4.12.2005, 11:11
4.12.2005, 12:48
hei, hyvä ajoitus! nimittäin just viime yönä näin aika kummallisen unen.
siinä mä olin jossain meren yms. rannalla, siinä oli joku laituri. mä olin siellä ja mun olis ollu tarkotus sukeltaa ja leikkiä jotain merenneitoa
mä en sit uskaltanut hypätä veteen, koska se vesi oli niin tummaa. sit yhtäkkiä siihen tuli ylex:n juhalahti ja peltsi! se tais olla peltsi joka meni veteen, ja juhalahti sanoi ettei tartte pelätä, meen vaan rohkeesti vaikka rantaa pitkin veteen. mä sit menin siihen laiturin reunalle istumaan ja laskeuduin siitä veteen. ja mä vajosin nopeesti veden alle, sit mä vasta tajusin että mulla oli uimalasit. siellä laiturin alla oli joku iso lasilaatikko, ja siellä oli joku tyttö, joku julkkis, mut en muista kuka. siellä mä jonkun aikaa sukeltelin ja sit menin rannalle. siellä oli jotain ihmisiä ja joku tapahtuma, mut en enää muista mitä siellä oli.
sitten kun mä olin menossa takasin veteen, huomasin et siinä jossain penkeillä istui Nerdeen Nuppu ja Emily. ja yhtäkkiä ne muuttui mun luokkakaveriksi ja yheksi vanhaksi kaveriksi. ne molemmat kysyi et onks mulla uudet farkut, vaikka mulla ei ollut ees farkkuja, vaan jotkut kangashousut, mitkä mulla on oikeestikin. sit mä vaan selitin siinä jotain, eteei mulla oo farkkuja, tai jotain...
vähän outo uni! [smilie=shalal.gif]
siinä mä olin jossain meren yms. rannalla, siinä oli joku laituri. mä olin siellä ja mun olis ollu tarkotus sukeltaa ja leikkiä jotain merenneitoa
sitten kun mä olin menossa takasin veteen, huomasin et siinä jossain penkeillä istui Nerdeen Nuppu ja Emily. ja yhtäkkiä ne muuttui mun luokkakaveriksi ja yheksi vanhaksi kaveriksi. ne molemmat kysyi et onks mulla uudet farkut, vaikka mulla ei ollut ees farkkuja, vaan jotkut kangashousut, mitkä mulla on oikeestikin. sit mä vaan selitin siinä jotain, eteei mulla oo farkkuja, tai jotain...
vähän outo uni! [smilie=shalal.gif]
It's Madness
4.12.2005, 15:00
No siis noita outoja unia kyllä löytyykii xD
No joskus ku olin jtn 9 tai 8 v., olin nukkumassa ja miun jalkopäässä nukku miun kissa, Viiru (Viiru on nyt poissa maailmasta), olin työntäny varpaat liian lähelle kissaa, ja se ei siitä tykänny... No unessa näin, et olin jossai synkässä, mut punertavanruskeessa kirjavassa mehässä... Sit jostai puunrungosta tuli joku pien linnunpoikane, ja se alko nokkimaa miun varpaita ja mie yritin mennä pois et se ei nokkis, mut se vaa jahtas (tai siis seuras)... Sit heräsin ja huomasin et Viiru puri miun varpaita (ku olin työntäny ne liian lähelle)
----
Ja sit tässä vähä aikaa sitte, illalla kävin nukkumaa ja iskä ja äiti jäi vielä olkkariin (olkkari miun seinän takana)... Mie nukahin ja kuulin et iskä oli menossa nukkumaa (unessa) ja laitteli verhoja kii... En meinannu saaha unta ja sit ku iskä sai verhot kii (olkkarissa ei oikeesti ikinä laiteta verhoja [paitsi jos haluun pimeetä olkkariin, ku katon telkkarii] kii) ni nukahin... Ja tuntu et en nukkunu yhtää ku jo oikeesti aamulla äiti tuli herättämää... Oli outo, ihanku en ois nukkunu ku vaa pari minuuttii...
