
Olen katsonut kerran Edward Scissorhandsin, ja se oli kyllä paras elokuva minkä olen nähnyt. Siinä on kiva idea joka on toteutettu hienosti. Lord of the rings -trilogia on myös hieno, vaikka siinä on varmaan tuhat asiaa jotka olisin tehnyt eri tavalla, ne elokuvat tuntuvat vähän sellaisilta laimeilta kirjaan verrattuna.
Berneri kirjoitti:Itse pidän ainakin eniten komedioista. Mikään ei voita kunnon nauruja.
Yhdyn tohon ;) Mä katon aika vähän leffoja, mutta sillon kun katon, niin ne on yleensä komediaa. Ei noi muut "lajit" iske oikee..
Mie äänestin komediaa... Ku pienenä oli nii kiva aina kattoo Jim Carreyn (ja kyllähä mie vieläkii katon) elokuvia ja muita humoristisia elokuvia ;)
Batmanit ei taija ola komediaa, mut niistä mie tykkään...
Ja fantasiasta akns tykkään, niiku Potterit ja Sormusten Herra...
Kauhuu joskus katoin (esim. Ring, Halloween, Uinu uinu lemmikkini) tässä, mut nyt oon päättäny et en kato enää, ku ne jää aina vaivaamaa...
Draamaa, AH Saksikäsi Edward, Moulin Rouge [smilie=kauriinsilmat.gif]
*romantikko* :wink:
Aika vaikea vastata, koska olen nähnyt paljon aivan ihania ja loistavia elokuvia, kaikista noista aihepiireistä. Komedioita on aivan älyttömän paljon loistavia, kauhusta Queen of the Damned, lääääääh <3 Draama: ihana ihana Gilbert Grape!! <3 Toiminta elokuvista Tomb Raiderit ovat hyviä, niistä tykkään. Äänestin kuitenkin fantasiaa, koska Taru Sormusten Herrasta elokuvat ovat niin mielettömän kauniita, ihania ja lumoavia, etten tiedä mitään niiden veroista..
Döörr kirjoitti:Draamaa, AH Saksikäsi Edward, Moulin Rouge [smilie=kauriinsilmat.gif]
*romantikko* :wink:
sama täällä, mutta enpä nyt mitään elokuvia osaa tähän hätään nimetä ;)
mulla ei oo mittään tiettyä genreä mikä olisi ylitse muiden koska katon kuitenki niin vähän muutenki leffoja. no, kaitpa se draama toimii mullekki parhaiten.
Äänestin kauhua, rakastan kauhuelokuvia, varsinkin juuri leffateatterissa on aivan ihanaa katsoa niitä kun ne äänet ovat niin kovalla ja voi hätkähtää joka kohdassa kunnolla. Mutta myös draama ja komedia ovat suosikkejani.
En osaa parhaita elokuvia luetella, niitä on niin paljon.
Mä tykkään vähän kaikenlaisista elokuvista, mut kyllä ne kauhuelokuvat on eniten se mun juttu. Lempielokuvia on ainakin The Grudge (Kauna) ja The Mummy (vaikkei se nyt kauhuleffa oikeastaan ole). Lempinäyttelijöitä on Arnold Vosloo, Kiefer Sutherland ja Johnny Depp. Mä en tykkää kauheasti komedialeffoista (esim. Jim Carrey oksettaa mua), mut onhan niitäkin jotain hyviä, ei nyt tuu kyl yhtäkään mieleen, mut.. x) aijoo! Mr. Bean on aika legendaarinen
Tietenkin on sitten tämä kuuluisa Taru Sormusten Herrasta trilogia, mutta jostain syystä se ei mua kauheasti oo lämmittänyt. Kaikki leffat oon kyl siitä nähnyt.. Orlando näyttelee kyl pirun hyvin siinä, vaikken herrasta muuten kamalasti välitä ;)
Mä katson elokuvia laidasta laitaan, mutta draamaa on kyllä lempparia, pitähän sitä aina välillä päästä itkemään :wink: Ehdoton lemppari on Forrest Gump, joka mun on pakko katsoa pari kertaa vuodessa.
Komediasta pidän paljon, mutta en sellaisesta alapäähuumorista(kuten vaikka american pie) vaan viime aikoina olen innostunut katsomaan paljon Marilynin leffoja ja niistä suurin osa on 50-luvun huumoria.
Kauhusta en pidä oikestaan ollenkaan. Olen kyllä nähnyt paljon kauhuleffoja, mutta mielestäni esim. Ring

ä ei ollut mitään pelottavaa. Jotkut elokuvat taas olen nähnyt liian nuorena ja niistä on jäänyt traumoja. Vaikka se Halloween leffa missä on Josh Harnet, niin sen katsoi noin kymmenvuotiaana ja pelkäsin sitä naamaria ihan älyttömästi, enkä katsonut kauhuelokuvia pitkään aikaan. Nyt pitäisi varmaan katsoa elokuva uudestaan, koska tuskimpa siinä enää mitään pelottavaa on
Hyvin toteututetusta fantasiasta pidän esim. Sormusten herrasta, mutta Harry Potter leffat tökkii pahasti. Hirveästi en ole fantisia elokuvia kylläkään katsonut noihin se melkeimpä rajoittuu.
Action leffoista pidän myös, varsinkin jos sankarina ja maailman pelastajana on Bruce Willis <3. Myös James Bondeja olen katsonut ja onhan ne ihan viihdyttäviä.
Musikaalit ovat myös yksi lempielokuvalajini, mm, Moulin Rouge ja Chigago uusimmista ja tietysi SNF sekä herrat pitävät vaaleaveriköistä ovat ehdottomia suosikkeja. Tähän vaikuttaa tietysti se että itse tanssin aika paljon ja sitä kautta on kiva katsoa myös tanssillisia elokuvia.
Ja sitten vielä lasten piirretyt elokuvat. Niitä minä rakastan, varsinkin leijonakuningasta. Se on ollut yksi lempielokuviani varmaan siitä asti kun ilmestyi ja vieläkin katson sitä aika säännöllisesti
Eli olen aika kaikki ruokainen elokuvien suhteen ja myös näyttelijöillä on vaikutusta lähes yhtä paljon kuin genrellä siinä aijonko jonkun elokuvan katsoa.
njooo. musikaaleista kaikkein eniten.
tosin toimintaleffat on kans mun mieleen

hmm. ja draamaa mieluummi ku komediaa...kai.
Näistä vaihtoehdoista ehdottomasti kauhua.
mm. molemmat Ringit ja Hohto on suosikkeja
Toinen aihe on Scifi-leffat, tykkään kaikesta avaruusolioihin liittyvästä

miut raahattiin starwars sithin kosto kattomaan, vaikka en mä tiiä niistä elokuvista mitään.

sormusten herra 3 käytiin kans kattomassa. tässä tämmönen veikeä video siihen liittyen ;)
http://www.riemurasia.net/jylppy/display...=11&pos=10
huom, minä en sitä löytänyt vaan mun veli.
Akane
Tuo sävel jää ikävästi mieleen ja sitä alkaa hyräilemään.
Kiitos piristyksestä. *nauraa Klonkulle*