---
Yks aamu, kello soi ja miun ois pitäny herätä (mut enpä vaa, nii tavallista miule)... Näin unta et olin jossai mummin luona, mut mummi ei asunu tai ollu sillo sielä, olin yksin... Ja sit yhtäkkiä miun paras serkku oli sielä... No, olin käyny just psykiatrianpolilla (mut en siitä nähhy mitää) ja sieltä sit menny "mummille", ja katoin kelloo, et se oli kakskyt vaile kaheksa ja et kohta pitäs lähtee... Niiku aina, mie vielä viivyin vähä aikaa... Ja sit kello olikii kemmentä tai viittä vaile kaheksa, ja koulu alko 08.10... Ja sit muistin et "ainii, miehä oon kaupungissa, mite mie nyt kerkeen kouluu??!!" ja sit katoin et monelta seuraava linkki lähtis, se lähti tasan 08.10, eli en sit meny linkillä... Lähin nopeesti kävelemää koululle... Tulin risteykseen ja kello oli 08.00 (ooikeesti matka ei menis noi nopsaa), ja näin koulun huoltsikan takana, mut en muistanu et se sielä olis ja yritin miettii sitä matkaa sinne, mut ei tullu koulu kertaakaa vastaa siinä... No sit huomasin et se kouluhan on just sen risteyksen vieressä missä mie olin... Ja lähin sit kouluun ja olin siellä sit 08.00 (vaikka just olin siihe aikaa risteyksessä)...
Sit mie heräsin, ja ajattelin et tää tuntuu unelta mut on kait totta... Ei se ollu... Nousin sängystä ja menin tuonne käytävää ja iskä kysy et mites se koulu, kerkesinkö sinne (et se uni ois ollukkii totta), no sanoin "Tää nollanolla nollanolla kerkes jtn..." ja sit taisin iha oikeesti herätä (ja se ei ollu unta se heräämine) ja ajattelin et "vieläkiikö mie oon täälä??"
---
Ja eile katoin Batman- ja Batman-Paluu -DVD:itä, ni näin niistä jtn unta, en muista mitä... Mut jtn et DVD:itä kattelin jne...
Jos mie kertosin kaikki unet ni... Ois varmaa sormet ruvella kirjottamisesta
No joskus ku olin jtn 9 tai 8 v., olin nukkumassa ja miun jalkopäässä nukku miun kissa, Viiru (Viiru on nyt poissa maailmasta), olin työntäny varpaat liian lähelle kissaa, ja se ei siitä tykänny... No unessa näin, et olin jossai synkässä, mut punertavanruskeessa kirjavassa mehässä... Sit jostai puunrungosta tuli joku pien linnunpoikane, ja se alko nokkimaa miun varpaita ja mie yritin mennä pois et se ei nokkis, mut se vaa jahtas (tai siis seuras)... Sit heräsin ja huomasin et Viiru puri miun varpaita (ku olin työntäny ne liian lähelle)
----
Ja sit tässä vähä aikaa sitte, illalla kävin nukkumaa ja iskä ja äiti jäi vielä olkkariin (olkkari miun seinän takana)... Mie nukahin ja kuulin et iskä oli menossa nukkumaa (unessa) ja laitteli verhoja kii... En meinannu saaha unta ja sit ku iskä sai verhot kii (olkkarissa ei oikeesti ikinä laiteta verhoja [paitsi jos haluun pimeetä olkkariin, ku katon telkkarii] kii) ni nukahin... Ja tuntu et en nukkunu yhtää ku jo oikeesti aamulla äiti tuli herättämää... Oli outo, ihanku en ois nukkunu ku vaa pari minuuttii...
---
Yks aamu, kello soi ja miun ois pitäny herätä (mut enpä vaa, nii tavallista miule)... Näin unta et olin jossai mummin luona, mut mummi ei asunu tai ollu sillo sielä, olin yksin... Ja sit yhtäkkiä miun paras serkku oli sielä... No, olin käyny just psykiatrianpolilla (mut en siitä nähhy mitää) ja sieltä sit menny "mummille", ja katoin kelloo, et se oli kakskyt vaile kaheksa ja et kohta pitäs lähtee... Niiku aina, mie vielä viivyin vähä aikaa... Ja sit kello olikii kemmentä tai viittä vaile kaheksa, ja koulu alko 08.10... Ja sit muistin et "ainii, miehä oon kaupungissa, mite mie nyt kerkeen kouluu??!!" ja sit katoin et monelta seuraava linkki lähtis, se lähti tasan 08.10, eli en sit meny linkillä... Lähin nopeesti kävelemää koululle... Tulin risteykseen ja kello oli 08.00 (ooikeesti matka ei menis noi nopsaa), ja näin koulun huoltsikan takana, mut en muistanu et se sielä olis ja yritin miettii sitä matkaa sinne, mut ei tullu koulu kertaakaa vastaa siinä... No sit huomasin et se kouluhan on just sen risteyksen vieressä missä mie olin... Ja lähin sit kouluun ja olin siellä sit 08.00 (vaikka just olin siihe aikaa risteyksessä)...
Sit mie heräsin, ja ajattelin et tää tuntuu unelta mut on kait totta... Ei se ollu... Nousin sängystä ja menin tuonne käytävää ja iskä kysy et mites se koulu, kerkesinkö sinne (et se uni ois ollukkii totta), no sanoin "Tää nollanolla nollanolla kerkes jtn..." ja sit taisin iha oikeesti herätä (ja se ei ollu unta se heräämine) ja ajattelin et "vieläkiikö mie oon täälä??"
---
Ja eile katoin Batman- ja Batman-Paluu -DVD:itä, ni näin niistä jtn unta, en muista mitä... Mut jtn et DVD:itä kattelin jne...
Jos mie kertosin kaikki unet ni... Ois varmaa sormet ruvella kirjottamisesta
4.12.2005, 20:28
Näin kerran unta että oltiin kaveriporukalla jossain mökillä, jonka vieressä oli junarata ja semmonen pieni lampi, tai joku lätäkkö.. Sit seisoskeltii siinä mökin ulkopulella ku juna tulee ihan hirveetä vauhtii meijän ohi. Yks niistä kavereista oli sitte liian lähellä sitä rataa ja lens sen junan mukana jonneki. Me muut sitte hätäännyttii ja alettii huutelee sitä junan mukana kadonnutta kaveria. Hetken päästä huomataa että se nousee tosi ilosena ja suu hymyllä sieltä radan vierellä olevasta lammesta. Ehjänä...
Kyllä oikeesti tommoses kuolis
En oikee tiiä oliko toi painajainen vai mikä, nauratti vaan se kaverin iloisuus ja henkiin jääminen sitte ku heräsin ja rupesin ajattelee sitä unta
Kyllä oikeesti tommoses kuolis
En oikee tiiä oliko toi painajainen vai mikä, nauratti vaan se kaverin iloisuus ja henkiin jääminen sitte ku heräsin ja rupesin ajattelee sitä unta
4.12.2005, 21:21
Mun unet on aina outoja. En muista ikinä nähneeni mitään selväjärkistä unta
Mut voisin laittaa parhaiten mieleen jääneen. Just näin jonku ihan sekounen, mille kaveri (joka tässäki unessa on) nauro koko päivän, mut en muista sitä enää 
Mun kaveri asuu lähellä meiän koulua ja mä asuin koulussa, se koko nelikerroksinen koulurakennus oli meiän koti. Mulla oli kaks koiraa, toinen on mulla oikeestikki ja toista ei. Olin just menossa niitten kans lenkille ku näin ambulanssin kääntyvän mun kaverin kotia kohti. No mä lähin sit kattoon et meneeks se mun kaverille. Niillä oli iso kartano, ihan valkonen, kaikki oli valkosta. Ne oli pakannu valkosen autonsa ja niillä oli ihan kauheesti lapsia, ne oli lähössä matkalle (niillä on oikeestikki 5 lasta, mut nyt niitä oli ihan kauheesti). Ihmisillä oli tosi värikkäät vaatteet, mut kaikki kalusteet yms oli valkosia. Ne sano et tuu vaan sisälle, me voidaan lähtee myöhemmin. Laitoin koirat "kiinni" semmoseen tappiin mihin laitetaan se ovessa oleva koukku et ovi pysyy auki. Sit ku tultiin ulos,koirat oli viety ja siinä oli lappu missä luki et ei koiria saa jättää näin pitkäks aikaa yksin ulos. Otin sen lapun ja laitoin taskuun.
Se jatku vielä jotenki hetken mut enempää en muista.
Mun kaveri asuu lähellä meiän koulua ja mä asuin koulussa, se koko nelikerroksinen koulurakennus oli meiän koti. Mulla oli kaks koiraa, toinen on mulla oikeestikki ja toista ei. Olin just menossa niitten kans lenkille ku näin ambulanssin kääntyvän mun kaverin kotia kohti. No mä lähin sit kattoon et meneeks se mun kaverille. Niillä oli iso kartano, ihan valkonen, kaikki oli valkosta. Ne oli pakannu valkosen autonsa ja niillä oli ihan kauheesti lapsia, ne oli lähössä matkalle (niillä on oikeestikki 5 lasta, mut nyt niitä oli ihan kauheesti). Ihmisillä oli tosi värikkäät vaatteet, mut kaikki kalusteet yms oli valkosia. Ne sano et tuu vaan sisälle, me voidaan lähtee myöhemmin. Laitoin koirat "kiinni" semmoseen tappiin mihin laitetaan se ovessa oleva koukku et ovi pysyy auki. Sit ku tultiin ulos,koirat oli viety ja siinä oli lappu missä luki et ei koiria saa jättää näin pitkäks aikaa yksin ulos. Otin sen lapun ja laitoin taskuun.
Döörr
4.12.2005, 22:52
En yleensä muista mitä unia nään, mutta ilmeisesti aika typeriä tyyliin "mutta olenhan sentään Lapin soittajamuusikko!!" -unia [smilie=4452.gif]
It's Madness
5.12.2005, 13:28
No mie näin taas ouvon unen
Yöllä muutenkii taisin heräillä, ja tuntu et se yö ei lopu...
Olin jossai koululla, näin yhen ihmisen (oikeestaa ihastuksen) siinä katoksessa, sillä oli käsi kantositeessä ja se hyppi kainalokepillä (siis se käytti sitä keppii, niiku ois jalka kipee, vaikka se oli käsi eikä jalka
)... Sit yks tone ihmine, joka siitä tykkää, ni se halus sen huomion ni meijän luokkalaiset työt sit siinä selitti et "Meet ohi etkä oo huomaavinaa" ja meet ja meet -juttuja
-----
Ja sit yks yö näin iha ouvon unen:
Meilä oli niiku joku iso hieno uus tila-auto... (Vaikka meilä ei ees oo autoo)... Sit sielä niiku oli siirrettävä telkkari jne (niiku kouluissa on se pyörillä oleva hylly missä telkka ja videot)... Mie kotona kuuntelen aina nappikuulokkeilla Rasmust ja muuta.. Mut se auto oli eriasia, et mie sit kuuntelin siinä Rasmusta ilma kuulokkeita (joitai kappaleita, varmaa HFTSlta mut en nyt nitä muista)... No sit oli niiku miun kaks tätiä ja toisen mies... Mentii niitten kaa kouluun, sielä ei ollu ketää... Sielä sit jtn, en muista mitä, mut se telkka-hökötys oli mukana... Sit siinä pihalla, tän mie vaa muistan selkeesti, et tädit toi sitä telkkarii ja mie olin siinä ulkona puun luona, sit mie katoin alakoulun ikkunoihi ylös, ja siinä luki jtn et sielä oli joku juttu, et sinne sai mennä... Mie sit menin sen puun taakse piiloon ja katoin sieltä, ku en halunnu et minuu nähhään...
Joku tuommone ihmeeline uni
Olin jossai koululla, näin yhen ihmisen (oikeestaa ihastuksen) siinä katoksessa, sillä oli käsi kantositeessä ja se hyppi kainalokepillä (siis se käytti sitä keppii, niiku ois jalka kipee, vaikka se oli käsi eikä jalka
-----
Ja sit yks yö näin iha ouvon unen:
Meilä oli niiku joku iso hieno uus tila-auto... (Vaikka meilä ei ees oo autoo)... Sit sielä niiku oli siirrettävä telkkari jne (niiku kouluissa on se pyörillä oleva hylly missä telkka ja videot)... Mie kotona kuuntelen aina nappikuulokkeilla Rasmust ja muuta.. Mut se auto oli eriasia, et mie sit kuuntelin siinä Rasmusta ilma kuulokkeita (joitai kappaleita, varmaa HFTSlta mut en nyt nitä muista)... No sit oli niiku miun kaks tätiä ja toisen mies... Mentii niitten kaa kouluun, sielä ei ollu ketää... Sielä sit jtn, en muista mitä, mut se telkka-hökötys oli mukana... Sit siinä pihalla, tän mie vaa muistan selkeesti, et tädit toi sitä telkkarii ja mie olin siinä ulkona puun luona, sit mie katoin alakoulun ikkunoihi ylös, ja siinä luki jtn et sielä oli joku juttu, et sinne sai mennä... Mie sit menin sen puun taakse piiloon ja katoin sieltä, ku en halunnu et minuu nähhään...
Joku tuommone ihmeeline uni
9.12.2005, 19:11
Döörr kirjoitti:En yleensä muista mitä unia nään, mutta ilmeisesti aika typeriä tyyliin "mutta olenhan sentään Lapin soittajamuusikko!!" -unia [smilie=4452.gif]
totaalinen repeäminen tälle!
joskus näin pienenä semmosta unta, että muumi-mörkö oli meiän tontin vieressä olevalla pellolla, siellä takareunassa. ja vähän sen jälkeen näin unta, et mörkö oli meiän ovella, joka oli auki mut siinä oli jotain nauhoja, mitä kesällä siihen laitetaan... mä yritin sit pysyä piilossa siltä ;)'
---
toinen vanha uni on, et kun olin joskus kattonu aladdin-videota, missä aladdin on jonkun siivoushullun keksijän robotin sisässä, ja kaikki siellä on vihreetä. näin siitä unta että mä olin siellä sisällä, ja sit mä ihmettelin et missä mun perhe on, nekin oli siellä. hypeltiin siellä joidenkin rattaiden (siis niiden mitkä on joissain elektroniikkavälineissä, ei mitkään lastenrattaat...) päällä ja rattaalta toiselle...
---
joskus näin unta, kun vielä olin ihastunut yhteen tyyppiin, et oltiin yhellä leirillä ja makailtiin sängyissä, ja se läpsäs mua mahaan ja mä läpsäsin sitä ja se taas mua... sit se otti mun käden ja läpsäs itteään, ja sano et en saa läpsiä muita eikä se haluu et muut läpsii mua ;)
---
toisessa unessa mä olin koululla ja se sama tyyppi tuli sinne, kun oli oottamassa taksia ja jutteli yhen sen kaverin kanssa. (me ollaan siis eri kouluissa)
(ja nykyään mä vihaan sitä jätkää!!! :evil: )
9.12.2005, 21:40
Heh, miten en oo tätä topikkia itse keksinyt alottaa. Mun unet nimittäin on lähipiirille tunnetusti ihan skitsoja. Porukka nauraa aika usein aamulla ku kerron viime yön unistani. ;) Niille jaksetaan nauraa pari päivää kotona ja koulussa, mut sit ne unohtuu. Paitsi yksi. Sitä ei oo vielä unohdettu, se on niin klassikko!
Näin siis joskus kauan sitten (ehkä jotain reilu 5 vuotta) unta, että joku mustahiuksinen nainen kidnappasi mut, mun isän ja isosiskon meidän takapihalle hiekkalaatikolle.
Meidän tonttia ympäröi tosi korkee kuusiaita, jonka ulkopuolella kulki moottoritie. Eli meidän talo oli ikään kuin isketty keskelle moottoritietä. Vaalaiset, etenkin Bullet, tietää varsin hyvin ettei Vaalassa ihan moottoritietä kulje. ;) En ihan tarkkaan muista et mitä siellä heikkalaatikolla tapahtui, kai me luettiin jotain lehtiä ja juteltiin sen naisen kanssa. Muistan ihan selvästi ettei se yrittänyt mitenkään estää meitä mihinkään lähtemästä, vaikka olikin kidnapannut meidät.
Unen loppu onkin sit just se, minkä takia se muistetaan kyllä varmaan loppu elämämme. Meillä oli joskus ku oltiin vielä lapsia sellanen pahviläpyskä, jossa oli Sprite-merkki. Älkää kysykö, miksi sellanen on säilytetty, en tosiaan tiedä.
Unen lopussa mä ratsastin isosiskoni kanssa sen meidän tonttia ympäröivän kuusiaidan yli härän selässä, jonka takamuksessa oli sellanen iso Sprite-merkki. 8) Aika coolia, eikö?
Mietin vaan yhä, et mitähän meidän isälle sit tapahtui siinä unen lopussa?
Näin siis joskus kauan sitten (ehkä jotain reilu 5 vuotta) unta, että joku mustahiuksinen nainen kidnappasi mut, mun isän ja isosiskon meidän takapihalle hiekkalaatikolle.
^ofelia^
27.12.2005, 20:12
Vitsi pakko oli tulla tänne kirjottaa, näin meinaan viime yön niin sekopäisen unen jotta... Se meni jotenkin näin:
Meille kotiin tuli joku paha setä, ja mä sitten tapoin sen ennen kuin se ehti tappaa mut. Sitten mulle tuli hätä, että tappaminenhan on rikos, että mitä nyt tehdään kun en halua vankilaan. Käskin äipän ja iskän haudata ruumiin pihalle niin ettei kukaan saisi koskaan tietää asiasta.
Unessa kului muutama päivä, ja se sama paha setä tuli taas taloomme uhoamaan, tällä kertaa muumio-vetimissä, siis ihan kääreissä. Mun oli pakko tappaa se UUDESTAAN. Sit kysyin vaan äipältä että mitä se täällä vielä tekee, eikö teidän pitänyt haudata se jo. Äippä sanoi säälineensä ruumista niin paljon, että oli vienyt sen ensiapuun! Unen lopuksi mun kahdesti tappama paha setä alkoi taas osoittaa elonmerkkejä ja uni päättyi kun pohdin hullunlailla ruumiinkätkemiskeinoja. Heräsin sitten joskus viiden maissa enkä uskaltanut käydä edes takaisin nukkumaan! Nyt uni kuulostaa jo ihan tyhmältä, mutta silloin aamuyöllä se oli maailman pelottavin juttu
..uuh, näin käy kun lukee Dostojevskin Rikosta ja rangaistusta iltalukemisena! ;)
Meille kotiin tuli joku paha setä, ja mä sitten tapoin sen ennen kuin se ehti tappaa mut. Sitten mulle tuli hätä, että tappaminenhan on rikos, että mitä nyt tehdään kun en halua vankilaan. Käskin äipän ja iskän haudata ruumiin pihalle niin ettei kukaan saisi koskaan tietää asiasta.
Unessa kului muutama päivä, ja se sama paha setä tuli taas taloomme uhoamaan, tällä kertaa muumio-vetimissä, siis ihan kääreissä. Mun oli pakko tappaa se UUDESTAAN. Sit kysyin vaan äipältä että mitä se täällä vielä tekee, eikö teidän pitänyt haudata se jo. Äippä sanoi säälineensä ruumista niin paljon, että oli vienyt sen ensiapuun! Unen lopuksi mun kahdesti tappama paha setä alkoi taas osoittaa elonmerkkejä ja uni päättyi kun pohdin hullunlailla ruumiinkätkemiskeinoja. Heräsin sitten joskus viiden maissa enkä uskaltanut käydä edes takaisin nukkumaan! Nyt uni kuulostaa jo ihan tyhmältä, mutta silloin aamuyöllä se oli maailman pelottavin juttu
..uuh, näin käy kun lukee Dostojevskin Rikosta ja rangaistusta iltalukemisena! ;)
27.12.2005, 22:57
Mulla on ihan outo tapa nähdä lomalla ollessani painajaisia koulusta
. Nyt viime yönä näin jotain sekavaa unta, et myöhästyin koulusta jonain tärkeänä päivänä.
Sit näin semmosta, et mun serkut (4 ja 3 vuotiaat) oli mun kaa samassa koulussa! Iskä tuli hakemaan meitä koulusta iltapäivällä. Matkalla selvisikin, että isäni olikin serkkujeni isä ja itse kuuluinkin tätini perheeseen!
Oon nähny aikaisemmin myös unia joissa olen mm. reksin panttivankina tai semmoisia joissa koulu muuttuu kesken päivän Tylypahkaksi...
Enkä siis nää koskaan muulloin kuin lomilla ollessani näitä koulu unia.
Minäkö outo..en suinkaan...!
Sit näin semmosta, et mun serkut (4 ja 3 vuotiaat) oli mun kaa samassa koulussa! Iskä tuli hakemaan meitä koulusta iltapäivällä. Matkalla selvisikin, että isäni olikin serkkujeni isä ja itse kuuluinkin tätini perheeseen!
Oon nähny aikaisemmin myös unia joissa olen mm. reksin panttivankina tai semmoisia joissa koulu muuttuu kesken päivän Tylypahkaksi...
Enkä siis nää koskaan muulloin kuin lomilla ollessani näitä koulu unia.
Minäkö outo..en suinkaan...!
28.12.2005, 13:23
Oon nähnyt joululomalla ihan kummallisia unia
Yhdessä unohdin kokonaan mun riparin, eli unohdin siis mennä sinne. Myöhemmin siinä unessa olin koulussa ja menin kahden tytön mukaan tupakille kulman taakse. Meinattiin jäädä kiinni, ja kun meille ilmoitettiin, että seuraavaksi tutkitaan, onko kellään tupakkia (Oltiin juostu nopeesti pakoon sisälle ehtimättä polttaa, kun nähtiin joku opettaja), jouduin ihan paniikkiin ja söin tupakkani.
En tosiaan jäänyt kiinni, mutta kummallinen uni kyllä oli.
Näitä kummallisuuksia oli enemmänkin, mutta nyt juuri unohdin kaikki.
Näitä kummallisuuksia oli enemmänkin, mutta nyt juuri unohdin kaikki.
Dali
28.12.2005, 15:33
näin unen jonka luen painajaiseksi vaikka se ei ollutkaan. Kävelin tossa yhdellä tiellä kahden kerrostalon välissä. Siinä on leikkipaikka niiden välissä. Olin tulossa kaupasta. Näin ENTISEN ystäväni joka puukotti minua selkään monta vuotta sitten, kutsuttakoon häntä nyt vaikka Mooniksi. no kuitenkin hän kääntyi minuun päin ja kävimme erittäin mielenkiintoisen keskustelun
Moon: Mulla on ollu sua ikvä, mä rakastan ja vihaan sua samalla
Dali: Sama tunne *sanottuna kylmästi*
Moon: Mä oon kaivannu sua *kyyneleet silmissä*
Dali: Mäkin sua... *itelläkin kyyneleet silmissä*
Moon: Ollaan ystäviä taas *halaa mua*
Dali: Joo... *taputtaa Moonia päähän*
Moon: Haluutko nähä yhen hyvännäkösen jätkän kuvan galleriassa? *nauraen kysyy*
meistä tuli taas ystävät siinä unessa, toivottavasti ei ole enne uni, sillä en voi sietää häntä silmissäni. Vihaan koko ihmistä
Moon: Mulla on ollu sua ikvä, mä rakastan ja vihaan sua samalla
Dali: Sama tunne *sanottuna kylmästi*
Moon: Mä oon kaivannu sua *kyyneleet silmissä*
Dali: Mäkin sua... *itelläkin kyyneleet silmissä*
Moon: Ollaan ystäviä taas *halaa mua*
Dali: Joo... *taputtaa Moonia päähän*
Moon: Haluutko nähä yhen hyvännäkösen jätkän kuvan galleriassa? *nauraen kysyy*
meistä tuli taas ystävät siinä unessa, toivottavasti ei ole enne uni, sillä en voi sietää häntä silmissäni. Vihaan koko ihmistä
17.1.2006, 19:04
Mulle on jääny kaks unta erityisen hyvin mieleen, eikä ne ole ihan parhaimmasta päästä.
Ekassa unessa mie olin jossaki luolassa ja mulla oli käsissä erimuotosia kiviä.
Mie laitoin kivet siten, että ne muodosti ympyrän. Sitten maa katosi minun
alta ja mie putosin pitkän matkan ja tömähdin maahan. Sitten mie tulin
johonki outoon "käytävään", jossa oli lukittuja ovia, ja sen "käytävän"
päässä oli portaat ylöspäin. Mie kävelin portaita ylös ja ympärillä oli ihan
pimeää. Ainoa mitä mie näin oli portaat, joita mie kävelin ylös ja portaitten
päässä näkyi valoa. Lopulta mie tulin portaitten päähän ja heräsin just ku
astuin valoon.
Tokassa unessa mie menin käymään kotona (en tiedä miksi) mutta jostaki
syystä paikka oli täynnä kaikenlaisia ansoja (ja vieläpä vaarallisimpia mitä tiedän)
Tais tulla pikkusen pitkä viesti.
Ekassa unessa mie olin jossaki luolassa ja mulla oli käsissä erimuotosia kiviä.
Mie laitoin kivet siten, että ne muodosti ympyrän. Sitten maa katosi minun
alta ja mie putosin pitkän matkan ja tömähdin maahan. Sitten mie tulin
johonki outoon "käytävään", jossa oli lukittuja ovia, ja sen "käytävän"
päässä oli portaat ylöspäin. Mie kävelin portaita ylös ja ympärillä oli ihan
pimeää. Ainoa mitä mie näin oli portaat, joita mie kävelin ylös ja portaitten
päässä näkyi valoa. Lopulta mie tulin portaitten päähän ja heräsin just ku
astuin valoon.
Tokassa unessa mie menin käymään kotona (en tiedä miksi) mutta jostaki
syystä paikka oli täynnä kaikenlaisia ansoja (ja vieläpä vaarallisimpia mitä tiedän)
Tais tulla pikkusen pitkä viesti.
It's Madness
17.1.2006, 19:16
Mie näin toissa aamuna unta... Ku mietin puol unessa, et siskot täyttää tässä kuussa 11 v. ja sen ikäsenä päästää Tylypahkaan Pottereissa... No siitä tuli sit uni:
Toine siskoista sai kutsun Tylypahkaan, mie oon aina halunnu kans Tylypahkaan (iha oikeesti siis
), ni sit se sillee 'ärsytti', et ku mie en ollu päässy ollenkaa... Ja sit yritin ylipuhuu äitin ja äiti vaa jtn selitti, et miulle ois kyllä tullu kutsu jos ois pitäny... Ja sit muistan selkeesti, ku sanoin äitille siinä, et "Oon aina halunnu Tylypahkaan, kyllä se Dumbledore ymmärtää"...
Ja sit kans tuijotin videoitten kelloo... Ku en oo jaksanu vaihtaa sitä vielä talvi-aikaan, ni se on aina tunnin eellä... Ja en muista iha tarkkaa paljo se kello siinä oli... Aamu kuitenkii...
--------
Yks yö näin aika hauskaa unta
Meillä ku on takapihalla kissoilla häkki, mihi ne pääsee olkkarin ikkunasta... Unessa siinä häkissä häkin oven vieressä oli reikä, ja Figaro tuli sieltä ulos... Ja sit jtn katoin ni ulkona oli kaks Rommii, kaks Figaroo ja kaks Amigoo
Ja sit Rommiko se tuli hyppimää sen verkon päälle, ku yritti tulla sisää? En oo iha varma, mut muistaaksee joku siinä hillu 
Toine siskoista sai kutsun Tylypahkaan, mie oon aina halunnu kans Tylypahkaan (iha oikeesti siis
--------
Yks yö näin aika hauskaa unta
Meillä ku on takapihalla kissoilla häkki, mihi ne pääsee olkkarin ikkunasta... Unessa siinä häkissä häkin oven vieressä oli reikä, ja Figaro tuli sieltä ulos... Ja sit jtn katoin ni ulkona oli kaks Rommii, kaks Figaroo ja kaks Amigoo